Gå til innhold

Stina Bakken

Gjest TomineB

Anbefalte innlegg

Sannhetsøkende skrev (1 time siden):

PF er helt besatt av den søvnen sin. Den første tiden må han bare prøve å glemme at han kan sove så mye han ønsker. De har bestemt seg for å få barn og da må de vite såpass at det blir en slitsom periode den første tiden. Eller så burde de ventet enda lenger. Hvorfor driver han med denne sleepscoren? Hva får han ut av det? 

Han sa (kan være han har endret noe nå, følger ikke han lenger) for en stund siden at det var for å perfeksjonere søvnen og finne ut hva som funker best (lysstyrke, måltider, temperatur). Når han nådde 100% var han ferdig med utprøving. Han sa det var for å få mest mulig effektiv søvn når babyen kommer. Så de er nok klar over det.

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Linn 1234 skrev (1 time siden):

Ser ut som begge har begynt med sleepscore. Såg innom snappen en dag og da såg jeg Stina og prøvde sleepscore… Men aner ikke om det er noe hun og bruker.

Men ja, er intrykke jeg og har fått litt… Men uansett sånn er jo det med barn… Kan ikke bestemme dem skal sove hele natta liksom🙈 

Nei, det kan man ikke. Har ikke barn selv,  men skjønner jo at det å få barn forandrer masse. 

Merkelig besettelse den sovegreine de har fått for seg😄

Kaisamaia skrev (1 time siden):

Han kan jo sove så mye han ønsker hvis hun tar alt på nettene. 🤷‍♀️😊 Mange som gjør det slik. 

Får se når babyen kommer da vet du, hvordan de tar det😊 Lett å snakke nå.

Pidla skrev (17 minutter siden):

Han sa (kan være han har endret noe nå, følger ikke han lenger) for en stund siden at det var for å perfeksjonere søvnen og finne ut hva som funker best (lysstyrke, måltider, temperatur). Når han nådde 100% var han ferdig med utprøving. Han sa det var for å få mest mulig effektiv søvn når babyen kommer. Så de er nok klar over det.

Tror ikke de er klar over så veldig mye sånn egentlig. 

• Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sannhetsøkende skrev (2 timer siden):

PF er helt besatt av den søvnen sin. Den første tiden må han bare prøve å glemme at han kan sove så mye han ønsker. De har bestemt seg for å få barn og da må de vite såpass at det blir en slitsom periode den første tiden. Eller så burde de ventet enda lenger. Hvorfor driver han med denne sleepscoren? Hva får han ut av det? 

Han kommer til å revne i sømmene når babyen kommer 

• Liker 18
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sannhetsøkende skrev (47 minutter siden):

Nei, det kan man ikke. Har ikke barn selv,  men skjønner jo at det å få barn forandrer masse. 

Merkelig besettelse den sovegreine de har fått for seg😄

Får se når babyen kommer da vet du, hvordan de tar det😊 Lett å snakke nå.

Tror ikke de er klar over så veldig mye sånn egentlig. 

Noe av det sanneste jeg har lest på lenge 

• Liker 7
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dojakitty skrev (1 time siden):

Han kommer til å revne i sømmene når babyen kommer 

Det tror jeg også. Men fasaden vil se perfekt ut.

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis de to får noe annet enn en sovebaby høres det litt ut som at de kan slite. Stina har jo et ganske bedagelig liv og sover gjerne litt utpå. Så det kan jo bli et sjokk. 

• Liker 21
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kaisamaia skrev (5 timer siden):

Tror du misforsto, eller? Og samme det om de sover sammen eller ikke? 🤷‍♀️😊 

Det kan hende. Samme for meg men snodig når de er et par. Alle gjør det de vil, bare tenkte over det og lurte på om flere tenkte det samme🤭 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mayaal skrev (29 minutter siden):

Det kan hende. Samme for meg men snodig når de er et par. Alle gjør det de vil, bare tenkte over det og lurte på om flere tenkte det samme🤭 

Åpenbart flere som tenkte det, siden han fikk spørsmålet inne på snap også. 
Blir nok slitsomt for han ja, som flyr som en nikkedukke allerede nå. Tenk hvordan det blir når prinsessen ikke kan gjøre noe pga baby og amming osv osv… 🥱 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (1 time siden):

Hvis de to får noe annet enn en sovebaby høres det litt ut som at de kan slite. Stina har jo et ganske bedagelig liv og sover gjerne litt utpå. Så det kan jo bli et sjokk. 

For to stk som er vant til å kun tenke på seg selv så kan jeg garantere at dette blir et skokk 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun må kjøpe nye klær nå med de gravidpuppene😳 Dagens frokost ble litt..  mye 👀 🥥🥥

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (22 minutter siden):

Hun må kjøpe nye klær nå med de gravidpuppene😳 Dagens frokost ble litt..  mye 👀 🥥🥥

Føler jeg ikke kan se storyene hennes mens jeg er ute blandt folk

• Liker 12
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaisamaia skrev (6 timer siden):

Han kan jo sove så mye han ønsker hvis hun tar alt på nettene. 🤷‍♀️😊 Mange som gjør det slik. 

I hvilken verden kommer Stina til å ta alt på nettene? 

Tenker det nok er hun som får sove om nettene når baby kommer

• Liker 12
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grøfteblomst skrev (26 minutter siden):

I hvilken verden kommer Stina til å ta alt på nettene? 

Tenker det nok er hun som får sove om nettene når baby kommer

Haha, sant nok. Vet ikke. Vet bare at det er mange som gjør det slik, inkludert her hos oss. 😊 Så det var bare ment som at det kaaaan jo hende det skjer der også. 🤷‍♀️😆

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kaisamaia skrev (1 minutt siden):

Haha, sant nok. Vet ikke. Vet bare at det er mange som gjør det slik, inkludert her hos oss. 😊 Så det var bare ment som at det kaaaan jo hende det skjer der også. 🤷‍♀️😆

Hun har vel så vondt i nakken at hun ikke kan løfte på den babyen😶‍🌫️

• Liker 8
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enkelt&Komplisert skrev (4 minutter siden):

Hun har vel så vondt i nakken at hun ikke kan løfte på den babyen😶‍🌫️

Hvis Stina har så voldsomt vondt i nakken, så burde hun for det første ha redusert de store puppene sine før en graviditet. Tror alle hadde hatt vondt i nakken/ryggen med så store pupper.. men virker til at utseende går foran helse.

• Liker 26
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vegglampe skrev (15 minutter siden):

Hvis Stina har så voldsomt vondt i nakken, så burde hun for det første ha redusert de store puppene sine før en graviditet. Tror alle hadde hatt vondt i nakken/ryggen med så store pupper.. men virker til at utseende går foran helse.

Veldig godt poeng! Nakken hadde nok blitt veldig mye bedre, men viktig å ha noe å vise fram

• Liker 10
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Begynte litt på Bloggerne sesong 9 jeg nå da... 😆 Stina anno 2018. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaisamaia skrev (7 timer siden):

Begynte litt på Bloggerne sesong 9 jeg nå da... 😆 Stina anno 2018. 

Er hun ille?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pidla skrev (3 timer siden):

Er hun ille?

Ikke foreløpig, rakk ikke så mye, men hun er 6 år yngre, da. 😊 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg flyr ikke ned dørene på treningsstudio for å si det slik. Men er det vanlig å trene med solbriller? Ref gubben hennes på trening i dag. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...