Gå til innhold

Stina Bakken


Gjest TomineB

Anbefalte innlegg

17 timer siden, spagbol skrev:

«7 problemer jenter har om vinteren»

Er det mulig å være så overfladisk???

Og det innlegget er jo repostet, ble opprinnelig publisert i januar. Hun avslører seg i en av de siste setningene om "julen som nettopp er ferdig" :fnise:

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg så henne på flyplassen engang, drev å speila seg hele tiden. Rettet på håret osv :) virka veldig selvopptatt ja. Og hun redigerer bildene. Hun er søt jente, men ikke like "polert" som på bildene.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får litt fnatt av henne, skjønner egentlig ikke helt hvorfor jeg fortsetter å lese....alt handler om lister, hvordan opprettholde et perfekt utseende, shopping og reiser (som består av å spise/ta bilde av mat, samt shopping). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skriver et langt innlegg om seksuell trakassering og legger ved 4 "perfekte" bilder av henne selv, som man ser er veldig retusjert. Akk ja 😝

Synes hun er finere uten løshår

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg må bare si det. Den kløfta er litt vel opp i ansiktet til leserne og foundationet for mørkt for resten av kroppen. Unnskyld!!! *Piler avgårde* 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hva denne bloggeren har på topplista å gjøre, for hun har jo absolutt ingenting å tilby annet enn lister, alt for mørk foundation og push-up oppunder øra :klo: Mest av alt minner hun om disse amatørbloggerne rundt 2009 - da man minst hadde 3 venninner i venninnegjengen som forsøkte seg som bloggere. Men det er jo tydeligvis de som liker den slags :vetikke:

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, frukrines skrev:

Skjønner ikke hva denne bloggeren har på topplista å gjøre, for hun har jo absolutt ingenting å tilby annet enn lister, alt for mørk foundation og push-up oppunder øra :klo: Mest av alt minner hun om disse amatørbloggerne rundt 2009 - da man minst hadde 3 venninner i venninnegjengen som forsøkte seg som bloggere. Men det er jo tydeligvis de som liker den slags :vetikke:

Jeg er ikke innom bloggen til Stina men ifølge blogglisten så er vel hun en av få som har veldig stabil plassering.. Så hun må jo ha mange faste lesere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, frukrines skrev:

Skjønner ikke hva denne bloggeren har på topplista å gjøre, for hun har jo absolutt ingenting å tilby annet enn lister, alt for mørk foundation og push-up oppunder øra :klo: Mest av alt minner hun om disse amatørbloggerne rundt 2009 - da man minst hadde 3 venninner i venninnegjengen som forsøkte seg som bloggere. Men det er jo tydeligvis de som liker den slags :vetikke:

Synes det er rart jeg og. Bloggen er bare kjedelig og lite spennende. Skikkelig overflatisk. Hun legger kun ut perfekte bilder av seg hele tiden. Ser neppe slik ut i virkeligheten. Men hun har nok mange unge lesere. Som Sophie Elise og Isabel Raad 

Endret av Aurora**
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har nok veldig unge lesere. Da mener jeg VELDIG UNGE. Jeg har kun vært innom bloggen hennes et få par ganger og du ser fort hvem leserne hennes er når du leser i kommentarfeltet hennes. "Plizz svar når du fikk mensen??? DU er sååå pen " . Sier seg selv dette er jenter som nettopp selv har fått mensen eller venter på den, siden de spør... er mange slike spørsmål. Unge usikre jenter

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skogrose

Den bloggen gir meg absolutt ingenting. Opplever den kjedelig og ekstremt tilgjort. Hun er sikkert en trivelig jente, men som blogger er hun uinteressant for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har hun kastet fire søplesekker med fullt brukbar mat, fordi det er nytt år og hun skal bli "sunn". Ser mange har reagert i kommentarfeltet, men hun nekter å ta til seg at det er feil å kaste mat🙄 Samme med denne "ryddeprosessen" hun er i, her tenker man ikke på miljøet hvertfall. Stort forbruk av bruk og kast... 

  • Liker 20
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, Krokanis skrev:

Nå har hun kastet fire søplesekker med fullt brukbar mat, fordi det er nytt år og hun skal bli "sunn". Ser mange har reagert i kommentarfeltet, men hun nekter å ta til seg at det er feil å kaste mat🙄 Samme med denne "ryddeprosessen" hun er i, her tenker man ikke på miljøet hvertfall. Stort forbruk av bruk og kast... 

4 søppelsekker med mat?!! :hakeslepp: Jeg har ikke ord. 

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er så utrolig overfladisk at jeg får fnatt. Ikke bare hiver hun ekstremt mye mat, men hun har også gått igjennom skapa og kastet ting 😔 Hvorfor ikke gi det til Fretex eller fattige barn?? Makan!!

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Gjest -Willow

Stina har blitt forlovet og har laget et eget innlegg om forlovelsesringen på 1 karat. Måtte selvfølgelig nevne hvor dyr den var:
 

Sitat

 Jeg hadde aldri forventet en slik ring, for hvem er det som bruker nesten 100'000 på en ring? 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, -Willow skrev:

Stina har blitt forlovet og har laget et eget innlegg om forlovelsesringen på 1 karat. Måtte selvfølgelig nevne hvor dyr den var:
 

 

Skryte skryte 🙄

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samt at hun har lagt stor vekt på at "PK kjøpte den store suiten til oss" 🙄

 

Jeg ville heller sagt at vi bor på en suite, men hun må legge mye vekt på at den er KJØPT... 

Endret av Krokanis
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...