AnonymBruker Skrevet 2. september 2017 #61 Skrevet 2. september 2017 En psykopat speiler deg, de finner du hva du trenger og går for det, de skaper en illusjon av at de er "drømmemannen din". De fanger deg og gir deg mye oppmerksomhet og smiger. De skaper traumebånd som er ganske sterkt. Utad er de sjarmerende og godt likt. Så begynner de med "av og på oppførsel, "små stikk", plutselig er det du som løper etter psykopaten selv om han startet det., du begynner og bli plagsom for p, går gjerne på tå hev. Anbefaler bloggen : psykopati og kjærlighet Youtube: "inner integration"- did this happen to you? Alle kan falle for en p, min p var ufattelig pen, sjarmerende og godt likt av alle, følte meg som verdens heldigste, lite ante jeg hva jeg bega meg ut på, ble utsatt for kritikk, og sterk psykisk mishandling i to år, jeg var aldri god nok, han var utro og han stjal all min tro på at det finnes gode mennesker der ute. Den dag i dag sliter jeg med å date, sliter med å stole på mennesker og må jobbe meg tilbake. Anonymkode: 53822...bda 1
LISJ Skrevet 3. september 2017 #62 Skrevet 3. september 2017 Vel av flere grunner feks 1 samme grunnen som at bestefaren ble rundlurt i pyramidespill og gikk konkurs 2 de er tiltrukket av fare og alt farlig 3 de er så suicidale at de gir fan 4 de har redde verden syndrom og synes synd på duden som bare blir mer pinnsvin og ekstrem av der for han merker at han blir sett ned på av de
LISJ Skrevet 3. september 2017 #63 Skrevet 3. september 2017 5 de er fulle på byen og merker ikke at noe er rart at fyren har en sykdom som minner stygt om rigid personlighetsforstyrrelse. Hey robert de niro.
AnonymBruker Skrevet 3. september 2017 #64 Skrevet 3. september 2017 18 minutter siden, LISJ skrev: Vel av flere grunner feks 1 samme grunnen som at bestefaren ble rundlurt i pyramidespill og gikk konkurs 2 de er tiltrukket av fare og alt farlig 3 de er så suicidale at de gir fan 4 de har redde verden syndrom og synes synd på duden som bare blir mer pinnsvin og ekstrem av der for han merker at han blir sett ned på av de slutt og spre feilinformasjon, psykopati er mer utbredt enn hva folk tror Anonymkode: 53822...bda
LISJ Skrevet 3. september 2017 #65 Skrevet 3. september 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: slutt og spre feilinformasjon, psykopati er mer utbredt enn hva folk tror Anonymkode: 53822...bda Ja hva mener du er sykopati da?
AnonymBruker Skrevet 3. september 2017 #66 Skrevet 3. september 2017 1 minutt siden, LISJ skrev: Ja hva mener du er sykopati da? Mennesker uten evne til å føle kjærlighet. Mennesker som ser på alle andre mennesker som rene objekter. Anonymkode: ea504...597 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2017 #67 Skrevet 3. september 2017 På 8/31/2017 den 5.42, AnonymBruker skrev: Hva er det som gjør at kvinner så lett faller for slike? Anonymkode: b4121...dd5 Fordi det er flest menn som er psykopater eller har psykopatiske trekk. Lett for da liksom. I følge denne artikkelen er det rundt 10 000 rene psykopater, og rundt 100 000 personer med psykopatiske trekk der de fleste av dem er menn. Vanskelig å unngå dem da liksom. Anonymkode: a41bc...5c5 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2017 #68 Skrevet 3. september 2017 Kilde: https://www.nrk.no/norge/_-flere-tusen-psykopater-i-norge-1.11729366 Anonymkode: a41bc...5c5
Thyra Skrevet 3. september 2017 #69 Skrevet 3. september 2017 På 1.9.2017 den 1.34, AnonymBruker skrev: Gjør vi det? Aldri lest om en eneste mann som er blitt utsatt for misshandel i hjemmet. Hvordan skulle det skje? Kvinner er mye mindre enn menn. Derimot har jeg lest en del om menn som har mishandlet kvinner. Størrelse osv. vet du. Anonymkode: ea504...597 Så da er det helt uten grunn at det nå har blitt lovfester at menn også skal ha et krisesentertilbud? 3
RoH Skrevet 3. september 2017 #70 Skrevet 3. september 2017 På 31.8.2017 den 9.05, C.Tramell skrev: Det var noen her som skrev at menn ikke faller for kvinnelig psykopater eller "psykopater", men det stemmer ikke. De jentene pleier å ha mange beilere, for de er ofte pågående og flørtende, Signeres. Å kan tilføre, de beveger seg fortrinnsvis i mannsdominerte miljøer hvor de slipper konkurranse. De er ofte frivillig eller ufrivillig utestengt fra det sosiale med andre kvinner. Forøvrig har jeg full forståelse for at kvinner faller for menn med personlighetsforstyrrelser, jeg garanterer at de er overrepresentert i lederstillinger. 1
Bakepulver Skrevet 3. september 2017 #71 Skrevet 3. september 2017 4 timer siden, RoH skrev: Signeres. Å kan tilføre, de beveger seg fortrinnsvis i mannsdominerte miljøer hvor de slipper konkurranse. De er ofte frivillig eller ufrivillig utestengt fra det sosiale med andre kvinner. Forøvrig har jeg full forståelse for at kvinner faller for menn med personlighetsforstyrrelser, jeg garanterer at de er overrepresentert i lederstillinger. Du har helt rett i at mennesker med personlighetsforstyrrelser er overrepresentert i lederstillinger.
AnonymBruker Skrevet 3. september 2017 #72 Skrevet 3. september 2017 Jeg er kvinne med en haug psykopatiske trekk, merker og at menn lettere faller for meg. Er ikke noe spesielt utseendemessig men jeg drar men lettere enn de søte damene. Rart det det. Anonymkode: 9d859...232
AnonymBruker Skrevet 3. september 2017 #73 Skrevet 3. september 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er kvinne med en haug psykopatiske trekk, merker og at menn lettere faller for meg. Er ikke noe spesielt utseendemessig men jeg drar men lettere enn de søte damene. Rart det det. Anonymkode: 9d859...232 Pskopatiske trekk, som det å lyve og å overvurdere seg selv? Anonymkode: ea504...597 2
Bakepulver Skrevet 3. september 2017 #74 Skrevet 3. september 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg er kvinne med en haug psykopatiske trekk, merker og at menn lettere faller for meg. Er ikke noe spesielt utseendemessig men jeg drar men lettere enn de søte damene. Rart det det. Anonymkode: 9d859...232 Du går jo inn for å lure mennene og presenterer en illusjon av en kvinne med egenskaper som tiltaler dem. Det er ikke rart i det hele tatt at de faller for deg. Mennesker som er rene psykopater i ordets forstand har ikke en egen personlighet men speiler andre mennesker hele tiden. 2
Bakepulver Skrevet 3. september 2017 #75 Skrevet 3. september 2017 (endret) På 1.9.2017 den 1.34, AnonymBruker skrev: Gjør vi det? Aldri lest om en eneste mann som er blitt utsatt for misshandel i hjemmet. Hvordan skulle det skje? Kvinner er mye mindre enn menn. Derimot har jeg lest en del om menn som har mishandlet kvinner. Størrelse osv. vet du. Anonymkode: ea504...597 At du ikke har lest om menn som blir psykisk og fysisk misshandlet i hjemmet av fruen kommer ikke akkurat som en overraskelse! Du fremstår ikke akkurat som kunnskapsrik! Endret 3. september 2017 av Bakepulver 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå