AnonymBruker Skrevet 31. august 2017 #1 Skrevet 31. august 2017 Mordere, massemordere og andre sterkt belastet kriminelle får flere sekker fulle med frierbrev fra kvinner, når de sitter inne. Samme med mannfolk som er psykopater ellers. Kvinner faller som fluer for psykopater. Menn som er kalde, harde, kyniske, tråkker på dama for å opphøye seg selv. Hva er det som gjør at kvinner så lett faller for slike? Anonymkode: b4121...dd5
AnonymBruker Skrevet 31. august 2017 #2 Skrevet 31. august 2017 De kvinnene som skriver frierbrev til mordere som sitter i fengsel kan ikke være helt friske selv.. Mange psykopater skjuler lenge at de er psykopater, og når de første tegnene kommer frem er det allerede for sent. Av erfaring så ble jeg hodestups forelsket i en mann, alt virket så bra til og begynne med, men etter typ 1 år begynte jeg å merke at han hadde psykopatiske trekk. Anonymkode: 23df6...692 3
AnonymBruker Skrevet 31. august 2017 #3 Skrevet 31. august 2017 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mordere, massemordere og andre sterkt belastet kriminelle får flere sekker fulle med frierbrev fra kvinner, når de sitter inne. Samme med mannfolk som er psykopater ellers. Kvinner faller som fluer for psykopater. Menn som er kalde, harde, kyniske, tråkker på dama for å opphøye seg selv. Hva er det som gjør at kvinner så lett faller for slike? Anonymkode: b4121...dd5 Fordi de ikke er "vanlig" som deg og meg. Kvinnene føler seg på en eller annen måte mer spesielle, sant sannheten åpenbart er en helt annen. Kvinner er dumme sånn forstår de. Anonymkode: 6c5fb...8d2 1
AnonymBruker Skrevet 31. august 2017 #4 Skrevet 31. august 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: De kvinnene som skriver frierbrev til mordere som sitter i fengsel kan ikke være helt friske selv.. Mange psykopater skjuler lenge at de er psykopater, og når de første tegnene kommer frem er det allerede for sent. Av erfaring så ble jeg hodestups forelsket i en mann, alt virket så bra til og begynne med, men etter typ 1 år begynte jeg å merke at han hadde psykopatiske trekk. Anonymkode: 23df6...692 Hva var det som gjorde at du falt for han? Var det en dyrisk tiltrekning du ikke hadde kontroll over? (med andre ord, gener) Eller var det noe annet? For han kan jo ikke ha vært særlig snill akkurat. Anonymkode: b4121...dd5
AnonymBruker Skrevet 31. august 2017 #5 Skrevet 31. august 2017 Har du ikke normale mennesker rundt deg TS? Siden du ikke ser at kvinner generelt faller for helt normale menn? Anonymkode: c2d05...5f1 6
AnonymBruker Skrevet 31. august 2017 #6 Skrevet 31. august 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Har du ikke normale mennesker rundt deg TS? Siden du ikke ser at kvinner generelt faller for helt normale menn? Anonymkode: c2d05...5f1 Det er ikke de normale mennene som får sekker fulle av frierbrev. Anonymkode: b4121...dd5
AnonymBruker Skrevet 31. august 2017 #7 Skrevet 31. august 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke de normale mennene som får sekker fulle av frierbrev. Anonymkode: b4121...dd5 Nå får ikke psykopater sekker med frierbrev heller da 😜 Noen få skrudde damer er ikke gjengs for oss alle. Har selv vært sammen med en psykopat. Han sa de rette tingene, ga meg den riktige oppmerksomheten og var rett og slett perfekt. Han fikk meg til å føle meg vakker og spesiell. I starten. Først bygge opp for så å bryte ned. Jeg rakk å sparke han ut av mitt liv før det gikk for langt. Psykopater er ekstremt kalkulerende og vet nøyaktig hva de holder på. Samtidig har de null empati. De kan lett manipulere andre menn også, men det er lite hensikt i dette da andre menn uansett ikke kan gi de noe. Anonymkode: 56734...d9d 2
AnonymBruker Skrevet 31. august 2017 #8 Skrevet 31. august 2017 Både menn og kvinner kan falle for psykopater. Anonymkode: a6d64...0fd 2
AnonymBruker Skrevet 31. august 2017 #9 Skrevet 31. august 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå får ikke psykopater sekker med frierbrev heller da 😜 Noen få skrudde damer er ikke gjengs for oss alle. Har selv vært sammen med en psykopat. Han sa de rette tingene, ga meg den riktige oppmerksomheten og var rett og slett perfekt. Han fikk meg til å føle meg vakker og spesiell. I starten. Først bygge opp for så å bryte ned. Jeg rakk å sparke han ut av mitt liv før det gikk for langt. Psykopater er ekstremt kalkulerende og vet nøyaktig hva de holder på. Samtidig har de null empati. De kan lett manipulere andre menn også, men det er lite hensikt i dette da andre menn uansett ikke kan gi de noe. Anonymkode: 56734...d9d Det intressante her er at i mens kvinner faller for psykopater så gjør ikke menn det samme. Du omtaler psykopater som om bare menn kan være psykopater. Det er feil! Det finnes faktisk kvinner også som er psykopater. Det intressante er som sagt at menn ikke faller for disse. Så da er det noe ved mannlige psykopater som gjør at kvinner faller for de uten å ha kontroll over det. Hva var det som gjorde at du fikk kontroll over følelsene dine? Eller fikk du noensinne det? Føler du et stort og enormt savn etter han? Anonymkode: b4121...dd5
Gjest noe tilfeldig Skrevet 31. august 2017 #10 Skrevet 31. august 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det intressante her er at i mens kvinner faller for psykopater så gjør ikke menn det samme. Du omtaler psykopater som om bare menn kan være psykopater. Det er feil! Det finnes faktisk kvinner også som er psykopater. Det intressante er som sagt at menn ikke faller for disse. Så da er det noe ved mannlige psykopater som gjør at kvinner faller for de uten å ha kontroll over det. Hva var det som gjorde at du fikk kontroll over følelsene dine? Eller fikk du noensinne det? Føler du et stort og enormt savn etter han? Anonymkode: b4121...dd5 Hvor får du dette fra? Såklart det finnes psykopater blant begge kjønn, men har aldri hørt at kvinner tiltrekkes mer til psykopater enn det menn gjør...?
AnonymBruker Skrevet 31. august 2017 #11 Skrevet 31. august 2017 3 minutter siden, Raven.WritingDesk skrev: Hvor får du dette fra? Såklart det finnes psykopater blant begge kjønn, men har aldri hørt at kvinner tiltrekkes mer til psykopater enn det menn gjør...? Kvinnelige psykopater som havner i fengsel får ikke sekker med frierbrev, slik mannlige psykopater får, for eksempel. Anonymkode: b4121...dd5
Invicta Skrevet 31. august 2017 #12 Skrevet 31. august 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kvinnelige psykopater som havner i fengsel får ikke sekker med frierbrev, slik mannlige psykopater får, for eksempel. Anonymkode: b4121...dd5 Kilde? 2
AnonymBruker Skrevet 31. august 2017 #13 Skrevet 31. august 2017 1 minutt siden, Invicta skrev: Kilde? Du vil ha en kilde på noe som ikke skjer? Katter føder ikke hunder. Det trenger vi ikke en kilde på, det er sunn fornuft. Alle vet at det er slik. Anonymkode: b4121...dd5
Invicta Skrevet 31. august 2017 #14 Skrevet 31. august 2017 Jeg vil ha en kilde på en påstand. Før visste alle at jorda var flat. Det stemte ikke helt. 3
AnonymBruker Skrevet 31. august 2017 #15 Skrevet 31. august 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du vil ha en kilde på noe som ikke skjer? Katter føder ikke hunder. Det trenger vi ikke en kilde på, det er sunn fornuft. Alle vet at det er slik. Anonymkode: b4121...dd5 Du har kanskje en litt snever definisjon av psykopat. Du tenker på massemordere etc. Men mange psykopater lever ganske normale liv, uten fengsel etc. Anonymkode: 5e5cc...7f4 2
AnonymBruker Skrevet 31. august 2017 #16 Skrevet 31. august 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Du har kanskje en litt snever definisjon av psykopat. Du tenker på massemordere etc. Men mange psykopater lever ganske normale liv, uten fengsel etc. Anonymkode: 5e5cc...7f4 Fortsatt, hva er det som gjør at kvinner faller for disse? Hva er det som er så tiltrekkende ved dem at kvinner ikke klarer å holde tilbake følelsene? Er det noe genetisk? Kvinner faller for sterke, dominerende menn? Er det fordi disse er alfamenn? Anonymkode: b4121...dd5
AnonymBruker Skrevet 31. august 2017 #17 Skrevet 31. august 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Fortsatt, hva er det som gjør at kvinner faller for disse? Hva er det som er så tiltrekkende ved dem at kvinner ikke klarer å holde tilbake følelsene? Er det noe genetisk? Kvinner faller for sterke, dominerende menn? Er det fordi disse er alfamenn? Anonymkode: b4121...dd5 Hvis du fortsatt snakket om seriemorder-psykopater etc, så har jeg ingen anelse. Virkelig ikke. Tror ikke det er spesielt vanlig heller. Tror du heller må sjekke Google enn å spørre her. Anonymkode: 5e5cc...7f4 2
AnonymBruker Skrevet 31. august 2017 #18 Skrevet 31. august 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis du fortsatt snakket om seriemorder-psykopater etc, så har jeg ingen anelse. Virkelig ikke. Tror ikke det er spesielt vanlig heller. Tror du heller må sjekke Google enn å spørre her. Anonymkode: 5e5cc...7f4 Som dette? Bad boys, it seems, really do get all the girls. Women might claim they want caring, thoughtful types but scientists have discovered what they really want – self-obsessed, lying psychopaths. A study has found that men with the "dark triad" of traits – narcissism, thrill- seeking and deceitfulness – are likely to have a larger number of sexual affairs. Peter Jonason, of New Mexico University in Las Cruces, believes that these traits may have an innate, genetic component that explains why some men seem unable to stop themselves behaving badly.http://www.independent.co.uk/news/science/why-women-really-do-love-self-obsessed-psychopaths-850007.html Da er spørsmålet, er det fordi kvinner ikke kan styre seg (noe genetisk) som gjør at de faller for psykopatene? Sannsynligvis. Sannsynligvis så er det det at kvinner faller for alfahanner. De føler seg mest lykkelige når de er sammen med en dominant og kontrollerende mann. Anonymkode: b4121...dd5
AnonymBruker Skrevet 31. august 2017 #19 Skrevet 31. august 2017 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du vil ha en kilde på noe som ikke skjer? Katter føder ikke hunder. Det trenger vi ikke en kilde på, det er sunn fornuft. Alle vet at det er slik. Anonymkode: b4121...dd5 Nå finnes det jo faktisk kilder på at katter føder kattunger. Så da kan du vell vise til kilder om at kvinner ikke får frierbrev siden menn får det i fengsel. Har du kilder på at menn får masse frierbrev i fengsel? Har du kilder på at kvinner ikke får frierbrev i fengsel? Eller er det kun noe du selv har bestemt deg for å tro uten noe som helst kunnskap om saken? Det er ikke sunn fornuft å ikke lese seg opp og være kildekritisk Anonymkode: cb00f...a1c 2
AnonymBruker Skrevet 31. august 2017 #20 Skrevet 31. august 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Det intressante her er at i mens kvinner faller for psykopater så gjør ikke menn det samme. Du omtaler psykopater som om bare menn kan være psykopater. Det er feil! Det finnes faktisk kvinner også som er psykopater. Det intressante er som sagt at menn ikke faller for disse. Så da er det noe ved mannlige psykopater som gjør at kvinner faller for de uten å ha kontroll over det. Hva var det som gjorde at du fikk kontroll over følelsene dine? Eller fikk du noensinne det? Føler du et stort og enormt savn etter han? Anonymkode: b4121...dd5 Ojoj tynn is her nå. Joda det finnes kvinnelige psykopater og jeg skal love det de trekker menn. De er som ubrukelige labradorer når slike damer har plukket seg ut et offer. Greia med menn er at de ikke bryr seg så mye om å bli herska over. Min observasjon i hvert fall. Jeg kjenner til noen psykopatdamer og mannfolka bare dilter etter. Anonymkode: 56734...d9d 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå