Gå til innhold

En Kanins Bekjenninger - Ninakanins dagbok :)

Gjest Ninakanin

Anbefalte innlegg

Gjest Ninakanin

Vel vel vel for en strålende dag det var i dag da!!

:hoppe:

Strålende sol, sovet godt, hunden var frisk og rask i dag, nei fytti dette MÅ jo bare bli en bra dag!!!

Skal kjøpe medisin til voffsen min i dag, stakars lille.. Men han klarte å gå på do nr 2 i dag iallefall, så det var bra. Men allikevel: Dakaaaaaar!!! :cry: (dakar=stakkar på kosespråk).

Men haha han er jo så fjeeeern! :ler: Sånn sett er vi ganske like egentlig, hunden min og jeg. Radarparet... Vel, jeg skulle føne håret bittelitt før jeg gikk ut av dørene, fordi jeg får sånn killer-bustehår hvis ikke. Vel, så skrur jeg på føneren akkurat i det hunden går bak meg, fra kjøkkenet og inn mot stua. Kjøkkenet mitt er liksom til høyre, jeg står i den lille gangen min og føner håret sånn mot speilet rett frem, og ca 30 cm til siden for speilet er døra inn til stua, som også er rett frem. Vel, så kommer dyret småluntende da, og får PANIKKanfall av dette monsteret som plutselig sier WOOOOOOOOOOOOOOHHHHHHHH rett bak ham.

Hehe, vel, han skal liksom være lur (derav navnet lille lur), og gjør et byks inn i den trygge stua. Bare så dumt at det var kommet en "floke" på ledningen til føneren da, og han klarte å få hodet sitt igjennom denne, slik at det ble som en renneløkke med skikkelig kvele-effekt jo hardere han dro...

Han er ikke mer glad i føneren nå enn før i dag iallefall :ler:

Vill panikk, kolapset på gulvet med et sånn "DON'T KILL MEEEEEEE!!!"-fjes deLux!!! :hoho:

Stakar han er jo så teit og uheldig og.. :ler:

Herregud han må jo ha trodd han skulle bli drept! :ler: Jeg har alltid sagt til ham at han ikke trenger å være redd føneren, men han kommer jo aldri til å tro meg nå som føneren faktisk ANGREP ham og KVELTE ham i sin egen stue!!! :ler: :ler: :ler:

Hehe ååååh dumme hund...

Nå skal jeg gå på kino, jobber jo som studentmedarbeider på SiB sitt rådgivningssenter nå, ouuuuuuuuuh :kul:

Og i går hørte jeg ingenting fra gutt nr.2, men så film med typen hjemme i stua.

Vet ikke helt hva jeg føler.

Men:

Nå er det bare TOOOOO dager igjen til helgen, og bare TREEEEEEEE dager til meg og Sniglå skal go crazy på byen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ninakanin

Sånn, da har voffsen fått "medusinen" sin (kose-ord på medisin i familien...), en god tur, og når labbene tørker skal han få komme oppi sofaen :) Godklumpen min..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sukkerert
Sånn' date=' da har voffsen fått "medusinen" sin (kose-ord på medisin i familien...)[/quote']

Fra 'Pippi' ? :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin

Ja det kan godt være! Er bare vant til at søsteren min sier det, hehe, aldri tenkt over hvor det kommer ifra! :)

Endelig noen livstegn i dagboka mi, har vært stille her synes jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin

det er ubeskrivelig satt pris på, kjære deg.

:)

Vet du, ikke lenge til helgen nå!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

YEHEEEEEEEEEEY!!!!!

Vi må ha en drikkelek.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ninakanin

han virker faktisk ganske ok her han ligger og koser seg i sofaen!!

Men det er jo om betendelsen i rompa forsvinner som har noe å si, for han er jo i superduper-humør alltid liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Men hva mente du egentlig?

Med selv-følelse (self-esteem) mener jeg hvordan man selv synes man er verdt som menneske, i forhold til andre.

Med selv-tillit mener jeg hva man selv tror om sine evner, om man vurderer det man kan eller kan få til riktig.

Dersom selv-følelsen din er *betinga* på en egenskap eller evne, vil man være redd for å miste denne evnen, fordi da blir man mindre verdt.

Og man vil kansje sette seg over andre som ikke har denne egenskapen og under de som har mer enn den, i verdi og status.

Hvis en selv mener man har verdi fordi man for eksempel er pen, vil man være veldig opptatt av å se pen ut, ha angst for ikke være pen, se ned på folk som er mindre pen og opp til folk som er penere enn seg selv.

Dette er bare en teori jeg har, det er ikke sikkert det er slik. Jeg bare lurte på om du har gjort deg tanker rundt dette.

http://whyshouldilive.blogspot.com/2005/04/moral.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hellu kanina!! :vinke:

Tenkte eg skulle legge igjen et spor etter meg for en gangs skyld :wink: Snikleser nemlig litt her, men det går litt for fort i svingane til at eg får med meg alt! :ler:

Ha ei god natt og fest med måte i helga :sjarmor:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Litjmæ

Hei kaninen!

Nå er det snart helg ja!

Håper hunden din er i fin form og at du og sniglå koser dere skikkelig i helga!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå tror de her på jobben at jeg er trillende gal. jeg satt her og humret og lo da jeg leste om den stakkkars voffsen din som gikk på snørra i ledningen til fønern!

FOR et syn! Jeg hadde daua av latter hadde jeg sett det IRL....Stakkars. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ninakanin

Hehe ja hunden min gjør mye rart.. Jeg ler av ham hele tiden :ler:

For en kjekk dag!! Meg og Sniglå har gone crazy med visakortene i dag!!! Jeg har kjøpt skoooo, bukseee, topper i lange baner, skjørt, undertøy, smykker, veske, herregud ja allting!!! Først spiste vi kinamat, og fikk ladet kroppene våre til den lange handledagen. Og vi har vært så utrolig fjollete.. Det toppet seg da vi gikk på Egon for å spise middag, og jeg presterte å bestille cola til maten... Alle som kjenner meg vet at Nina+Cola=CRAAAAAAZYYYYYYYY!!!! :ler:

Vi snakket så mye piss, vi var så rare, at herregud, folk på bordene rundt må ha trodd vi var klin gærne sprø! Vi hadde bare så fantastisk humor, som da vi pratet om morgendagen, og jeg sier:

"Det er en plan"

Hvorpå sniglå sier:

"Egon".

Vi lo så vi holdt på å dette av stolene :hoho: Sitter på Egon og spiser middag og sier "det er en plan, EGON" :ler: :ler:

Hvor tørrvittig er det mulig å bli... Og jeg var så rar, satt plutselig og stirret på den ene mursteinen i veggen. Så flirer Sniglå og sier "eh..var den fin den, nina?". "Nei" svarer jeg helt seriøst og med full innlevelse:

"Nei, men den er ødelagt, den er knokkt (helt gramatisk feil ord for knukket), så hvis jeg blåser på veggen nå så kommer hele huset til å ramle sammen!!". :ler:

Halloooooooooo, hvor er hjernen min!? Haha hvem sier sånn!? Vel, sånn var vi hele tiden mens vi satt der og spiste, sa så mye idiotisk. Men vi fant ut at det var litt kuult da, at sneglen og kaninen gikk ut for å spise sammen, og så bestilte vi salat begge toooo, hahahaaaaaa :ler:

Snegler og kaniner spiser jo salat på skikkelig, liksom.. :ler:

Men det var en liten bit aluminiumsfolie inni kyllingfilet'en min, det var litt mystiefistisk. :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin

Godmorgeeeen!!

Fyttigrisen for et fint vær det er ute! Meg og Sniglå stod opp klokken ni, var deilig å være oppe så tidlig. Jeg sover jo alltid i tusen år..

Så la vi ivei mot treningsstudio. Sniglå med sykkel og jeg hoppet avgårde. Hun visste begynnelsen og slutten av en snarvei, visstnok, men ikke midten.. :ler:

"Ned her!" sa hun plutselig, og pekte ned en liten vei. Ti meter senere stod vi i en hage!! :hoho:

Men vi fant ut av det, Sniglå tok sykkelen på skulderen og spankulerte ned en skikkelig bratt steintrapp, vi måtte over en bekk og greier.. Hehe, jeg var jo skikkelig på sightseeing, pekte på alt og sa "se!! En hvitveis! Se!" :ler:

Vi var skikkelig flinke på trening, det var dødsdeilig å begynne dagen på den måten der altså. Tror det er noe jeg vil gjøre til en vane fremover... Hvis jeg legger meg til sånne gode rutiner nå når det er lett på grunn av fint vær og at det er så lyst ute, er det nok lettere å holde koken når vinteren kommer tilbake.

Det kuuleste med våren er egentlig hvor lenge det er til det blir mørkt og surt igjen :ler:

Nå skal jeg hjem og ta meg av hunden litt, og ta en dusj. Så drar jeg til Sniglå igjen, og daaaaa smeller det!! YEHEEEEY, feeeeest!!!

:danse::digge::danse:

I feel good, da da da da da da daa... :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Ninakanin

Jeg er briseeeeeeeen!!!

Nå tisser Sniglå. Bh'en faller ut, men vi har funnet ut at sånn blir det drinker av, så hun skifter ikke topp elle rnoe sånn altsså.

Og jeg er dritfin. Hvit topp og hvite sko, bra hårdag, fin sminke, fytti, byen vet ikke hva den har i vente!!! :sjarmor::sexy:

Bring it baaack to basiiiiic, ai aiaiiiia iaiaiiiiai, bring it BACK. tp basicv.

juhuuuuu :danse:

but everytime I felt that feeling...

Nå har jeg fortalt Sniglå om alt jeg har gjort ille de siste årene, det har vært mye latter altså. Deilig å lufte tankene, hehe, jeg er jammen ei bitch når det såtr på altså!!! men ikke si det til noen...

Snifl¨å trodde jeg drakk på vann, men vi fikk latterkrampe da hiun innsåat det var sprit med sprite.

Jeheyeeyeyeyeyeyeyyyyy.

brisen hva mener du virsen=?

virdsen=brisen på fullsk.

ai ai aiaiii will make it riiiight, aiaiaia, :danse:

KWEJFPWSJFLSKJSLKGJ

(gledes-hopp).

Og hallo, vi skal ta mobilbilder nå, så følt med in tha album....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godmorgeeeen!!

Fyttigrisen for et fint vær det er ute! Meg og Sniglå stod opp klokken ni, var deilig å være oppe så tidlig. Jeg sover jo alltid i tusen år..

Så la vi ivei mot treningsstudio. Sniglå med sykkel og jeg hoppet avgårde. Hun visste begynnelsen og slutten av en snarvei, visstnok, men ikke midten.. :ler:

"Ned her!" sa hun plutselig, og pekte ned en liten vei. Ti meter senere stod vi i en hage!! :hoho:

Men vi fant ut av det, Sniglå tok sykkelen på skulderen og spankulerte ned en skikkelig bratt steintrapp, vi måtte over en bekk og greier.. Hehe, jeg var jo skikkelig på sightseeing, pekte på alt og sa "se!! En hvitveis! Se!" :ler:

Vi var skikkelig flinke på trening, det var dødsdeilig å begynne dagen på den måten der altså. Tror det er noe jeg vil gjøre til en vane fremover... Hvis jeg legger meg til sånne gode rutiner nå når det er lett på grunn av fint vær og at det er så lyst ute, er det nok lettere å holde koken når vinteren kommer tilbake.

Deg og Sniglå høres så søte ut sammen så. :)

Jeg misunner et sånt vennskap. Skulle ønske jeg hadde det selv.

Håper du får en super søndag. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin

At Sniglå er min aller beste venninne og er tvers igjennom god fikk jeg virkelig bevist på lørdag... Ikke at jeg husker så mye av det, eeeeeh, men:

Som dere så på innleggene mine så ble det en del alkohol. Og jeg var i egentlig ganske bra form når vi dro til byen, gikk ikke sjanglete eller noenting, vi var i kjempehumør! Vi stakk innom den ene stam-plassen min, fikk stempel, og gikk så opp i den andre nattklubben for å kjøpe/få noe billig å drikke der.

Og det var nok her jeg gjorde den fatale feilen...

Kombinasjon hard trening, lite mat og champagne (var en nisse som skulle vise han var noe og bestilte champagne til meg og sniglå og seg selv, hehe...) + diverse drinker (bartenderen hørte feil, så jeg fikk to stk av yndlingsdrinken min istedenfor 1), var jo bare nødt å sende meg utfor stupet.

Jeg husker ikke helt tiden i mellom, men vi gikk iallefall tilbake til den første nattklubben.

Husker ingenting.. Og så:

Pang.

Nina kolapser på do, med rompa i været (fikk på trusen da iallefall!!) og hodet oppi søppelbøtta, som om den var en nakkestøtte eller noe sånn, og med munnen åpen og nesa i taket lå jeg der og hørte Sniglå sine fortvilte rop fra andre siden av døra.

Jeg husker at jeg veide for og imot. Hva skulle jeg velge? Skulle jeg fortsette å ligge livløs på do, og spare omverdenen for synet av meg, eller skulle jeg slippe inn Sniglå og få hjelp, men samtidig vise at jeg ikke fikk på meg buksene?

Det ble til at jeg slapp henne inn.

Plutselig var det noen der, og jeg fløy opp fra bakken. "Digg" tenkte jeg "nå får jeg på buksene!" og begynnte å hale og dra. Satans nye trange bukser....

Plutselig ble jeg flyttet på, og jeg merket at beina ikke var helt brukbare. Åpnet øynene og registrerte at jeg hadde sinnsykt fine sko... :ler:

Jeg skimtet fargen på gulvet, og forstod at vi var på en sånn lang gang de har der vi var. Det var noe sinnsykt med mas, folk som snakket hele tiden, ropte på meg, maste om puls, hva jeg hadde fått i meg... "Det var da fælt til gnål" tenkte jeg "jeg er jo heeeer, slutt å rooooop, jeg skal bare sove litt!!!".

Husker at de slapp meg, for jeg fikk plutselig skikkelig god fart ned mot gulvet (Sniglå fortalte senere at de hadde prøvt å sette meg på gulvet opp langs veggen), og hodet smalt i flisene. "Deilig, endelig kan jeg sove" tenke jeg...

Så fløy jeg videre, og jeg forstod at vi var på vei ut av lokalet. "Yes" tenkte jeg "nå ser jo alle meg..." og hadde glemt at jeg hadde fått buksene på! Men det var bare såvidt...

Plutselig ble det dritlyst, og det var mange andre stemmer som maste, hørte Sniglå sine gårtkvalte hikst og at hun igjen og igjen måtte si at nei, jeg hadde bare drukket alkohol, det var ingenting annet i bilde.

Stakars godjenta mi!!!!!!!

Jeg registrerte en madrass, og hev meg over den med de siste kreftene jeg hadde. Der fikk jeg ligge mens de stakk meg i fingeren for å sjekke blodsukker, og jeg måtte blåse for å sjekke promillen...

Haha stakars Sniglå satt visst på andre siden av blåse-dingsen, og fikk min deilige sprit-ånde rett in the face... :ler: :oops:

Så fløy vi videre, og jeg satt visst i en drosje igjen. Så fløy jeg litt til, og endelig, der var senga!!! Og det er det siste jeg husker.

Søndag morgen. Jeg våkner i Sniglå sin dobbeltseng. Synes det er rart, for det var i gjestesengen på kontoret jeg la meg, såpass husket jeg. Sjangler ut av senga, og tusler inn på naborommet, og der ligger hun, min kjære snegle. En hel kveld med tåkete minner samler seg i en grøt i hodet mitt, og jeg ser på henne og sier :

"Unnskyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyld!!!"

Hun ler og sier "det går braaaaa!" :ler:

Og så var det tiiiimer med latter, vi pratet oss igjennom hele kvelde, hun kunne fortelle hvordan alt så ut utenifra. De var virkelig redde for meg, jeg hadde visst hatt øynene igjen hele tiden, og kjeven hang åpen KONSTANT, og når folk løftet på øyelokkene mine hoppet øynene rundt som pingpong-baller....

Så her er statistikken:

2 stkk ekstra lange armer etter å ha blitt dratt rundt hele natten

2 kuler i hodet, en STOR etter fallet på gangen, og en mindre i panna fra når jeg traff gulvet med hodet først inne på do

1 sinnsykt stor dose fylleangst

1 telefon fra kollega som lurte på hvordan det var med meg, for han hadde sett meg bli slept ut av nattklubben av to STORE vakter, med øynene igjen og et glis (!?!!?!?!!) om munnen

diverse små blåmerker

Men det finnes noe positivt i alt dette:

Jeg hadde kjøpt ny dritfin truse, og lo til Sniglå og sa det var synd at ingen skulle få se den, så kanskje jeg burde finne på noe tøys så jeg kunne få vist den frem! Der gikk det troll i ord gitt.

For hvem tror dere hjalp meg på med buksene, og dermed så mine fine rosa truser med blonder på...?

Selveste sjefen på nattklubben, som alltid gir så sinnsykt med tips til meg når han handler røyk på jobben min!!!!!!

:hoho: :hoho: :hoho: :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...