Gå til innhold

Stina Bakken

Gjest TomineB

Anbefalte innlegg

9 minutter siden, dillyduzit said:

Disse nå 5k og noe har likt omgjustdont, altså; Oh my god, just don't sin instgram som legger ut idiotiske utsagn, fullstendig faceplam-verdige bilder/artikler, dvs, ingenting med bloggen hennes å gjøre. 

(Takk gud for det) 

Men, mens vi er på det; de styggeste menneskene er jo slik som henne i den grad, kaller man andre stygge så er man stygg selv. Med andre ord; ikke hør på Stina. 

Takk og lov for det... Og takk for oppklaringen! :)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan ikke se at denne dama er pen heller jeg da. I følge Anne Brith er hun også veldig smart. Neh, trokke det. 

Endret av Norabora
  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skrev en kommentar under innlegget, jeg. Skrev spørrende at siden hun mener hun har rett til å kalle andre mennesker stygge, så kunne vel jeg også kalle henne stygg. Uten at jeg skulle få pes for det. Så jeg skrev "Du er stygg, Stina" til slutt. 

Det satt litt inne å i det hele tatt skrive det siste der, men jeg skrev en oppfølgende kommentar hvor jeg spurte hvor hyggelig den første kommentaren var, og om det kanskje var noe man kan spare seg for. Helt til slutt måtte jeg nevne at det er barn som bruker ordet "stygg", ikke voksne. 

Kommentarene hadde selvfølgelig et ord (stygg) som måtte igjennom et filter før de ble publisert ;-)

Endret av queensnella
  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her sank hun maaaange hakk. Hun har prøvd å male et bilde av seg selv som voksen og reflektert, men dette viser vel bare at hun er så innkjørt i sitt rosablogg/fjortis liv at hun anser det som et argument å kalle folk stygge. Greit å vise sitt sanne ansikt, ja.

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun burde la være å si sånne teite kommentarer om andre.  Hun har selv nevnt om at hun har blitt mobbet og fått mange stygge ord selv. Hun har sikkert mange unge følgere også som føler seg mindre pene og kanskje føler seg støtt av det hun sa der. Ikke pent Stina! Ikke pent! 

Endret av wintergirl
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er vel bare et forsøk på å provosere. Hun kan da umulig være så lite oppegående at hun mener det der. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LinusMR
2 minutter siden, Saade skrev:

Dette er vel bare et forsøk på å provosere. Hun kan da umulig være så lite oppegående at hun mener det der. 

Enig. Kanskje hun har fått litt inspo gjennom alle telefonsamtalene og møtene med sin gode venninne Anne Brith

Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, queensnella skrev:

Jeg skrev en kommentar under innlegget, jeg. Skrev spørrende at siden hun mener hun har rett til å kalle andre mennesker stygge, så kunne vel jeg også kalle henne stygg. Uten at jeg skulle få pes for det. Så jeg skrev "Du er stygg, Stina" til slutt. 

Det satt litt inne å i det hele tatt skrive det siste der, men jeg skrev en oppfølgende kommentar hvor jeg spurte hvor hyggelig den første kommentaren var, og om det kanskje var noe man kan spare seg for. Helt til slutt måtte jeg nevne at det er barn som bruker ordet "stygg", ikke voksne. 

Kommentarene hadde selvfølgelig et ord (stygg) som måtte igjennom et filter før de ble publisert ;-)

Skreiv også en kritisk kommentar til henne, men kommentaren min blir neppe godkjent :roll:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der sank hun mange hakk på skalaen min. Jeg leser ikke bloggen ofte men er innom noen ganger. Dette kun fordi hun er født og oppvokst på en gård ved siden av oss. Men dette var trist å lese

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan godt være hun bare er ute etter å provosere, men helt høl i hodet spør du meg. Tragisk med bloggere som må provosere for å få klikk og pr. Nå får hun enda mer haters

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At en jente på 25 år klarer å lire av seg noe slikt er helt utrolig.. 

Som mange nevner kan det være for klikk og oppmerksomhet, men har fått et inntrykk av at hun er så til de grader overfladisk. Forundrer meg ikke om det er ment seriøst. 

Digger forøvrig stikket Mads Hansen (mads_hansen11) fra Spårtsklubben kommer med tilbake på sin Instagram. :fnise:

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var rett og slett bare flaut å lese... så en/ei som fra naturens side   ikke har vært helt «heldig» med utseendet el har vært utsatt for ulykke osv, bør da ikke feks få utdanne seg som sminkør/stylist fordi « de er for stygge til å gi pene mennesker råd»??? Ja, det gav jo mening... 

• Liker 12
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Prøver hun å gå i fotsporene på mor med disse innleggene? "Alt for klikk"

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verste er at jeg tror hun faktisk er seriøs! Tviler ikke på at en som er så forbanna overfladisk og opptatt av utseendet sitt kan lire fra seg noe sånt. 🙈 Stygge mennesker kan altså ikke gi pene jenter råd? :klo: For en merkelig tanke. "Om de viste hva de snakket om ville de sett bra ut" Uhm.....:blink:

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, smalls skrev:

Verste er at jeg tror hun faktisk er seriøs! Tviler ikke på at en som er så forbanna overfladisk og opptatt av utseendet sitt kan lire fra seg noe sånt. 🙈 Stygge mennesker kan altså ikke gi pene jenter råd? :klo: For en merkelig tanke. "Om de viste hva de snakket om ville de sett bra ut" Uhm.....:blink:

Sant. Akkurat som om ikke pene jenter kan gi dårlig råd  til andre selv for å føle seg som den beste. Utrolig mange utspekulerte mennesker som gjemmer seg bak en " fin stil"

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må le av den editen hun gjorde på det innlegget. Syns ikke det ble så mye bedre. Nå har hun allerede dritt på draget, og hun klarer ikke å ro seg inn. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...