Nonish91 Skrevet 21. mars 2024 #2561 Skrevet 21. mars 2024 Lzzy skrev (2 timer siden): Fikk ikke i seg mat, var kvalm og dårlig da også.. trodde sikkert på at hu va gravid da. 1
Lorieen Skrevet 21. mars 2024 #2562 Skrevet 21. mars 2024 Klink skrev (3 timer siden): Her skriver du jo at hun ikke er noe fin nå. Hva annet er det enn å prate stygt om utseende hennes? Det er jo ikke sånn hun ser ut 😂 Det er juks! 3
Mojjo Skrevet 21. mars 2024 #2563 Skrevet 21. mars 2024 Jeg har fulgt henne en stund og unner henne av alt graviditet ❤️ men den sytingen å klagingen hun nå driver med er ikke ok - begynner å lure på om dette er hennes norm - altså at hun tenker at det er slik det er å være gravid - forløpet hennes har ikke vært spesielt langt heller - satt på første ivf forsøk ! Hun er faktisk heldig ! Burde hyller det istedenfor all klaging ! det er flere kvinner som prøver i flere år med mange forsøk bak seg som aldri lager en pip ! Blir nok en avfølging her da jeg syntes henne virker særs lite jordnær 10 12
LinnHenrikke Skrevet 21. mars 2024 #2564 Skrevet 21. mars 2024 Syns det festlig at når Stina er hjemme så brekker hun seg av alt bortsett fra luft og vann. Loff og edamamebønner fremkaller høylytte brekninger, og Per Fredrik må gjøre alt fordi hun er kvalm, sliten og har appelsin-eggstokker. Så fort det skjer noe gøy (les Oslotur og podcast med Sophie Elise), da er formen på topp, full glam, masse energi og selv en tunfisktoast går ned på høykant 😂 29 1 15
Dojakitty Skrevet 21. mars 2024 #2565 Skrevet 21. mars 2024 LinnHenrikke skrev (Akkurat nå): Syns det festlig at når Stina er hjemme så brekker hun seg av alt bortsett fra luft og vann. Loff og edamamebønner fremkaller høylytte brekninger, og Per Fredrik må gjøre alt fordi hun er kvalm, sliten og har appelsin-eggstokker. Så fort det skjer noe gøy (les Oslotur og podcast med Sophie Elise), da er formen på topp, full glam, masse energi og selv en tunfisktoast går ned på høykant 😂 Syns også det er festlig at hun bokstavelig talt må ta pause i frokostlagingen for å trekke pusten. Som om hun har løpt…. 🤣 Dette blir et underhaldende svangerskap!! 15 1
Sannhetsøkende Skrevet 21. mars 2024 #2566 Skrevet 21. mars 2024 Melus skrev (4 timer siden): Det er jeg enig i, å diskutere bruk av filter er viktig. Jeg skulle ønske influensere sluttet med det, mange av de har veldig unge følgere, det har helt sikkert Stina også. Det har hun sikkert, som de fleste i den sjangeren. Til og med voksne kan føle på det. 2
Labbus Skrevet 21. mars 2024 #2567 Skrevet 21. mars 2024 LinnHenrikke skrev (1 time siden): Syns det festlig at når Stina er hjemme så brekker hun seg av alt bortsett fra luft og vann. Loff og edamamebønner fremkaller høylytte brekninger, og Per Fredrik må gjøre alt fordi hun er kvalm, sliten og har appelsin-eggstokker. Så fort det skjer noe gøy (les Oslotur og podcast med Sophie Elise), da er formen på topp, full glam, masse energi og selv en tunfisktoast går ned på høykant 😂 Huff ja, alt som skal leses før de blir foreldre......Skal ikke høre på noen,kun det som er fakta av studier 😁 Hun har jo en mor,en søster med barn å venninner med barn ......Blir vel overrasket mere enn en gang over småbarnsperioden . Ønsker de begge masse til ,satser på at det nazi opplegget med alt hun skal gjøre roer seg noen hakk 2 2
Labbus Skrevet 21. mars 2024 #2568 Skrevet 21. mars 2024 Dojakitty skrev (1 time siden): Syns også det er festlig at hun bokstavelig talt må ta pause i frokostlagingen for å trekke pusten. Som om hun har løpt…. 🤣 Dette blir et underhaldende svangerskap!! I Oslo på vei fra bilen til studio så skravlet hun på inn og utpust hele veien , så hun kan trekke av til kjentfolk et par hakk på alt som plager henne ang graviditeten 😜 5 4
AnonymPrøver96 Skrevet 21. mars 2024 #2569 Skrevet 21. mars 2024 (endret) overskrift «KJØNN PÅ BABY» fra følger: «har dere sett på den kinesiske kalenderen mtp kjønn?» fackings clickbait.. orker ikke se gjennom en gang. Håper det blir jente hos de, ellers går vel hele verden i grus. Hun er jo ikke noe guttemamma, og PF får ikke utnyttet sitt potensiale som pappa om det blir gutt heller. Redigert: denne kommentaren er skrevet i sammenheng med forrige gang hun uttalte seg om kjønn, ved forrige positive test. Endret 21. mars 2024 av AnonymPrøver96 13 5
Curlyme Skrevet 21. mars 2024 #2570 Skrevet 21. mars 2024 Nå starter hun med de jente greiene igjen. Er det mulig. 10
Dojakitty Skrevet 21. mars 2024 #2571 Skrevet 21. mars 2024 (endret) AnonymPrøver96 skrev (13 minutter siden): overskrift «KJØNN PÅ BABY» fra følger: «har dere sett på den kinesiske kalenderen mtp kjønn?» fackings clickbait.. orker ikke se gjennom en gang. Håper det blir jente hos de, ellers går vel hele verden i grus. Hun er jo ikke noe guttemamma, og PF får ikke utnyttet sitt potensiale som pappa om det blir gutt heller. Har hun sagt at hun ikke er guttemamma?!🤣👁️👄👁️ Så gjennom snappen. Vil ikke påstå hun sier det,men at det er mer nært og kjært med jente. Forstår jo det siden hun har såpass mange jenter rundt seg,mange lener jo mot det ene eller andre kjønnet. Hun sier jo at hun blir kjempeglad for gutt også,så er ikke det. Syns det er greit å snakke om at man tenker på det ene kjønnet mer enn det det andre,for det er veldig normalt å gjøre Endret 21. mars 2024 av Dojakitty 3
Curlyme Skrevet 21. mars 2024 #2572 Skrevet 21. mars 2024 Dojakitty skrev (1 minutt siden): Har hun sagt at hun ikke er guttemamma?!🤣👁️👄👁️ De er en jente familie kun jenter i familien. Hun skjønner ikke at det er sædcellen som avgjør om det er gutt eller jente. Håper litt hun får en gutt så hun skjønner hvor gode de er også. 10 4 5
Dojakitty Skrevet 21. mars 2024 #2573 Skrevet 21. mars 2024 Curlyme skrev (2 minutter siden): De er en jente familie kun jenter i familien. Hun skjønner ikke at det er sædcellen som avgjør om det er gutt eller jente. Håper litt hun får en gutt så hun skjønner hvor gode de er også. Håper også hun får en gutt,bare sånn at hun skal se at det faktisk er ganske fantastisk! Jeg har en av hver og jeg syns ikke det er mer stas med jente enn gutt. De er perfekte uansett! 10 2 1
Ingveis Skrevet 21. mars 2024 #2574 Skrevet 21. mars 2024 Hvordan klarer dere å finne noe negativt i alt hun gjør? Hun sier jo bokstavelig talt at det viktigste for henne er å få et barn som er friskt. At hun føler at det er mest «trygt» med en jente fordi det er så mange jenter i familien er da helt naturlig? Jeg kjente på akkurat det samme da jeg var gravid, fordi det nesten bare er jenter i familien min. Det betyr IKKE at man ikke blir glad for en gutt også! Ærlig talt, hva er vitsen med å sitte sånn og lete etter feil hos folk? 5 1
Curlyme Skrevet 21. mars 2024 #2575 Skrevet 21. mars 2024 Dojakitty skrev (1 minutt siden): Håper også hun får en gutt,bare sånn at hun skal se at det faktisk er ganske fantastisk! Jeg har en av hver og jeg syns ikke det er mer stas med jente enn gutt. De er perfekte uansett! Hun er ikke god når hun holder på slikt,sier rett og slett at det er jente hun vil ha. 3 3
AnonymPrøver96 Skrevet 21. mars 2024 #2576 Skrevet 21. mars 2024 Dojakitty skrev (33 minutter siden): Har hun sagt at hun ikke er guttemamma?!🤣👁️👄👁️ Så gjennom snappen. Vil ikke påstå hun sier det,men at det er mer nært og kjært med jente. Forstår jo det siden hun har såpass mange jenter rundt seg,mange lener jo mot det ene eller andre kjønnet. Hun sier jo at hun blir kjempeglad for gutt også,så er ikke det. Syns det er greit å snakke om at man tenker på det ene kjønnet mer enn det det andre,for det er veldig normalt å gjøre Det sa hun sist. Hun er en typisk jentejente. Hun har søstre. Og det er jenter i familien hennes. Ingveis skrev (26 minutter siden): Hvordan klarer dere å finne noe negativt i alt hun gjør? Hun sier jo bokstavelig talt at det viktigste for henne er å få et barn som er friskt. At hun føler at det er mest «trygt» med en jente fordi det er så mange jenter i familien er da helt naturlig? Jeg kjente på akkurat det samme da jeg var gravid, fordi det nesten bare er jenter i familien min. Det betyr IKKE at man ikke blir glad for en gutt også! Ærlig talt, hva er vitsen med å sitte sånn og lete etter feil hos folk? Det var IKKE det hun sa forrige gang!! Hun var helt opphengt i forrige gang, og sa tydelig selv at PF var en så myk og god mann, som klart hadde gjort det best som jentepappa. Ellers hadde han ikke fått utnyttet sitt fulle potensiale.. 6 8
Orly Skrevet 21. mars 2024 #2577 Skrevet 21. mars 2024 Ingveis skrev (32 minutter siden): Hvordan klarer dere å finne noe negativt i alt hun gjør? Hun sier jo bokstavelig talt at det viktigste for henne er å få et barn som er friskt. At hun føler at det er mest «trygt» med en jente fordi det er så mange jenter i familien er da helt naturlig? Jeg kjente på akkurat det samme da jeg var gravid, fordi det nesten bare er jenter i familien min. Det betyr IKKE at man ikke blir glad for en gutt også! Ærlig talt, hva er vitsen med å sitte sånn og lete etter feil hos folk? Hun sa dette forrige gabg, ikke nå. Og ja akkurat det reagerte jeg på. 3 1
MariaIsabel Skrevet 21. mars 2024 #2578 Skrevet 21. mars 2024 LinnHenrikke skrev (12 timer siden): Veldig rart at de opererer med helt andre ventetider på deres egen (oppdaterte) side og ellers i IVF-gruppene Jeg vet ikke noe om hva de skriver der, jeg vet bare hvor fort jeg selv kom inn, og at det er tilsvarende tiden det tok før Stina kom inn, og jeg har snakket med andre som kom inn på like kort tid i samme periode. Lzzy skrev (11 timer siden): Spurte ikke deg hvor høyt du ropte, det er ikke deg vi diskuterer her. Nei, men du insinuerte at Stina kom inn raskt fordi hun sikkert ropte høyt, og poenget mitt var da at man trenger ikke rope så høyt for å komme inn raskt der når det er kort venteliste, som det åpenbart må ha vært siden flere kom raskt inn samtidig. 3 1
AnonymPrøver96 Skrevet 21. mars 2024 #2579 Skrevet 21. mars 2024 jhi123 skrev (På 1.2.2024 den 20.11): Virker som hun tror gutter ikke har behov for en kjærlig og omsorgsfull far «alle fedre kan være gode for sønner men kun få kan være gode for døtre». Citha skrev (På 1.2.2024 den 21.48): Synes hun fikk godt frem i oppklaringa si hva hun egentlig mente, og det var da ingen forferdelig mening. Hun beklagde at det kom ut feil. Tror bare hun er litt dårlig på forklare hva hun mener til tider. jhi123 skrev (På 1.2.2024 den 21.56): Synes det ble verre etter hun kom med forklaringen. Gutter trenger også myke fedre som kan vise forståelse og følelser, ikke bare herjing… Alle disse tre er hentet fra side 61, så bare å gå tilbake å lese.
LinnHenrikke Skrevet 21. mars 2024 #2580 Skrevet 21. mars 2024 Ingveis skrev (45 minutter siden): Hvordan klarer dere å finne noe negativt i alt hun gjør? Hun sier jo bokstavelig talt at det viktigste for henne er å få et barn som er friskt. At hun føler at det er mest «trygt» med en jente fordi det er så mange jenter i familien er da helt naturlig? Jeg kjente på akkurat det samme da jeg var gravid, fordi det nesten bare er jenter i familien min. Det betyr IKKE at man ikke blir glad for en gutt også! Ærlig talt, hva er vitsen med å sitte sånn og lete etter feil hos folk? Da har du ikke hørt forrige gang hun uttalte seg om det (for noen uker siden). Da sa hun at hun ble «glad hvis det er gutt liksom» men at hun «selvfølgelig blir mest glad hvis det er jente». Videre at samboeren egner seg best som jentepappa og ikke guttepappa 🙃 13
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå