LilleBille Skrevet 27. april 2005 #401 Del Skrevet 27. april 2005 Må jo følge litt med toveisen vet'u Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bhsiltsk Skrevet 27. april 2005 #402 Del Skrevet 27. april 2005 Hadde vært morsomt å sett hvem som egentlig leser her... Jeg leser her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 27. april 2005 #403 Del Skrevet 27. april 2005 Du har glemt den svart-blomst-på-hårstrikken-tingen din her Siden du ikke reiser hjem før etter helgen krever jeg å få sett deg minst en gang før det. Så det så. Vi skal trene i dag hvis du vil bli med... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 27. april 2005 #404 Del Skrevet 27. april 2005 Ååååh jeg har det ja, men da er jeg jo fint nødt å pakke treningssekken og ta turen ut til deg da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 27. april 2005 #405 Del Skrevet 27. april 2005 Jeg har bare spist litt havregryn og drukket masse kaffe i dag, så hvis vi skal snakke insekter, har jeg vel noen shvære møll oppi hodet!! Har nettopp vært ute med pusekatten og sladret med naboene i en hel time! Og du kjenner nabolaget mitt? Hehe, ikke mange som er yngre en 65 her! Men jo, Nure er hjemme og han fikset sykkelen min i går, jeg har jo syklet uten bremser nedover bakkene i tre uker nå! :oops: Vi reiser sikkert på trening i sekstiden. Men tviler på at du rekker det, for hvis du og RP skal ha kaffe så bruker du nok litt tid på å få den ned. Du eeeelsker jo kaffe Nei, men gi lyd så finne vi på etwas. Kanskje reiser til Tyskland og kjører buss og spiser pølse. Oki, den var litt intern, forklar du hvis du vil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 27. april 2005 #406 Del Skrevet 27. april 2005 *Ninakanin gjør møll-dansen for å få Sniglå til å le* Møll i hodet jah? *gjør møll-dansen en gang til, men med litt strengere blikk* Det burde du få sjekket!! Ååååh hå håååå vi er så teiteeeeee.... Men hahahahahaaaaa, das ist hamburg, og der skal du spise pølse og kjøre buss... Lekkert. Hvem faen får M for noe sånn?!?! Du må ha gitt hun der tysklæreren epler i ett år i forveien *mølldansen* Du, jeg bør aldri drikke kaffe jeg tror jeg. blir jo hyper bare av dette vannet jeg heller nedpå. eller vent litt, var det ikke smirnof-flaska jeg fant det vannet her da... HAHA KØDDAAAAAAAA!!! Du hvorfor har jeg "fjollå" (er fjollete) nå!? AHA!! Det er DIN feil din lille brunsnegle, du har fått meg fnisete!!! :fy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 27. april 2005 #407 Del Skrevet 27. april 2005 BRUNSEGLE!!?!?! How ruuude!!! Jeg som nettopp har pusset og polert skjellet for sommeren! *mølldanser meg ut av dagboka* Og bai de vei: Jeg fekk M i tysk fordi jeg klarte å si at i Tyskland, der kan vi mit dem Bus fahren und Bratwurst essen! Syns det var en bra setning til å være i åttende klasse.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 27. april 2005 #408 Del Skrevet 27. april 2005 Mølldanser deg ut av dagboka herreguuuud nå ler jeg så tårene triller... Åh hååååhå for et syyyyn!! Og hey, du har et fint sneglehus, den skal du ha. Og ja, du var dritflink i tysk, jeg satt jo bare og spilte bondesjakk anyhow! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sukkerert Skrevet 27. april 2005 #409 Del Skrevet 27. april 2005 Det er så deilig å være forelska. (Ikke at jeg behøver o fortelle deg det) Hvordan går det med mobil-bildene dere skulle legge ut? Ble ikke noe av likevel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 27. april 2005 #410 Del Skrevet 27. april 2005 Jeg leser også her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 27. april 2005 #411 Del Skrevet 27. april 2005 Søker dere på brukernavn ninakanin så kommer bildene opp, ett bilde av frokosten vår, ett av hehe vinen til sniglå, og ett av oss to på badet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 27. april 2005 #412 Del Skrevet 27. april 2005 http://www.putfile.com/media.php?n=AFV---I...dance&width=640 Sniglå ga meg forresten denne linken!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 27. april 2005 #413 Del Skrevet 27. april 2005 Nå har jeg fylt opp ipoden med masse deilig nytt, aaaaah jeg er avhengig av denne lille dingsen!!! And maybe I just can't believe it...Look what you did, is this one thing that got me trippin'... Jepp, alle sanger i verden er jo skrevet til meg om dagen I dag fikk jeg endelig somlet meg til å imprignere og sette i lisser på noen sko jeg kjøpte for ca 3-4 mnd siden Så i dag fikk jeg nye sko!!!! Og alle som kjenner meg vet jo at jeg elsker sko noe så sinnsykt... Så nå vet jeg hva jeg skal ha på meg ikveld, blå dongeri med hvitt belte, de blå le'cock skoene med hvit stripe på midten foran på, og en søt sort enkel topp som viser biiiiiittelitt kløft men ikke så mye (har jo ikke kløft da, men man ser puppekonturer ) og den blå hettegenseren jeg nærmest bor i. Og så har jeg blå øyenskygge i dag, så nå er jeg kuuuuuul altså. Skal nemlig på fotballpub med gjengen fra jobb (husker ikke om jeg skrev det i dagboka også, eller om det bare var i pm til leyla...) klokken 8. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bhsiltsk Skrevet 27. april 2005 #414 Del Skrevet 27. april 2005 Du er bare gull, altså!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 27. april 2005 #415 Del Skrevet 27. april 2005 Jeg er også innom her og følger med på føljetongen.... Hvor forresten er du fra i stavanger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 27. april 2005 #416 Del Skrevet 27. april 2005 Søker dere på brukernavn ninakanin så kommer bildene opp, ett bilde av frokosten vår, ett av hehe vinen til sniglå, og ett av oss to på badet Så søte dere er Du er ei vakker jente, Nina! Og så fin topp du hadde! Jeg "samler" på sånne babydoll-topper og har sikkert 15 i skapet i forskjellige farger Likevel valfarter jeg butikkene etter flere :oops: Var det den du kjøpte ny til helga? Håper du koser deg ikveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 27. april 2005 #417 Del Skrevet 27. april 2005 Takk Men jo, det var den toppen jeg kjøpte Blant annet... Hehe, jeg er handlomaaaan. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 28. april 2005 #418 Del Skrevet 28. april 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 28. april 2005 #419 Del Skrevet 28. april 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 28. april 2005 #420 Del Skrevet 28. april 2005 Sniglå da... Men det var rart å våkne i dag. Sjekket mobilen for meldinger med en gang jeg våknet. Ingenting selvfølgelig... Og så kom tvilen. Gjør jeg det rette? Mister jeg for mye bra ved å gå ifra kjæresten? Eller er det feil å holde på en kjæreste fordi alt RUNDT er så veldig bra? Hvordan han ter seg i familieselskap og familien hans og han i familien min og vennene hans og sånn.. Er dette en del avkjæreste-pakka? Noe man skal trekke inn i bildet når man lurer på om man skal gå eller bli? For vi har vært så lenge sammen. Jeg er så utrolig glad i ham. Han er så utrolig glad i meg. Og han er egentlig bare snill... Tenk om jeg tar feil? Tenk om jeg skal angre på å ha gått ifra ham hele livet? Tenk om jeg dør innvendig når jeg ser ham med ei jente? Det tror jeg at jeg kommer til å gjøre, for jeg er jo den eneste han har vært med...på den måten der... Men så tenker jeg at herregud jeg er 22. Bør ikke jeg få oppleve litt mer først før jeg slår meg til ro? Ei så glad hoppe-jente som meg, fortjener ikke jeg at noen virkelig faller for meg, og nyte alt det som følger med i en slik pakke? For kjæresten min var aldri forelsket i meg. Han syntes bare jeg var søt.. Og så ble vi glad i hverandre. Det var aldri gnist der. Jeg måtte nærmest overtale ham til sex hver eneste gang... Men jeg er jo fremdeles glad i kjæresten min! Kan noen vær så snill å fortelle meg hva i svarte søren jeg skal gjøre!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg