Gjest Sukkerert Skrevet 28. april 2005 #421 Del Skrevet 28. april 2005 Kjærlighet er vanskelig. Noen vil nok mene at du og kjæresten er sammen på feil grunnlag dersom dere aldri har vært forelska i hverandre. Du sier han er veldig redd for å miste deg. Hvorfor tror du han er det? Fordi han er glad i deg som en venn? Vane? En blanding? Jeg synes dt kan virke som om han har andre følelser enn glad-i og venne-følelser for deg. Men uansett tror jeg at du du dypt inni deg vet hva du vil gjøre (Og det valget kommer nok til å innebære han du danser og spretter ved tanken på, om dagen) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 28. april 2005 #422 Del Skrevet 28. april 2005 ja vi ble jo en slags type forelsket etterhvert, men ikke sånn...vet ikke... det var ingenting fysisk med en gang liksom. det er bare så utrolig vanskelig....herreguuuud... men på mange måter så har jeg alltid visst at det ville skje. at en dag ville det komme noen som ville gi meg følelsen av å ikke bli verdsatt nok i forholdet jeg var i. For jeg har aldri fått følelsen av å virkelig, virkelig settes pris på, at kjæresten er redd for å miste meg og derfor tar ekstra godt vare på meg. Ikke før nå.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 28. april 2005 #423 Del Skrevet 28. april 2005 Nå har jeg skrevet en laaang mail til storebroren min jeg nesten aldri prater med, og fortalt hele greia. Håper på å treffe ham og få snakke litt når jeg drar hjem på mandag... Han har nok en tanke og to om tingene. Nå skal jeg stelle meg, vil ut av huset, tror jeg skal treffe Sniglå på en cafè eller noe sånn. Spise "olivendriden". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 28. april 2005 #424 Del Skrevet 28. april 2005 De var uuuuutsolgt for "olivendriden" Men de hadde et annet smørbrød på cafèen, så hadde sinnsykt mye rart på (egg, ost, skinke, karve, osv..), så vi døpte dette smørbrødet for "altmuligdriden" Det gikk ned på høykant gitt, var dritsuleten! (sulten, men skrivefeilen var litt morsom ) Vi shoppet litt, og jeg som ikke har penger... Ja fytti, det var flaks. Skulle gå tur med hunden, og da jeg kom ut på gangen lå det en regning fra lørdag på legevakten der!!!! Bra det var jeg som tok inn posten og ikke kjæresten!!! Har ikke sagt det til ham hva som skjedde, jeg sa bare jeg ble litt for full og vi dro hjem... Møtte ham i byen i dag, sendte melding og sa vi kunne spise på Egon. Helgen min er jo ganske planlagt, så om jeg skulle få litt tid med ham før jeg drar og tenker så måtte det bli nå, liksom. Han kom og møtte meg utenfor. Var så rart, da jeg så ham stå der tenkte jeg "hm, skal jeg aldri gå opp til ham sånn som dette mer?". Vel, først var stemningen amper. Skikkelig amper. Men da vi hadde spist og maten var ryddet vekk begynnte vi å prate. Og det er det som er essensen i oss. Jeg vet jeg har sagt at vi ikke komuniserer bra, men egentlig så gjør vi det. Eller... Det er komplisert. Men når vi traff hverandre satt vi i timesvis og bare pratet og pratet. Og det var inn i en sånn tralt vi kom. Begge var helt rolige, og vi la fram tanker og følelser. Jeg sa det med at jeg føler at jeg er to Nina'er.. En som jeg er når jeg er med ham, og en til alle andre. Han sa han merket det selv. Nei jeg vet ikke, det var masse detaljer i den samtalen som var utrolig gode. Det er sånn at jeg kjenner at tankene mine gir forholdet en kjangs. Men samtidig så klarer jeg ikke å slutte å tenke på RP. Det blir spennende å se i morgen, se om jeg føler masse da også. Gjør jeg det må jeg ta hensyn til det når jeg reiser bort og tenker. Men gjør jeg ikke det... Da var det nok bare et crush, og situasjonen vekket meg i det forholdet jeg er i. Så jeg er veldig spent på i morgen. I dag var det liksom typen som fikk kjangsen sin, og i morgen er det liksom RP. høres teit ut, men jeg mener det ikke sånn. Det er mer...at nå legger jeg alle "tenk om men hvis" til siden, og kjenner bare etter hva jeg føler med dem der og da. Og så pakker jeg alt inn i hodet mitt og tar det med meg på hytta. Om jeg må si til RP at jeg blir i forholdet...det er noe jeg håper jeg slipper. Egentlig. Men jeg vet jo ikke. Det kan jo hende at jeg finner ut at jeg vil bli hos typen. I have no idea. Men det var godt å prate med typen, nå har jeg lagt nesten alle kortene på bordet. har sagt ALT uten om at RP faktisk finnes. Når typen spurte hva jeg ville velge for en slags gutt om jeg gikk ifra ham, var det jo RP jeg beskrev... Spontan, levende, utadvent, stor i kjeften, liker å hoppe på byen... Sånne ting. Typen hang seg jo opp i at dette var negative egenskaper, eller ikke tilstrekkelige til å bygge et forhold på. Men herregud, gode middager og kosekvelder med film og sånn er jo også en del av pakka, men jeg ramset det bare ikke opp.. Jeg snakket mer om personlighet liksom... Nei jeg vet ikke. Det føltes bare utrolig deilig å legge alt fram. Og han reagerte kjempeflott. Nådde frem liksom, ikke den der vanlige steile holdningen, alle forklaringene eller argumeteringen jeg kan bli sprø av til tider... Er rolig inni meg akkurat nå. Får bare se hva som skjer i morgen. Jeg har lovet Sniglå dyrt og hellig at jeg ikke skal finne på noe tull. Og det vil jeg ikke heller.. For da er jeg dritslem med RP om jeg bestemmer meg for å bli i forholdet. Dere, dette er jo faktisk litt spennende!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest manic Skrevet 28. april 2005 #425 Del Skrevet 28. april 2005 Du skriver så inni granskauen ærlig at jeg får vondt, men det er også godt å lese. Får meg til å tenke over meg og mitt! Du har jaffal nok av tæl og mot og innsikt til å gjøre deg selv veldig lykkelig med tid og stunder samma hva du skulle velge! Finah! Lykke til da kaninen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 28. april 2005 #426 Del Skrevet 28. april 2005 Måtte le av signaturen din manic Føler jo at alt handler om meg for tiden, finner jo skjulte beskjeder overalt, i reklamer og sangtekster... Takk for et fint innlegg manic. Jeg trenger sånne nå. Mest mulig tilbakemeldinger egentlig... Jeg drar jo snart. Hadde vært så godt å vite hva alle dagbokgjengerene mine tenker... For jeg vet ikke, men jeg tror kanskje noen av dere iallefall er pittelittegranne glad i meg? Nei fyttigrisen, dette tar jammen mye tid!! Altoppslukende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 28. april 2005 #427 Del Skrevet 28. april 2005 Hei! Bare innom med en liten torsdagsvink. Klem Middis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 28. april 2005 #428 Del Skrevet 28. april 2005 Heia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 28. april 2005 #429 Del Skrevet 28. april 2005 Hadde vært så godt å vite hva alle dagbokgjengerene mine tenker... For jeg vet ikke, men jeg tror kanskje noen av dere iallefall er pittelittegranne glad i meg? Jeg lever meg helt inn i dagboken din (og kjenner meg litt igjen på noen ting). Gleder meg hver dag til neste kapittel! Blir trist for oss her inne når du drar til hytta, men du har sikkert godt av det Jeg er hvertfall glad i deg kaninen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest manic Skrevet 28. april 2005 #430 Del Skrevet 28. april 2005 Er det frekt å spørre hvor denne fine hytta ligger? Jeg vet jaffal at det er mange nydelige steder i rogaland å gjemme seg vekk på, der sivilisasjonen bare svinner hen...det er herlig! Take care! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 29. april 2005 #431 Del Skrevet 29. april 2005 For jeg vet ikke, men jeg tror kanskje noen av dere iallefall er pittelittegranne glad i meg? Jeg er som clea og følger veldig spent med. Kos deg på hytta kaninen, kommer til å savne deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 29. april 2005 #432 Del Skrevet 29. april 2005 Åååh dere er så gode alle sammen! Jeg føler meg virkelig hjemme her, føler at KG har blitt en del av meg... I love youuuuu!!!! Men jeg har jo sagt det helt fra begynnelsen. At sånn denne situasjonen er nå, så vil uansett minst 1 person såres. Og jeg kan ikke annet enn å prøve å gjøre skadene minst mulig... Jeg er så utrolig glad i kjæresten min, men når jeg sitter her nå får jeg en litt snikende følelse av at ting som ble sagt i går er litt sånn...vet ikke, jeg føler meg pittelitt manipulert kanskje? Han driver og trekker frem hvor svak jeg er og sånn, på en sånn måte at nå lurer jeg på om det ikke er sagt av kjærlighet men av stolthet, eietrang og redsel for å bli forlatt... Han siterer meg på ting som har blitt sagt i andre samtaler vi har hatt, og legger frem tingene på en sånn måte at jeg kan ikke annet enn å si meg enig i at joooo, det var da sånn jeg følte det det da...kanskje jeg føler det sånn nå...? Æææsj!! Nei vet dere, jeg tar en tur i dagboka mi og ser litt lengre bak i tid, om jeg har vært sinna for ting. Dette må jeg sjekke ut!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 29. april 2005 #433 Del Skrevet 29. april 2005 Jeg føler egentlig at jeg ikke har noen rett til å komme med råd til deg Nina, det er ditt liv og dine følelser og bare DU som kan vite hva som er rett og riktig. Men følelsen jeg får når jeg leser innleggene dine er at du er glad i kjæresten din, men kanskje mer som en bror. Og det går ikke an å ta feil på følelsene angående RP da. Som leser altså. Så dra på hytta og tenk gjennom fra a til å. Som du sier selv så kommer noen til å bli såret og hvis det er kjæresten din du skal såre, så tror jeg at det er bedre å "få det gjort" så fort som mulig egentlig, før det utvikler seg til mer med RP. Se der ja, hun som ikke skulle gi noen råd :oops: Men som sagt, det er bare du som kan finne ut av det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 29. april 2005 #434 Del Skrevet 29. april 2005 .... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 29. april 2005 #435 Del Skrevet 29. april 2005 ..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 29. april 2005 #436 Del Skrevet 29. april 2005 Du finner nok ut av det skal du se vennen, lytt til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 29. april 2005 #437 Del Skrevet 29. april 2005 Takk for supre pm'er!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 29. april 2005 #438 Del Skrevet 29. april 2005 Mente denne smileyen: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 29. april 2005 #439 Del Skrevet 29. april 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 29. april 2005 #440 Del Skrevet 29. april 2005 ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg