Gå til innhold

Stina Bakken


Gjest TomineB

Anbefalte innlegg

1 time siden, halvehimmelen skrev:

Er det muuulig. Er. så. lei. av. clickbait!

Enig. Synes alle bloggere burde få clickbaitnekt!

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

"Har tatt botox for at tannkjøttet ikke skal syntes"

 

HALLO?? Fra å skryte så av å være helt naturlig, til Restylane med flere påfyll, og nå botox? Som 24 åring?? Veldig opptatt av å ha et perfekt utseende, sykelig opptatt av det spør du meg.. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun skriver også at hun ikke liker når hun smiler ekte(..for da vises tannkjøtt som nevnt over..) så falskt smil er tydeligvis tingen. (?!)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Krokanis skrev:

Tydeligvis. 90% av alle bildene på bloggen er selfies, med "falskt" smil. 

og duckface 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innlegget om å være utro... jeg blir rystet. Går hun inn for å virke dum og overfladisk? Synes tidligere hun virket oppegående selv om hun valgte «lette»/enkle temaer på bloggen, men når hun uttaler seg om forhold og hva hun mener på den fronten, virker hun så dramatisk at det ikke er måte på. Selv er min bestevenn av det motsatte kjønn og vi har begge kjærester, vi bruker allikevel mye tid sammen og det er ikke mer enn vennskap. At hun mener det er å være utro må bety at hun ikke vet hvordan det er å ha guttevenner. Eventuelt at det går en vei og hun hovedsakelig er redd for om typen skulle hatt jentevenner. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og man er vist utro om man liker et bilde av det motsatte kjønn på SoMe. Håper(?) hun skriver dette for å provosere, og ikke faktisk mener dette..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg orker ikke å bli provosert engang. Om hun ikke tolererer at han har nære venner av motsatte kjønn og omvendt, så mener jeg at det bare viser at det er lite tillit og mye usikkerhet i forholdet. Min aller beste venn er en gutt, og det har aldri vært noe problem for kjæresten min. Har man ett sunt forhold med gjensidig tillit så skal det ikke være ett problem. Så enten er hun ekstremt usikker eller så prøver hun å provosere. 

Synes det er trist at unge jenter leser denne bloggen, og får ett inntrykk av at det er normalt å ha Botox og restylane i tjueåra. Det er så unødvendig. Mulig hun skriver mye av dette for å provosere å få lesere, men veldig synd at hun har så høye lesertal og påvirkningskraft.  Synes de fleste rosabloggere burde tenke mer over hva de formidler til 12åringer, istedenfor å si at «jeg har aldri sagt at jeg vil være ett forbilde»... for det er jo nettopp det man blir når man blir «kjendis» i bloggverden. Så DETTE blir jeg provosert av. Bloggere burde ta mer ansvar, men tviler på at de tenker over det engang.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg ingen fan av Stine , men jeg synes det er veldig vanskelig å ha gode guttevenner. Enten har jeg falt for dem uten å skjønne det før de fikk dame og jeg ble "sjalu", men oftest har de falt for meg og spesielt når alkohol er i bildet virkelig prøvd seg på meg. Derfor synes jeg det er vanskeligt å ha gode venner av motsatt kjønn. Men det er min mening. Jeg vet om mange som har gode venner i motsatt kjønn,men for meg funker det ikke. Jeg har også opplevd at guttevenner har kuttet kontakt med meg, da de får dame -da hun blir sjalu :) 

men jeg har noen veldig gode guttevenner, og de er sammen med venninnene mine:) 

Endret av jentefranorge
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, jentefranorge skrev:

Nå er jeg ingen fan av Stine , men jeg synes det er veldig vanskelig å ha gode guttevenner. Enten har jeg falt for dem uten å skjønne det før de fikk dame og jeg ble "sjalu", men oftest har de falt for meg og spesielt når alkohol er i bildet virkelig prøvd seg på meg. Derfor synes jeg det er vanskeligt å ha gode venner av motsatt kjønn. Men det er min mening. Jeg vet om mange som har gode venner i motsatt kjønn,men for meg funker det ikke. Jeg har også opplevd at guttevenner har kuttet kontakt med meg, da de får dame -da hun blir sjalu :) 

men jeg har noen veldig gode guttevenner, og de er sammen med venninnene mine:) 

Har samme erfaring som deg. Enten jeg vil eller ei så blir tonen automatisk "seksualisert" uten at det ligger noe mer bak det. 

Kunne aldri vært sammen med en fyr som hadde jentevenner. Da måtte de ha vært usedvanlig stygge (unnskyld) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, jentefranorge skrev:

Nå er jeg ingen fan av Stine , men jeg synes det er veldig vanskelig å ha gode guttevenner. Enten har jeg falt for dem uten å skjønne det før de fikk dame og jeg ble "sjalu", men oftest har de falt for meg og spesielt når alkohol er i bildet virkelig prøvd seg på meg. Derfor synes jeg det er vanskeligt å ha gode venner av motsatt kjønn. Men det er min mening. Jeg vet om mange som har gode venner i motsatt kjønn,men for meg funker det ikke. Jeg har også opplevd at guttevenner har kuttet kontakt med meg, da de får dame -da hun blir sjalu :) 

men jeg har noen veldig gode guttevenner, og de er sammen med venninnene mine:) 

Enig. Guttevenner funker ikke for meg heller. Blir bare stress når den ene for seg kjæreste. Da blir den nye kjæresten bare sjalu. Er vi begge single og ser på en film i lag, så opplever jeg at han prøver seg. Jeg vil ikke ligge med en kamerat. Blir feil for meg. Så blir han furten fordi jeg avviser han :dry: 

Har prøvd å ha guttevenner før, men det funker ikke. Da må han være homo :P

Men det er veldig dramatisk hun mener det er utroskap å være venn med det motsatte kjønn.

Endret av Aurora**
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har inntrykk av at de som ikke synes det funker med vennskap med gutter kanskje ikke har hatt et sånt skikkelig vennskap? Jeg har en guttebestevenn siden barneskolen, han er den første jeg ringer når jeg trenger en venn, vi har vært på ferier sammen der vi til og med deler seng osv. Han er som en bror for meg, det har aldri vært noe mer enn et veldig godt vennskap, og for begge ville det føles helt feil å gjøre noe. Jeg hadde ikke akseptert det om en kjæreste min nektet meg å møte han. Eksen min hadde også en bestevenninne, heldigvis var vi like angående det. Hadde det vært mer enn vennskap så hadde man vel blitt sammen for lenge siden. Uaktuelt å kutte ut bestevenner, hvem har man igjen hvis forholdet tar slutt da? Komme krypende tilbake til de man har kuttet ut? Kunne aldri vært sammen med noen som ser det som utroskap å snappe med en guttevenn. 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Jeg bare spør; reklamerer hun for Restylane nå på bloggen? Hun har merket det med rabatt på behandling, og lagt ut bilder av seg selv med nye lepper og lagt ved navnet til klinikken. For er vel ulovlig å reklamere for slikt... Kan hende det er innenfor, jeg er bare nysgjerrig. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest TomineB
18 minutter siden, Angeleye skrev:

Jeg bare spør; reklamerer hun for Restylane nå på bloggen? Hun har merket det med rabatt på behandling, og lagt ut bilder av seg selv med nye lepper og lagt ved navnet til klinikken. For er vel ulovlig å reklamere for slikt... Kan hende det er innenfor, jeg er bare nysgjerrig. 

Restylane er lovlig å drive med reklame for. Botox er ulovlig. Er et legemiddel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, TomineB skrev:

Restylane er lovlig å drive med reklame for. Botox er ulovlig. Er et legemiddel

Okey, takk! Visste jeg hadde hørt at en av delene var ulovlig, men bra det da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

føler hun er nesten sykelig opptatt av utseende sitt. Ikke ofte vi lesere ser hun uten sminke eller i pysjamas (sånn foruten når hun skal vise hva hun har kjøpt..)

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, spagbol skrev:

«7 problemer jenter har om vinteren»

Er det mulig å være så overfladisk???

Ja, det er visst det 😔

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, RileyParks skrev:

føler hun er nesten sykelig opptatt av utseende sitt. Ikke ofte vi lesere ser hun uten sminke eller i pysjamas (sånn foruten når hun skal vise hva hun har kjøpt..)

Pluss hun photoshopper bildene veldig. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...