Gå til innhold

Stina Bakken

Gjest TomineB

Anbefalte innlegg

MariaIsabel skrev (7 timer siden):

Jeg kom inn en mnd før Stina, og snakker daglig med folk som er på vei inn der og som har kommet inn der i samme periode, på en gruppechat - så jeg snakker om dagens ventetider jeg og altså - og skrev i den kommentaren du svarte på at det var snakk om rett før dem.

Veldig rart at de opererer med helt andre ventetider på deres egen (oppdaterte) side og ellers i IVF-gruppene :) 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Melus skrev (7 timer siden):

Det er en uting å snakke ned andres utseende. 

Ikke når det ikke er hennes utseende.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MariaIsabel skrev (8 timer siden):

Jeg ropte ikke noe høyere enn å be fastlegen om henvisning, og hadde uttak 1,5 mnd senere. 

Spurte ikke deg hvor høyt du ropte, det er ikke deg vi diskuterer her. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakker ikke ned utseendet hennes, bare måten hun har ødelagt seg på

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I utgangspunktet enig, men tenker det er innafor å diskutere hva silikon, fillers, løsvipper osv gjør med folks utseende.

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NÅ orker jeg ikke følge henne mer! Hun har HELT oppheng i graviditet, hun snakker virkelig ikke om noe annet.....Ja, vi har skjønt du er sliten, kvalm og alt det der, men hun kan da ikke BARE snakke om det?! Gjentar seg selv HVER dag.....Likte innholdet hennes helt til hun startet med detta gravidopplegget sitt! Det blir alt for mye.....Hun Lisa Borg (og Henrik) går ugjennom nøyaktig det samme nå og der snakker hun bittelitt om det, viser alt osv, men har samme innhold som før! Det er jo så mye bedre.....Jaja, jeg MÅTTE bare få det ut😂 

• Liker 24
  • Nyttig 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff, det er jo bare blitt klaging fra henne på Snap jo. Det kommer til å bli ett langt svangerskap som noen andre her skrev. Veldig lite inspirerende å følge henne nå. 

Håper det blir bedre etterhvert eller så blir det avfølging fra min side.

• Liker 9
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flowerina skrev (1 minutt siden):

NÅ orker jeg ikke følge henne mer! Hun har HELT oppheng i graviditet, hun snakker virkelig ikke om noe annet.....Ja, vi har skjønt du er sliten, kvalm og alt det der, men hun kan da ikke BARE snakke om det?! Gjentar seg selv HVER dag.....Likte innholdet hennes helt til hun startet med detta gravidopplegget sitt! Det blir alt for mye.....Hun Lisa Borg (og Henrik) går ugjennom nøyaktig det samme nå og der snakker hun bittelitt om det, viser alt osv, men har samme innhold som før! Det er jo så mye bedre.....Jaja, jeg MÅTTE bare få det ut😂 

Helt enig med deg. Lisa Borg er så sprudlende og glad i motsetning til Stina som er bare blitt klaging om alt. 

• Liker 14
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flowerina skrev (15 minutter siden):

Daglig oppdatering på cravings! Hvem bryr seg?

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

sprettballen skrev (21 minutter siden):

Helt enig med deg. Lisa Borg er så sprudlende og glad i motsetning til Stina som er bare blitt klaging om alt. 

Ja, klaging og kun klaging! Vi forstår at det er vondt og tungt å være kvalm og sliten.....Men nå ønsket hun seg dette barnet SÅ mye at sånne symtpmer må man bare ra godt imot og gjøre det beste ut av det! Da man har den "jobben" hun har så må hun også skape litt annet innhold enn kun klage og oppdatere form😅 Hun kan snakke om andre ting, og vise andre ting enn KUN formen sin og graviditet! Hun er SYKELIG opptatt av dette, og hun har fått alle symptomer og plager man kan få av hele ivf opplegget og graviditet.....altså, hun må da tenke på seg noe av dette også?😅😅 Hun orker jo det hun vil? Vippetime, syden, idag ble det podcast osv....da orker hun å lage liiitt annet innhold til følgerne sine også hvis hun vil😅

• Liker 11
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Off, så enig med dere ang denne klagingen.. Jeg har nettopp født mitt andre barn og var også (surprise-surprise!) kvalm&slapp de første 12-14ukene. Men såklart siden jeg har en «vanlig jobb», var jeg heller sykemeldt 100%, lå på sofan, klaget lite og pleiet meg selv og kroppen isteden 🤪

Syns det er så fint for de at de endelig har fått dette til! Men denne klagingen og å kjenne etter hver minste lille symptom er ikke akkurat spennende i lengden..

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig gøy at så mange klager så utrolig mye på at hun klager så utrolig mye😂 Det går i repetisjon hos henne, og jaggu gjør det det samme her inne også😆

• Liker 8
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Birdo skrev (1 time siden):

Veldig gøy at så mange klager så utrolig mye på at hun klager så utrolig mye😂 Det går i repetisjon hos henne, og jaggu gjør det det samme her inne også😆

Blir ikke helt det samme det da😅 Hun har dette som jobb.....Da bør det skapes litt innhold! 

• Liker 5
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nonish91 skrev (15 timer siden):

Hu så jo bedre ut der inne på Farmen, når var dette? Aldri sett farmen 😅😅

Vinteren 2020, men hu røk visst ut ganske fort 🙂

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MzMe skrev (1 minutt siden):

Fikk ikke i seg mat, var kvalm og dårlig da også.. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MzMe skrev (15 minutter siden):

Tror hun trakk seg. Var ikke noe mat der inne som hun likte, så hun ble veldig sliten og slapp.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selv har jeg alltid vært igjennom et drøyt år med hard og aktiv prøving i forkant av hver av mine graviditeter. Og ja, det tar alt fokuset. Man blir helt oppslukt og lever inni prøver/gravid-boblen. Så jeg kan forstå at innholdet dreier seg om dette (selv om hun burde tenke lenger ettersom dette er jobben hennes).

Men jeg kjenner at jeg blir helt nervevrak på Stinas vegne når det gjelder svangerskapet her. Håper så inderlig at denne spiren klamrer seg fast! 🙏 Det er så ufattelig tungt å miste, og selv om man ikke skal sammenligne sånn og sånn, så er det jo naturlig at det er enda verre å miste senere i svangerskap enn tidligere. Og så hardt som hun har tatt sine tidlige aborter, så håper jeg for guds skyld at denne holder løpet ut! Jeg har hatt fire aborter, bl.a i uke 10 og 14, og den smerten unner jeg absolutt ingen.

• Liker 1
  • Hjerte 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lorieen skrev (14 timer siden):

Smashing! Nå er hun ikke noe fin. For mye lepper og pupper og filter. 

Her skriver du jo at hun ikke er noe fin nå. Hva annet er det enn å prate stygt om utseende hennes? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melus skrev (13 timer siden):

Helt enig. Det er aldri fint. Men jeg syns vi vi burde kunne snakke høyt om filtrene de bruker til det helt ugjenkjennelige. Veldig mange unge blir ekstra påvirket og føler seg aldri bra nok. For helt ærlig, så gjør de seg "penere " enn de er. Eller rettere sagt, mer fake. For det naturlige er faktisk veldig pent. Men det signaliserer at det ikke er bra nok. 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sannhetsøkende skrev (1 minutt siden):

Helt enig. Det er aldri fint. Men jeg syns vi vi burde kunne snakke høyt om filtrene de bruker til det helt ugjenkjennelige. Veldig mange unge blir ekstra påvirket og føler seg aldri bra nok. For helt ærlig, så gjør de seg "penere " enn de er. Eller rettere sagt, mer fake. For det naturlige er faktisk veldig pent. Men det signaliserer at det ikke er bra nok. 

Det er jeg enig i, å diskutere bruk av filter er viktig. Jeg skulle ønske influensere sluttet med det, mange av de har veldig unge følgere, det har helt sikkert Stina også.  

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...