Gå til innhold

Stina Bakken

Gjest TomineB

Anbefalte innlegg

Blir helt matt av den dama. Tenk at ho ikke kan drikke noe i et selskap FORDI DE IKKE HADDE ISBITER?! Hvem pleier å ha det??? Sorry men ho er sær 

• Liker 18
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Okei, nå begynner faktisk jeg også å lure her. 🤷‍♀️😂 Nesten ikke fått drukket noe, nei.. Oook. Og nå ser jeg også mønsteret med puppene i hver "gravidoppdatering". 😆 Hjelpes. Har prøvd å tenke at hun er søt osv., men nå.. Hva skjer? 😂

• Liker 19
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk ikke hun beskjed om å drikke og spise skikkelig sist hun var hos legen pga besviming? 😂 jaja. Nei man kan jo ikke drikke noe uten isbiter. Jaja. Man skal høre mye før øra detter av si… 

• Liker 28
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dojakitty skrev (8 minutter siden):

Fikk ikke hun beskjed om å drikke og spise skikkelig sist hun var hos legen pga besviming? 😂 jaja. Nei man kan jo ikke drikke noe uten isbiter. Jaja. Man skal høre mye før øra detter av si… 

Haha Sant 😅 greit at hun synes det er enklere å drikke med isbiter og smaker bedre. Men hun er voksen, og skulle ha lært at en drikker litt, selv om det ikke er favoritten om man er tørst. Ungene mine på 3 og 6 vil også helst ha saft etter de er lagt og er tørste, men da får de nøye seg med en skvett vann. Sorry altså men 😅 eller som 3 åringen sier "jeg elsker det ikke" nei vell. Men drikk likevell 😭

• Liker 20
  • Nyttig 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, så hun sa vel at hun drukket LITT da. Til hennes forsvar. 😆 Men likevel. For et sirkus. 😂

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaisamaia skrev (8 minutter siden):

Okei, så hun sa vel at hun drukket LITT da. Til hennes forsvar. 😆 Men likevel. For et sirkus. 😂

Det er vel mer folk her inne som gjør det til en større sak enn det er? 😛 

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sunfl0wer skrev (2 minutter siden):

Det er vel mer folk her inne som gjør det til en større sak enn det er? 😛 

Er det vel det? Det var en lang seanse og godt dokumentert at de dro på butikken etterpå for å handle isbiter, plastkopper og saft. Og så på vei til bilen for å blande saft. Av begge to.

nå venter jeg i spenning på videre snapping av selve drikkingen 

• Liker 16
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alvea skrev (Akkurat nå):

Er det vel det? Det var en lang seanse og godt dokumentert at de dro på butikken etterpå for å handle isbiter, plastkopper og saft. Og så på vei til bilen for å blande saft. Av begge to.

Og hva så? Hun dokumenterer jo hva hun holder på med. It's her job😛 Finnes større problemer i verden enn en som er gravid som har cravings på isbiter eller sliter med å drikke om det ikke er kaldt nok😛

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sunfl0wer skrev (1 minutt siden):

Og hva så? Hun dokumenterer jo hva hun holder på med. It's her job😛 Finnes større problemer i verden enn en som er gravid som har cravings på isbiter eller sliter med å drikke om det ikke er kaldt nok😛

Det var et svar til deg som spurte om vi her inne gjorde det til en større sak enn det var.

Ja, større problemer finnes her i verden. Dette jeg absolutt enig i. Vil ikke gå så langt å kalle det et problem jeg. Synes det er mer vittig enn problematisk.

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sunfl0wer skrev (9 minutter siden):

Dette er ikke en cravings. Hun holdt på sånn før hun ble gravid. Makan til prinsessenykker. Hun er bare et stort bortskjemt barn.

Jeg var også innom litt tidligere sider her i tråden, og fikk da sett glimt av hennes tidligere vlogger. (Se s. 20) Så frekk som fy og med skikkelig ekle holdninger. Godt å se at hun har skjerpet seg en del siden da. Men mye henger igjen! Feks det med å være så himla besserwisser og frekk mot noen som kommer med den minste kritikk.

Endret av Pidla
  • Liker 17
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alvea skrev (8 minutter siden):

Det var et svar til deg som spurte om vi her inne gjorde det til en større sak enn det var.

Ja, større problemer finnes her i verden. Dette jeg absolutt enig i. Vil ikke gå så langt å kalle det et problem jeg. Synes det er mer vittig enn problematisk.

Ja, jeg mener folk her inne overdriver når man kaller det å slite med å få i seg nok væske om det ikke er kaldt nok som "toppen av galskap". 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pidla skrev (5 minutter siden):

Dette er ikke en cravings. Hun holdt på sånn før hun ble gravid. Makan til prinsessenykker. Hun er bare et stort bortskjemt barn.

Jeg var også innom litt tidligere sider her i tråden, og fikk da sett glimt av hennes tidligere vlogger. (Se s. 20) Så frekk som fy og med skikkelig ekle holdninger. Godt å se at hun har skjerpet seg en del siden da. Men mye henger igjen! Feks det med å være så himla besserwisser og frekk mot noen som kommer med den minste kritikk.

Det å slite med å få i seg nok drikke er noe hun har slitt med etter hun ble gravid. Har ikke noe med nykker å gjøre. Jeg er selv gravid og har slitt med å få i meg både det ene og det andre og må gjøre ting for å få det lettere i meg. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sunfl0wer skrev (6 minutter siden):

Det å slite med å få i seg nok drikke er noe hun har slitt med etter hun ble gravid. Har ikke noe med nykker å gjøre. Jeg er selv gravid og har slitt med å få i meg både det ene og det andre og må gjøre ting for å få det lettere i meg. 

Jo!!! Hun har holdt på med glass bredfulle av isbiter lenge! 

Jeg skjønner at du elsker Stina og alltid skal beskytte henne uansett hva slags BS hun kommer med. Men du kan ikke si at det er en ny greie!

Endret av Pidla
  • Liker 18
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pidla skrev (2 minutter siden):

Jo!!! Hun har holdt på med glassbredfulle av isbiter lenge! 

Jeg skjønner at du elsker Stina og alltid skal beskytte henne uansett hva slags BS hun kommer med. Men du kan ikke si at det er en ny greie!

Hehe,elsker henne ikke. Man kan være uenig med mye av den tullete kritikken folk kommer med her inne uten å elske henne og ville beskytte henne. Har nok sikkert noe å gjøre med at man er gravid selv nå og synes folk kommer med mye tull mot en annen gravid kvinne. Har ikke fått med meg at hun har vært sånn lenge med isbiter. Slapp av,ikke verdens undergang🙃

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sunfl0wer skrev (Akkurat nå):

Hehe,elsker henne ikke. Man kan være uenig med mye av den tullete kritikken folk kommer med her inne uten å elske henne og ville beskytte henne. Har nok sikkert noe å gjøre med at man er gravid selv nå og synes folk kommer med mye tull mot en annen gravid kvinne. Har ikke fått med meg at hun har vært sånn lenge med isbiter. Slapp av,ikke verdens undergang🙃

Jeg også bryr meg langt ned på ryggen om Stinas drikkevaner. Det betyr rett og slett ingenting. Og det er det som irriterer meg så gruelig - at influensere som henne skal få lov til å tjene så uforskammet mye penger på vas og fjas. Og i tillegg bidra til at folk blir usikre på egen kropp. Og oppfordrer til et lite bærekraftig handlemønster. Og sprer feilinformasjon om blant annet sukker. 

Og nei, jeg er ikke misunnelig, før noen drar det kortet 🤪

Og ja, jeg vet det er frivillig å følge henne. Selvfølgelig har jeg sluttet med det for lenge siden.

• Liker 17
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pidla skrev (6 minutter siden):

Jeg også bryr meg langt ned på ryggen om Stinas drikkevaner. Det betyr rett og slett ingenting. Og det er det som irriterer meg så gruelig - at influensere som henne skal få lov til å tjene så uforskammet mye penger på vas og fjas. Og i tillegg bidra til at folk blir usikre på egen kropp. Og oppfordrer til et lite bærekraftig handlemønster. Og sprer feilinformasjon om blant annet sukker. 

Og nei, jeg er ikke misunnelig, før noen drar det kortet 🤪

Og ja, jeg vet det er frivillig å følge henne. Selvfølgelig har jeg sluttet med det for lenge siden.

Ja,det er sykt at de kan tjene mye penger på ingenting. Det er det ikke noe tvil om,men nå er det sånn verden funker. Og som du sier så er det frivillig å følge henne og andre. Det jeg ikke skjønner er folk som kaster bort tiden sin på folk man åpenbart irriterer seg over. Det er bortkastet tid av sitt liv. Men om folk vil bruke sitt liv på å irritere seg over influensere så kjør på🙃

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

59 minutter siden, Alvea said:

Er det mulig? Nå lo jeg faktisk høyt! 😂  Dama er over 30, ikke 3. 🤣

• Liker 9
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alvea skrev (1 time siden):

Ja, det er jo gøøøy. Ikke et problem. 🤷‍♀️😂

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sunfl0wer skrev (1 time siden):

Ja,det er sykt at de kan tjene mye penger på ingenting. Det er det ikke noe tvil om,men nå er det sånn verden funker. Og som du sier så er det frivillig å følge henne og andre. Det jeg ikke skjønner er folk som kaster bort tiden sin på folk man åpenbart irriterer seg over. Det er bortkastet tid av sitt liv. Men om folk vil bruke sitt liv på å irritere seg over influensere så kjør på🙃

Dette er jeg så enig i! Influenserbransjen er rar sånn, men det er sånn det er blitt - fordi folk ser på det og hate watcher. Skjønner ikke hvorfor folk bruker så mye tid på å se på hvis det irriterer så fælt. Huff… Bare ikke Se på liksom

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pidla skrev (1 time siden):

...

Håhoi for noen filmer 😂 Hun er heldigvis blitt mye hyggeligere utad med årene 😬🆘

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...