GhostHug Skrevet 19. januar 2019 #301 Del Skrevet 19. januar 2019 (endret) Jeg tar meg selv i å lure fælt på hvordan livet hennes er bak denne sykelig perfekte fasaden av nye putetrekk, friske blomster, forlovelsesring til 100k og ca samme bilde flere ganger i samme innlegg noen som har idé? Endret 19. januar 2019 av Twinkle~ 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Engelskfrøken Skrevet 19. januar 2019 #302 Del Skrevet 19. januar 2019 Har lurt på det samme! Hele bloggen virker som en “boble”.. tilslørt med x-antall bilder av henne selv med samme smilet, poserende i nye antrekk. Bildene passer heller ikke sammen med innleggene.. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest wildfig Skrevet 20. januar 2019 #303 Del Skrevet 20. januar 2019 Det eneste jeg er nysgjerrig på når det gjelder henne, er hvordan hun ser ut uten de lagene av sminke,vipper å fake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KillerKitty Skrevet 20. januar 2019 #304 Del Skrevet 20. januar 2019 29 minutter siden, wildfig skrev: Det eneste jeg er nysgjerrig på når det gjelder henne, er hvordan hun ser ut uten de lagene av sminke,vipper å fake. Hun er veldig pen, faktisk. Bare å sjekke sminkevideoene hennes på YouTube. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 20. januar 2019 #305 Del Skrevet 20. januar 2019 33 minutter siden, wildfig skrev: Det eneste jeg er nysgjerrig på når det gjelder henne, er hvordan hun ser ut uten de lagene av sminke,vipper å fake. Kan Google og finne tidligere bilder, hun et naturlig søt. Og mye finere med sitt eget hår enn det lange fake. Som med de aller fleste som overdriver sminke og setter på mye fake tilbehør så er hun også mye finere naturlig. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aintnofun Skrevet 20. januar 2019 #306 Del Skrevet 20. januar 2019 2 timer siden, KillerKitty skrev: Hun er veldig pen, faktisk. Bare å sjekke sminkevideoene hennes på YouTube. Oi. Hun så jo ut som en helt annen person. Men hun var mye søtere uten sminke. Ser jo ti år eldre ut med all den sminken. Tror hun hadde kledd å sminke seg mer naturlig. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest justcurious Skrevet 21. januar 2019 #307 Del Skrevet 21. januar 2019 Kjempesøt jente, men synes hun er mye finere uten alle de lagene med sminke, svart hår og øyenbryn blir for skarpt til ansiktet hennes synes jeg. Uansett, hun må få sminke seg og gjøre som hun vil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken.stille Skrevet 24. januar 2019 #308 Del Skrevet 24. januar 2019 På selfiene på snap, så har hun så sykt store øyne og smalere hakeparti. Bruker hun det ene filteret på snap som gjør ansiktet sånn eller er det sånn hun sminker seg?? Blir så fascinert... 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 24. januar 2019 #309 Del Skrevet 24. januar 2019 1 time siden, Frøken.stille skrev: På selfiene på snap, så har hun så sykt store øyne og smalere hakeparti. Bruker hun det ene filteret på snap som gjør ansiktet sånn eller er det sånn hun sminker seg?? Blir så fascinert... Tror aldri jeg har sett en snap av henne uten filter omtrent. Alltid stjerner og bling,bling, dyreører og dådyrvipper. Gøy innimellom ja, men heeele tiden blir to much. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Engelskfrøken Skrevet 24. januar 2019 #310 Del Skrevet 24. januar 2019 1 hour ago, Frøken.stille said: På selfiene på snap, så har hun så sykt store øyne og smalere hakeparti. Bruker hun det ene filteret på snap som gjør ansiktet sånn eller er det sånn hun sminker seg?? Blir så fascinert... Filter.. Blir “way to much” med all den sminken i tillegg til det filteret.. Har vel aldri sett en eneste snap uten filter tror jeg. Hele greia blir bare for polert for min smak.. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Engelskfrøken Skrevet 25. januar 2019 #311 Del Skrevet 25. januar 2019 Igår skrev hun ett innlegg "Derfor er jeg ikke kristen", der det virker som hun prøver å være litt seriøs og ta standpunkt i politikk etc... I samme innlegg; to selfies av seg selv som bare får hele innlegget til å fremstå useriøst. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GhostHug Skrevet 25. januar 2019 #312 Del Skrevet 25. januar 2019 (endret) Fortsetter hun med profesjonelt påsatte extensions når hun skal prøve å selge sine egne uten å si noe om at hun har gått i salong?😂 Endret 25. januar 2019 av Twinkle~ 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irja Skrevet 25. januar 2019 #313 Del Skrevet 25. januar 2019 Tenk å dolle seg så mye opp for å spille bowling på Geilo med typen. Helt utrolig at hun gidder. Løshår, vipper, negler og mange lag sminke. Må jo ta flere timer? 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 25. januar 2019 #314 Del Skrevet 25. januar 2019 51 minutter siden, Irja skrev: Tenk å dolle seg så mye opp for å spille bowling på Geilo med typen. Helt utrolig at hun gidder. Løshår, vipper, negler og mange lag sminke. Må jo ta flere timer? Mine negler knekker ALLTID når jeg spiller bowling. Jeg får rett og slett ikke til å putte fingrene med lange negler inn i de hullene på kula 😂 hvordan får hun det til??? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GhostHug Skrevet 26. januar 2019 #315 Del Skrevet 26. januar 2019 Fra stinalashes: På grunn av hygiene - da dette er produkter man har ved øynene - er det ingen retur. Hun har altså ikke tenkt å ha 14 dagers returrett som alle nettbutikker SKAL ha🤔🙃 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KillerKitty Skrevet 26. januar 2019 #316 Del Skrevet 26. januar 2019 31 minutter siden, Twinkle~ skrev: Fra stinalashes: På grunn av hygiene - da dette er produkter man har ved øynene - er det ingen retur. Hun har altså ikke tenkt å ha 14 dagers returrett som alle nettbutikker SKAL ha🤔🙃 Helt sikkert- så lenge ikke emballasjen er brutt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daudaferd Skrevet 28. januar 2019 #317 Del Skrevet 28. januar 2019 ... men nå må hun da virkelig ha blitt blind på eget utseende og restylanebruken. 😱 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sahara_ Skrevet 29. januar 2019 #318 Del Skrevet 29. januar 2019 22 timer siden, Daudaferd skrev: ... men nå må hun da virkelig ha blitt blind på eget utseende og restylanebruken. 😱 Jeg ble litt sjokkert sist jeg var inne på bloggen for 2 dager siden, da jeg ikke leser fast Det hele som startet med "skal bare ha litt for å dekke at tannkjøttet viser når jeg smiler ved overleppa" 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wintergirl Skrevet 29. januar 2019 #319 Del Skrevet 29. januar 2019 På 28.1.2019 den 15.05, Daudaferd skrev: ... men nå må hun da virkelig ha blitt blind på eget utseende og restylanebruken. 😱 Lagt merke til det samme. Begynner å bli to much. Det er ikke pent. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 29. januar 2019 #320 Del Skrevet 29. januar 2019 Jeg har lurt på ( og jeg har virkelig ikke peiling) om det skal være sånn at vippene hennes ikke går ned i øyekroken. De stopper og går rett frem liksom. Ser alltid ut som den ene har løsna litt. Men som sagt, jeg har aldri hatt på det selv, derfor spør jeg. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå