Gå til innhold

Stina Bakken


Gjest TomineB

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er vanligvis ikke den som alltid må forsvare bloggere, men akkurat her velger jeg egentlig å tro at det ble tolket litt feil. 

Det blir jo litt som så at man aldri ville tatt fillers hos ei som åpenbart har skjeve lepper, eller bleket håret hos en frisør som har oransje hår selv. 

Det er klart at man kan ta i mot sminketips fra ei som har brannskader eller sjenerende fødselsmerker. I denne sammenheng forteller ikke "defekten" noe om personens evne til å formidle kunnskap, men kom ikke her og si at dere ville latt dere blitt sminket av en person med skjeve, påtegnede øyebryn og oransje foundation? Tror egentlig det er det hun mener. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, KillerKitty skrev:

Er vanligvis ikke den som alltid må forsvare bloggere, men akkurat her velger jeg egentlig å tro at det ble tolket litt feil. 

Det blir jo litt som så at man aldri ville tatt fillers hos ei som åpenbart har skjeve lepper, eller bleket håret hos en frisør som har oransje hår selv. 

Det er klart at man kan ta i mot sminketips fra ei som har brannskader eller sjenerende fødselsmerker. I denne sammenheng forteller ikke "defekten" noe om personens evne til å formidle kunnskap, men kom ikke her og si at dere ville latt dere blitt sminket av en person med skjeve, påtegnede øyebryn og oransje foundation? Tror egentlig det er det hun mener. 

Ok, men hun formulerte seg på en fryktelig rar og hoven måte. For meg virket det nesten som hun mener pene mennesker er bedre enn stygge mennesker 

  • Liker 25
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, smalls skrev:

Ok, men hun formulerte seg på en fryktelig rar og hoven måte. For meg virket det nesten som hun mener pene mennesker er bedre enn stygge mennesker 

Det er jeg enig i. Synes heller ikke "stygg" er et ord som burde brukes om mennesker uansett, men har ikke inntrykk av at hun er en dårlig person, overfladisk til tross. Bare synd at hennes mindreårige lesere ikke kommer til å forstå at hun bare ordla seg klønete.

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 timer siden, KillerKitty skrev:

Er vanligvis ikke den som alltid må forsvare bloggere, men akkurat her velger jeg egentlig å tro at det ble tolket litt feil. 

Det blir jo litt som så at man aldri ville tatt fillers hos ei som åpenbart har skjeve lepper, eller bleket håret hos en frisør som har oransje hår selv. 

Det er klart at man kan ta i mot sminketips fra ei som har brannskader eller sjenerende fødselsmerker. I denne sammenheng forteller ikke "defekten" noe om personens evne til å formidle kunnskap, men kom ikke her og si at dere ville latt dere blitt sminket av en person med skjeve, påtegnede øyebryn og oransje foundation? Tror egentlig det er det hun mener. 

Du vet at den frisøren som ser dårligst ut på håret er den som fikser de andre på salongen?

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, LilleSnupp skrev:

Du vet at den frisøren som ser dårligst ut på håret er den som fikser de andre på salongen?

Nei, er det obligatorisk? Aldri fått med meg. 

Gir jo virkelig ikke mening at ei som ikke en gang klarer å lysne sitt eget hår skal få lov til å ta betalt for å lysne andre sitt. 

 

Ah, nå skjønte jeg forresten. Men uansett - står ved det jeg sa. Om det blir vanskelig å avgjøre i dette tilfelle ville jeg likevel ikke tatt "Ingrid i gata" sine sminketips seriøse om hun selv tegnet på sine bryn med svart blyant, om du skjønner. 

Endret av KillerKitty
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, KillerKitty skrev:

Nei, er det obligatorisk? Aldri fått med meg. 

Gir jo virkelig ikke mening at ei som ikke en gang klarer å lysne sitt eget hår skal få lov til å ta betalt for å lysne andre sitt. 

 

Ah, nå skjønte jeg forresten. Men uansett - står ved det jeg sa. Om det blir vanskelig å avgjøre i dette tilfelle ville jeg likevel ikke tatt "Ingrid i gata" sine sminketips seriøse om hun selv tegnet på sine bryn med svart blyant, om du skjønner. 

Å være "stygg" og ha dårlig stil er to forskjellige ting. Kan hende det var klønete sagt av henne, men kan roe sin overfladiske tone noe. Hun har ledd av en narkoman før også fordi hun hadde så stygg jakke. Dette sa hun på bloggen sin. Hun lo åpenlyst, så hun narkomane ble faktisk ganske sint. Hun må tenke seg bedre om. Hun har jo selv blitt mobbet. Altfor gammel til å ikke skulle vite bedre i en alder av 25 år 

Endret av wintergirl
  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, wintergirl skrev:

Å være "stygg" og ha dårlig stil er to forskjellige ting. Kan hende det var klønete sagt av henne, men kan roe sin overfladiske tone noe. Hun har ledd av en narkoman før også fordi hun hadde så stygg jakke. Dette sa hun på bloggen sin. Hun lo åpenlyst, så hun narkomane ble faktisk ganske sint. Hun må tenke seg bedre om. Hun har jo selv blitt mobbet. Altfor gammel til å ikke skulle vite bedre i en alder av 25 år 

Oi, det visste jeg ikke. Det er bare drøyt. Fy faen. I så fall kjenner jeg 5 åringer som vet å behandle andre bedre. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun virker seriøst ganske tom i hodet faktisk. Å være pen, ha pent hår, alltid se bra ut og være fint sminket er ikke alt her i livet. Hadde jeg ikke visst bedre, så hadde jeg trodd hun var 18 år.

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, KillerKitty skrev:

Oi, det visste jeg ikke. Det er bare drøyt. Fy faen. I så fall kjenner jeg 5 åringer som vet å behandle andre bedre. 

Okey, hun lo ikke, men stirret på den grusomt stygge jakken hennes. Hun rusa dama trodde hun glante på typen hennes da. Men hva er vitsen på å poengtere den grusomt stygge jakken hennes? Det er et menneske med problemer og det eneste Stina ser er den grusomt stygge jakken hennes. Og jo, at hun skrek til selveste prinsessa såklart som glante på dama med grusom jakke.  

http.stinablogg/1443466136_hvem_faen_bryr_seg.html

Syns ikke jakka hennes var så utrolig fin heller, men hennes smak det.

Vet ikke om linken ble lesbar. Du kan Google lo av ruset dame med stygg jakke, hvis ikke :)

 

Endret av wintergirl
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har redigert innlegget sitt  nå da, og det er vel så bra. Kjæresten hennes sa ifra at det virket nedlatende og ikke bra å skrive "stygge mennesker "

Bra at hun forandret det i det minste.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, wintergirl skrev:

Hun har redigert innlegget sitt  nå da, og det er vel så bra. Kjæresten hennes sa ifra at det virket nedlatende og ikke bra å skrive "stygge mennesker "

Bra at hun forandret det i det minste.

Men teksten sier noelunde det samme. Hun pakker det godt inn... «liste-Stina» som må ha lister over hva hun har gjort, skal gjøre, har lyst å gjøre, hva hun ikke har lyst å gjøre, hva som ikke er greit hvis man har kjæreste, lister over hva hun handler, ikke handler.... det er jo ørkesløst og fordummende, rett og slettt. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hvor mange lister som kommer ut før de blir gift. Det blir ikke få. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, wintergirl skrev:

Hun har redigert innlegget sitt  nå da, og det er vel så bra. Kjæresten hennes sa ifra at det virket nedlatende og ikke bra å skrive "stygge mennesker "

Bra at hun forandret det i det minste.

Så flott at kjæresten reagerte! Har ofte lurt på hva disse blogger-kjærestene tenker om hvordan damene deres holder på. Jeg tror faktisk min samboer hadde revurdert forholdet om jeg holdt på sånn.

  • Liker 17
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Spiller ingen rolle at hun endret innlegget. Vi vet uansett hva hun mener. Hun endret det nok fordi kjæresten reagerte og hun skjønte hun hadde dritt seg ut.  Well done Stina 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest orfeus

Vi kan ikke forvente annet fra bloggere i denne kategorien, det er bare fordummende og innholdsløst pjatt fra egosentrerte damer med forhøyet selvbilde. Det er jammen meg en surrealistisk verden, de har der inne i rosabloggboblene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Viking-girl skrev:

Men teksten sier noelunde det samme. Hun pakker det godt inn... «liste-Stina» som må ha lister over hva hun har gjort, skal gjøre, har lyst å gjøre, hva hun ikke har lyst å gjøre, hva som ikke er greit hvis man har kjæreste, lister over hva hun handler, ikke handler.... det er jo ørkesløst og fordummende, rett og slettt. 

Enig .Ja, det må være slitsomt å la lister styre livet 😉 Får nesten sånn stepford vibber av hele greine.

Endret av wintergirl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Glorious skrev:

Så flott at kjæresten reagerte! Har ofte lurt på hva disse blogger-kjærestene tenker om hvordan damene deres holder på. Jeg tror faktisk min samboer hadde revurdert forholdet om jeg holdt på sånn.

Samme her. Litt overfladiske er vel de fleste, men det må være en grense da. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...