Gjest Ninakanin Skrevet 17. april 2005 #341 Del Skrevet 17. april 2005 ja selvfølgelig er jeg det! Takk for komplimentet til min kjære dagbok, jeg har blitt veldig glad i den etterhvert Nå sitter jeg og hører på ipod og snakker med ei god venninne hjemme i stavanger på msn.. Godt å lufte tanker til noen som kjenner både meg og kjæresten skikkelig godt. Vel, i morgen er det mandag, ny uke nye muligheter Og folkens, det er faktisk IKKE regn ute om dagen!! JUHUUU!!! bank i bordet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 17. april 2005 #342 Del Skrevet 17. april 2005 .. . . . . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sixx Skrevet 17. april 2005 #343 Del Skrevet 17. april 2005 Jeg ønsker deg lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 17. april 2005 #344 Del Skrevet 17. april 2005 og heeeeey, for the record, ingen kos, ingen kyss, ingen klem no nothing!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 18. april 2005 #345 Del Skrevet 18. april 2005 Våknet langt utpå dagen i dag, men kjenner jeg er skikkelig uthvilt! Har ikke treningsverk i kroppen lengre heller, så jeg lurer meg på om ikke kroppen kjørte meg inn i en slags hvilemodus for å fikse på ting og tang eller noe sånn... For det var helt rart å våkne, følte litt sånn som om jeg skulle ha vært i en av disse sci-fi filmene hvor folk blir skadet i krigen og blir lagt i en sånn tank med vann og så heles de når de ligger der og dupper... litt sånn følte jeg... Vel, sol ute. Masse. Og hva gjør det med kaninens humør?! HYPEEEEER!!!!! :hoppe: Badet hunden, satte på to klesvasker , tok på ipoden min og vandret avgårde mot byen med hodet høyt hevet og et smil om munnen! Jeg er helt idiotisk lykkelig i dag!! JEG VIL ALLTID HA SOOOOL!!!!!! Og om dere ikke vet det, så er det faktisk mandag i dag. Med andre ord, dette er uken hvor jeg skal vie hele helgen til min kjære snegle! Gleder meg!! Weekend partytime countdown: Bare FEM dager igjen til helgen!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 18. april 2005 #346 Del Skrevet 18. april 2005 Jeg skal IKKE være noen snegle i helgen, bare så det er sagt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 18. april 2005 #347 Del Skrevet 18. april 2005 hvis du blir dårlig så skal jeg personlig dra deg etter håret til legevakten, ordne pumping, og så dra deg med tilbake til metro eller roof og spandere en drink!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 18. april 2005 #348 Del Skrevet 18. april 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 18. april 2005 #349 Del Skrevet 18. april 2005 fin plan B egentlig, ikke noe å skimse av det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 18. april 2005 #350 Del Skrevet 18. april 2005 Dumme kjæresten som sa jeg ikke hadde noen venner... Vel, nå sitter jeg på internetcafè og venter på Sniglå og kjæresten, og etterpå skal jeg ta en ute"pils" (jeg drikker jo ikke øl, blir vel cider..) med ei fra jobben pluss ei som jeg driver og blir kjent med. Så HAH, jeg har milliooooooooooooner av venner!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. april 2005 #351 Del Skrevet 18. april 2005 Dumme kjæresten som sa jeg ikke hadde noen venner... Vel, nå sitter jeg på internetcafè og venter på Sniglå og kjæresten, og etterpå skal jeg ta en ute"pils" (jeg drikker jo ikke øl, blir vel cider..) med ei fra jobben pluss ei som jeg driver og blir kjent med. Så HAH, jeg har milliooooooooooooner av venner!!! godt for deg, kanien :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 18. april 2005 #352 Del Skrevet 18. april 2005 For en deilig dag! Har ikje gjort noenting fornuftig!!! Haha, huff... eller jo jeg sendte en søknad avgårde til legen, må ha en underskrift av ham. Så DET er iallefall gjort. Men ingenting annet fornuftig Koste meg skikkelig med Sniglå og kjæresten i dag, de er så gode altså... Bestiser begge to. Og vi hadde et lite "klubbmøte" om sommeren, og fant ut at det blir tur til oslo for å se Seal 4 juli!! Gleder meg dødsmasse!! Men en ting er litt veldig dumt... Hunden min har blitt dårlig iløpet av det siste døgnet. Han er jo ikke helt bra bak i rompa si, men det har gått fint liksom, det har ikke utviklet seg. Men nå er det blod og gørr og åpne sår, og det er ikke bra... Så jeg tar han med til dyrlegen med en gang de åpner i morgen, de har sånn drop-in greier tror jeg. Stakars lille boffen min, han har slitt med å gjøre ifra seg de siste dagene, ikke rart det. Men det var ikke blod og gørr før nå i dag, for jeg sjekker hver eneste dag altså!!! Men stakars lille godgutten min... Huff. Deppings altså... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bhsiltsk Skrevet 18. april 2005 #353 Del Skrevet 18. april 2005 Dakar hunden din.. Har lurt på hvordan det går med ham.. Våre er jo nesten like gamle (hvis jeg ikke husker helt feil), og HD har de begge to. Jeg for min del går og venter på svar om min har kreft eller ikke. Lykke til i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. april 2005 #354 Del Skrevet 18. april 2005 Hei hei Nina, Jeg lurer på om du har et bevisst forhold til forskjellen mellom selvfølelse og selvtillit? Begrepsforskjellen kommer kansje klarere farm på engelsk med self-esteem og self-confidence. Hilsen Hix. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 19. april 2005 #355 Del Skrevet 19. april 2005 Så HAH' date=' jeg har milliooooooooooooner av venner!!![/quote'] Toppers Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 19. april 2005 #356 Del Skrevet 19. april 2005 Hei hei Nina, Jeg lurer på om du har et bevisst forhold til forskjellen mellom selvfølelse og selvtillit? Begrepsforskjellen kommer kansje klarere farm på engelsk med self-esteem og self-confidence. Hilsen Hix. jeg leser sosialpsykologi om dagen, tror jeg er ille ute på eksamen om jeg ikke vet forskjellen. Men hva mente du egentlig? Ellers så er jeg i mixa humør i dag. Jeg har det egentlig bra, men hunden min har det ikke så godt.. Nå kan 1 av 3 ting skje: 1: Jeg må avlive ham om 3-4 dager om ikke medisinen virker. 2: Må avlive ham om..en gang etter to uker, når medisinkuren er over, og ting blusser opp igjen. 3: Medisinen virker og ting blusser ikke opp igjen, og jeg trenger ikke å tenke på avlivning før neste gang han blir syk. Men dyrlegen sa det var alvorlig. Så det er crap... Men nå skal jeg trene med Sniglå og kjæresten hennes, så vi snakkes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 19. april 2005 #357 Del Skrevet 19. april 2005 Stakkars lille vofsen din. :trøste: Håper den blir frisk igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bhsiltsk Skrevet 19. april 2005 #358 Del Skrevet 19. april 2005 Kulen på låret var kreft, så dyrlegen i kveld. Håper kuren virker og at det aldri blusser opp igjen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 19. april 2005 #359 Del Skrevet 19. april 2005 oj kreft, hva skjer nå da? nå skal jeg se stor ståhai, gleder meg. var dritflink på trening i dag, og mistet nesten en pakke egg og en boks reker på gulvet på rimi med sniglå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 19. april 2005 #360 Del Skrevet 19. april 2005 Uffa, håper det går bra med både din hund og Leyla sin! Flink jente på treningen, så bra at du og sniglå koser dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg