Gå til innhold

Stina Bakken

Gjest TomineB

Anbefalte innlegg

Jeg tar meg selv i å lure fælt på hvordan livet hennes er bak denne sykelig perfekte fasaden av nye putetrekk, friske blomster, forlovelsesring til 100k og ca samme bilde flere ganger i samme innlegg :forvirra: noen som har idé?

Endret av Twinkle~
  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har lurt på det samme! Hele bloggen virker som en “boble”.. tilslørt med x-antall bilder av henne selv med samme smilet, poserende i nye antrekk. Bildene passer heller ikke sammen med innleggene..

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest wildfig

Det eneste jeg er nysgjerrig på når det gjelder henne, er hvordan hun ser ut uten de lagene av sminke,vipper å fake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, wildfig skrev:

Det eneste jeg er nysgjerrig på når det gjelder henne, er hvordan hun ser ut uten de lagene av sminke,vipper å fake.

Hun er veldig pen, faktisk. Bare å sjekke sminkevideoene hennes på YouTube. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, wildfig skrev:

Kan Google og finne tidligere bilder, hun et naturlig søt. Og mye finere med sitt eget hår enn det lange fake. Som med de aller fleste som overdriver sminke og setter på mye fake tilbehør så er hun også mye finere naturlig.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, KillerKitty skrev:

Hun er veldig pen, faktisk. Bare å sjekke sminkevideoene hennes på YouTube. 

Oi. Hun så jo ut som en helt annen person. Men hun var mye søtere uten sminke. Ser jo ti år eldre ut med all den sminken. Tror hun hadde kledd å sminke seg mer naturlig.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest justcurious

Kjempesøt jente, men synes hun er mye finere uten alle de lagene med sminke, svart hår og øyenbryn blir for skarpt til ansiktet hennes synes jeg. Uansett, hun må få sminke seg og gjøre som hun vil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På selfiene på snap, så har hun så sykt store øyne og smalere hakeparti. Bruker hun det ene filteret på snap som gjør ansiktet sånn eller er det sånn hun sminker seg?? Blir så fascinert...

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Frøken.stille skrev:

På selfiene på snap, så har hun så sykt store øyne og smalere hakeparti. Bruker hun det ene filteret på snap som gjør ansiktet sånn eller er det sånn hun sminker seg?? Blir så fascinert...

Tror aldri jeg har sett en snap av henne uten filter omtrent. Alltid stjerner og bling,bling, dyreører og dådyrvipper. Gøy innimellom ja, men heeele tiden blir to much. 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Frøken.stille said:

Filter.. Blir “way to much” med all den sminken i tillegg til det filteret.. Har vel aldri sett en eneste snap uten filter tror jeg. Hele greia blir bare for polert for min smak..

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igår skrev hun ett innlegg "Derfor er jeg ikke kristen", der det virker som hun prøver å være litt seriøs og ta standpunkt i politikk etc... I samme innlegg; to selfies av seg selv som bare får hele innlegget til å fremstå useriøst.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter hun med profesjonelt påsatte extensions når hun skal prøve å selge sine egne uten å si noe om at hun har gått i salong?😂

Endret av Twinkle~
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk å dolle seg så mye opp for å spille bowling på Geilo med typen. Helt utrolig at hun gidder. Løshår, vipper, negler og mange lag sminke. Må jo ta flere timer? 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

51 minutter siden, Irja skrev:

Tenk å dolle seg så mye opp for å spille bowling på Geilo med typen. Helt utrolig at hun gidder. Løshår, vipper, negler og mange lag sminke. Må jo ta flere timer? 

Mine negler knekker ALLTID når jeg spiller bowling. Jeg får rett og slett ikke til å putte fingrene med lange negler inn i de hullene på kula 😂 hvordan får hun det til??? 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra stinalashes:

På grunn av hygiene - da dette er produkter man har ved øynene - er det ingen retur.

Hun har altså ikke tenkt å ha 14 dagers returrett som alle nettbutikker SKAL ha🤔🙃

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Twinkle~ skrev:

Fra stinalashes:

På grunn av hygiene - da dette er produkter man har ved øynene - er det ingen retur.

Hun har altså ikke tenkt å ha 14 dagers returrett som alle nettbutikker SKAL ha🤔🙃

Helt sikkert- så lenge ikke emballasjen er brutt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

... men nå må hun da virkelig ha blitt blind på eget utseende og restylanebruken. 😱

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, Daudaferd skrev:

... men nå må hun da virkelig ha blitt blind på eget utseende og restylanebruken. 😱

Jeg ble litt sjokkert sist jeg var inne på bloggen for 2 dager siden, da jeg ikke leser fast :vetikke: 
Det hele som startet med "skal bare ha litt for å dekke at tannkjøttet viser når jeg smiler ved overleppa"

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.1.2019 den 15.05, Daudaferd skrev:

Lagt merke til det samme. Begynner å bli to much. Det er ikke pent. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lurt på ( og jeg har virkelig ikke peiling) om det skal være sånn at vippene hennes ikke går ned i øyekroken. De stopper og går rett frem liksom. Ser alltid ut som den ene har løsna litt. Men som sagt, jeg har aldri hatt på det selv, derfor spør jeg. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...