Gjest sad_shadow Skrevet 11. november 2018 #281 Del Skrevet 11. november 2018 52 minutter siden, Solsmil skrev: Vet du, jeg skjønner godt hvorfor kvinneguiden har fått et sånt «sjalu bitre gamle kjerringer av noen nettroll»-stempel når jeg leser slike innlegg som dette. Snakk om å henge seg opp i og kritisere detaljer. Hvis stina får energi av å dra på spa er det vel bare flott for henne? Hva andre gjør og ikke gjør har vel null relevans til dette. Jeg er hverken bitter eller sjalu. Det jeg prøver å si er at folk håndterer situasjoner forskjellig når man er nedfor. Ikke alle vil være sosial når man er nedfor og heller da være for seg selv. Det er bare det jeg vil frem til. Jeg har ingen grunn til å være bitter. Og jeg er heller ingen nettroll da jeg beskriver en situasjon. Nettroll for meg er noe annet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sansol Skrevet 11. november 2018 #282 Del Skrevet 11. november 2018 21 timer siden, Gjest sad_shadow skrev: Hun har vært åpen om vanskelig perioder der det ofte går dager uten at hun blogger noe og innrømmer at hun går til psykolog, noe som er bra. Men å dra på spahelg, det har hun ork til? 11 timer siden, Gjest sad_shadow skrev: Jeg er hverken bitter eller sjalu. Det jeg prøver å si er at folk håndterer situasjoner forskjellig når man er nedfor. Ikke alle vil være sosial når man er nedfor og heller da være for seg selv. Det er bare det jeg vil frem til. Jeg har ingen grunn til å være bitter. Og jeg er heller ingen nettroll da jeg beskriver en situasjon. Nettroll for meg er noe annet. I første innlegget her virket det ikke som om du prøvde å si at folk håndterer situasjoner forskjellig, nei. Det virket mer som om du prøvde å si at når man er nedfor, så har man ikke ork til noe. Så om ikke bitter eller sjalu, kom du igjennom som en smule dømmende eller nedlatende. Men ja, folk håndterer en slik situasjon veldig forskjellig. Er man virkelig deprimert, sånn dypt nede i grøfta, så er det kanskje ikke så vanlig å ta seg en tur på spa nei. Men utifra alt Stina skriver og gjør virker det mer som om kroppen/hodet ikke henger helt med på alt hun vil gjøre og at det gjør henne nede. Ikke dypt deprimert altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AntiBullshit Skrevet 20. november 2018 #283 Del Skrevet 20. november 2018 Er det bare jeg som er prippen, eller er det særdeles sært at denne bloggeieren til stadighet velger å posere med puppene som blikkfang når hun _vet_ at 90% av leserskaren hennes er jenter på 12 år? I dag la jeg merke til at hun stod i grilldress av velur nok en gang med puppene strategisk plassert til lufting. (Innlegget heter «10 ting jeg vil gjøre i desember) Hun har en videoserie på YouTube som hun kaller «girltalk» hvor hun svarer leserne på spørsmål om mensen og første kyss osv. Hun har også flere ganger klagd på at hun stadig får spørsmål om hun har silikon. Jeg er helt for at folk skal få kle seg som de vil, men sett i lys av målgruppen, er det ikke litt ekkelt at hun går for en så hyperseksualisert framstilling av seg selv? 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jordbærkake34532 Skrevet 20. november 2018 #284 Del Skrevet 20. november 2018 1 time siden, AntiBullshit skrev: Er det bare jeg som er prippen, eller er det særdeles sært at denne bloggeieren til stadighet velger å posere med puppene som blikkfang når hun _vet_ at 90% av leserskaren hennes er jenter på 12 år? I dag la jeg merke til at hun stod i grilldress av velur nok en gang med puppene strategisk plassert til lufting. (Innlegget heter «10 ting jeg vil gjøre i desember) Hun har en videoserie på YouTube som hun kaller «girltalk» hvor hun svarer leserne på spørsmål om mensen og første kyss osv. Hun har også flere ganger klagd på at hun stadig får spørsmål om hun har silikon. Jeg er helt for at folk skal få kle seg som de vil, men sett i lys av målgruppen, er det ikke litt ekkelt at hun går for en så hyperseksualisert framstilling av seg selv? Er selv fast leser av bloggen hennes, men jeg synes også det er sært med pupper på vift i nesten hvert eneste blogginnlegg🤔 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosmarin(ert) Skrevet 21. november 2018 #285 Del Skrevet 21. november 2018 3 hours ago, Jordbærkake34532 said: Er selv fast leser av bloggen hennes, men jeg synes også det er sært med pupper på vift i nesten hvert eneste blogginnlegg🤔 Ikke bare sært, men utdatert. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest shadowofthewind Skrevet 1. desember 2018 #286 Del Skrevet 1. desember 2018 På 11.11.2018 den 13.14, Sansol skrev: I første innlegget her virket det ikke som om du prøvde å si at folk håndterer situasjoner forskjellig, nei. Det virket mer som om du prøvde å si at når man er nedfor, så har man ikke ork til noe. Så om ikke bitter eller sjalu, kom du igjennom som en smule dømmende eller nedlatende. Men ja, folk håndterer en slik situasjon veldig forskjellig. Er man virkelig deprimert, sånn dypt nede i grøfta, så er det kanskje ikke så vanlig å ta seg en tur på spa nei. Men utifra alt Stina skriver og gjør virker det mer som om kroppen/hodet ikke henger helt med på alt hun vil gjøre og at det gjør henne nede. Ikke dypt deprimert altså. Det finnes forskjellig nivå av depresjon, derfor folk reagerer forskjellig når man er depressive. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bienvilleparish Skrevet 1. desember 2018 #287 Del Skrevet 1. desember 2018 Så på bloggerene en kveld. Hun appellerte ikke til meg hvertfall. Virket bare veldig tom, kjedelig og selvsentrert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
owley Skrevet 3. desember 2018 #288 Del Skrevet 3. desember 2018 På 1.12.2018 den 15.25, R730 skrev: Så på bloggerene en kveld. Hun appellerte ikke til meg hvertfall. Virket bare veldig tom, kjedelig og selvsentrert Helt enig. Når hun i tillegg kun legger opp bilder på pupper på vift, så fremstår hun virkelig som umoden. Jeg synes ikke det er rart at hun får mye spørsmål om silikon, når hvert eneste bilde har fokus på dyp utringing. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 14. desember 2018 #289 Del Skrevet 14. desember 2018 Folk kommer på døren... https://www.tv2.no/underholdning/10281983/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viking-girl Skrevet 14. desember 2018 #290 Del Skrevet 14. desember 2018 (endret) Siste instaposten til Mads Hansen! 😂🙈🙈 Ei jente spør Stina om utdanning, Stina skriver at hun har fullført HELE videregående og at hun ikke trenger noe mer utdanning, for i framtiden ønsker hun å drive egen bedrift...! Hadde vært veldig lurt med litt ekstra utdannelse utover videregående da si. (jenta fikk et elendig og meningsløst svar på spørsmålet sitt) Se Mads Hansen på Instagram. Endret 14. desember 2018 av Viking-girl 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MoKath Skrevet 14. desember 2018 #291 Del Skrevet 14. desember 2018 Er det en bragd å fullføre hele vgs. altså? 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
foreveralone Skrevet 14. desember 2018 #292 Del Skrevet 14. desember 2018 43 minutter siden, MoKath skrev: Er det en bragd å fullføre hele vgs. altså? I blogglandia, ja. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Llise Skrevet 14. desember 2018 #293 Del Skrevet 14. desember 2018 2 timer siden, MoKath skrev: Er det en bragd å fullføre hele vgs. altså? Veldig mange klarer ikke fullføre vgs i det hele tatt, så for noen vil det være en bragd. Andre ser kanskje ikke på noe som en bragd før de har minst en mastergrad. Folk er forskjellige. Men kanskje ikke så lurt av henne å utelukke all utdanning i fremtiden, det kan jo godt komme med. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WhiteSwan Skrevet 9. januar 2019 #294 Del Skrevet 9. januar 2019 Så på traileren til «bloggerne» der Stina sier at det å være en bitch er å tørre å si det du mener. Jeg blir så oppgitt... jeg tror virkelig ikke det er håp for den jenta. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
acna Skrevet 9. januar 2019 #295 Del Skrevet 9. januar 2019 Jeg fikk et godt inntrykk av henne gjennom de nyeste episodene av bloggerne. Hun fremstår snill, lite selvhøytidelig og er nok smartere enn mange tror. Virker som hun og forloveden har et sunt og godt forhold også. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oline12 Skrevet 10. januar 2019 #296 Del Skrevet 10. januar 2019 Siste innlegget til Stina sier hun at hun aldri kommer til å reise til Dubai. Veldig glad for at hvertfall én blogger har slike verdier! 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viking-girl Skrevet 10. januar 2019 #297 Del Skrevet 10. januar 2019 Morsomt at hun sier hun er flerspråklig og har et godt språkøre. Ser at @omgjustdon’t har laget meme på Instagram av akkurat det jeg reagerte på 😂 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjarte Skrevet 11. januar 2019 #298 Del Skrevet 11. januar 2019 På 10.1.2019 den 15.13, Viking-girl skrev: Morsomt at hun sier hun er flerspråklig og har et godt språkøre. Ser at @omgjustdon’t har laget meme på Instagram av akkurat det jeg reagerte på 😂 Det kan være at jeg er treig, men mener hun virkelig at hun har et godt språkøre fordi hun kan etterligne forskjellige engelske aksenter? 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Macimba Skrevet 11. januar 2019 #299 Del Skrevet 11. januar 2019 Jeg leser ikke bloggen hennes, så det kan godt hende det er en bra blogg. Men jeg så henne i bloggerne, og for meg fremstår hun som de andre «plastmenneskene» som blogger. Stiv i blikket, store lepper, langt og kunstig hår...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 11. januar 2019 #300 Del Skrevet 11. januar 2019 4 minutter siden, Macimba skrev: Jeg leser ikke bloggen hennes, så det kan godt hende det er en bra blogg. Men jeg så henne i bloggerne, og for meg fremstår hun som de andre «plastmenneskene» som blogger. Stiv i blikket, store lepper, langt og kunstig hår...... Samme inntrykk her. De tilbyr ikke mye i samfunnet. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå