Anneisabell Skrevet 28. mai #3861 Del Skrevet 28. mai Motelvibes skrev (25 minutter siden): Men ikke så kunnskapsløse at det er fare for liv. Varmeteppe til baby kan være livsfarlig. Tror hun mente til seg selv,rett i forkant sa hun jo at det var hun som var så frysepinne.... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaisamaia Skrevet 28. mai #3862 Del Skrevet 28. mai Anneisabell skrev (4 minutter siden): Tror hun mente til seg selv,rett i forkant sa hun jo at det var hun som var så frysepinne.... Ja, hun mente til seg selv. Og det er jo ok, så lenge hun kan garantere at beebi ikke skal oppi senga hennes. Men altså, hva er sjansen for at beebi ikke skal opp i senga i løpet av natta når de sover på samme rom? Veldig lett å sovne med beebi i senga si, samme hvor mye man har planlagt å ikke gjøre det, og da kan det for all del ikke være et varmeteppe der.. DET er poenget. 😊 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemor1982 Skrevet 28. mai #3863 Del Skrevet 28. mai RileyParks skrev (20 timer siden): -For å si det sånn -For å si det mildt -Mildt sagt -Grise…-kaldt/varmt/kvalm osv. -So thats fuuun…not -Lissom -So yeaah -For å være helt ærlig -Weell -Whatever -It is what it is Kan den dama utvide ordforrådet sitt litt?! Irriterer meg så mye over hvor mye disse ordene/uttrykkene blir brukt 🌟 kjuut🌟 er vel kanskje det verste 😂 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Basil Skrevet 28. mai #3864 Del Skrevet 28. mai Kaisamaia skrev (5 timer siden): Ja, hun mente til seg selv. Og det er jo ok, så lenge hun kan garantere at beebi ikke skal oppi senga hennes. Men altså, hva er sjansen for at beebi ikke skal opp i senga i løpet av natta når de sover på samme rom? Veldig lett å sovne med beebi i senga si, samme hvor mye man har planlagt å ikke gjøre det, og da kan det for all del ikke være et varmeteppe der.. DET er poenget. 😊 Men altså, nå må dere ikke pirke på alt sOm blir sagt. Hun er førstegangsfødende. Mye skal læres. Regner med ikke dere heller var ekspert før dere fikk første barn. Jeg var(er) en frysepinne. Etter fødsel var jeg IKKE det 😅 tror det går bra dere 😅 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spretteberta Skrevet 28. mai #3865 Del Skrevet 28. mai Hvorfor har Stina dobbelt så stor mage på sine bilder enn det PF har på sin Snap av magen? (Jeg følger henne ikke lenger så er ut ifra det bildet jeg får opp i utforsk, men PF sin Snap hender det at jeg er innom) Hva er poenget liksom? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katinkalille Skrevet 28. mai #3866 Del Skrevet 28. mai Det er virkelig ingen som har så hvitt hvitøye... 👀 Blir jo helt blendet... 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 28. mai #3867 Del Skrevet 28. mai Jeg så på snapstoryen hennes fra hun er på butikken eller noe. Og sminken, bryn og alt ser veldig annerledes ut en ellers. Så er nok mye filterbruk her også. Katinkalille skrev (1 minutt siden): Det er virkelig ingen som har så hvitt hvitøye... 👀 Blir jo helt blendet... 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melus Skrevet 28. mai #3868 Del Skrevet 28. mai (endret) Katinkalille skrev (3 minutter siden): Det er virkelig ingen som har så hvitt hvitøye... 👀 Blir jo helt blendet... Hun bruker mye filter Endret 28. mai av Melus 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pidla Skrevet 28. mai #3869 Del Skrevet 28. mai Melus skrev (16 minutter siden): Hun bruker mye filter Ja, mener det er tydelig å se her ved å legge merke til at feks bryn er tydelig, men så blir det mer "blury" i overgangen. Samme med hårfeste og kjeven. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lzzy Skrevet 28. mai #3870 Del Skrevet 28. mai Spretteberta skrev (1 time siden): Hvorfor har Stina dobbelt så stor mage på sine bilder enn det PF har på sin Snap av magen? (Jeg følger henne ikke lenger så er ut ifra det bildet jeg får opp i utforsk, men PF sin Snap hender det at jeg er innom) Hva er poenget liksom? Hun skal jo tidsnok bli lei av den magen der, så blir det klaging om det også. Huff så tungt, huff så vondt, huff jeg får ikke sove om natta, huff så lei jeg er av å vente på overtid.. 🥵 enn så lenge er det stas! 😂 Stina burde jo få medalje i klaging, har ikke sett maken til noen som klager så mye som henne. Selv nå, som formen er tilsynelatende grei.. så snakker hun om hvor fælt første trimester var. 12 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaisamaia Skrevet 28. mai #3871 Del Skrevet 28. mai Basil skrev (2 timer siden): Men altså, nå må dere ikke pirke på alt sOm blir sagt. Hun er førstegangsfødende. Mye skal læres. Regner med ikke dere heller var ekspert før dere fikk første barn. Jeg var(er) en frysepinne. Etter fødsel var jeg IKKE det 😅 tror det går bra dere 😅 Skjønner hva du mener. 😊 Men ting som er farlig er ikke lurt å lire av seg, uansett. ❤️ 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Basil Skrevet 28. mai #3872 Del Skrevet 28. mai Kaisamaia skrev (34 minutter siden): Skjønner hva du mener. 😊 Men ting som er farlig er ikke lurt å lire av seg, uansett. ❤️ Neida, men da kan man sende en hyggelig melding til henne og informere om det istedet for å gjøre narr for at hun ikke vet det👍🏻 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pidla Skrevet 28. mai #3873 Del Skrevet 28. mai Basil skrev (6 minutter siden): Neida, men da kan man sende en hyggelig melding til henne og informere om det istedet for å gjøre narr for at hun ikke vet det👍🏻 Ingenting blir tatt som hyggelige tilbakemeldinger hos henne. Hun klikker og blokkerer og man risikerer at hun legger ut fullt navn. 15 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 28. mai #3874 Del Skrevet 28. mai Pidla skrev (6 minutter siden): Ingenting blir tatt som hyggelige tilbakemeldinger hos henne. Hun klikker og blokkerer og man risikerer at hun legger ut fullt navn. Der overdriver du noe jævlig! Om en skriver at hei! Jeg hører du sier sånn og sånn, ville bare si at det ikke er lurt fordi sånn og legger ved les her hva informasjonskilde sier om saken. Ha en fin dag videre. Så blir hun ikke sur og legger ut fullt navn. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 28. mai #3875 Del Skrevet 28. mai Kaisamaia skrev (8 timer siden): Ja, hun mente til seg selv. Og det er jo ok, så lenge hun kan garantere at beebi ikke skal oppi senga hennes. Men altså, hva er sjansen for at beebi ikke skal opp i senga i løpet av natta når de sover på samme rom? Veldig lett å sovne med beebi i senga si, samme hvor mye man har planlagt å ikke gjøre det, og da kan det for all del ikke være et varmeteppe der.. DET er poenget. 😊 Et varmeteppe kommer til å gå bra. Hun skjønner nok at babyen ikke bør ligge på et varmeteppe om det er det som er så galt. Mammapolitiet 🧡🧡 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet 29. mai #3876 Del Skrevet 29. mai Klink skrev (9 timer siden): Der overdriver du noe jævlig! Om en skriver at hei! Jeg hører du sier sånn og sånn, ville bare si at det ikke er lurt fordi sånn og legger ved les her hva informasjonskilde sier om saken. Ha en fin dag videre. Så blir hun ikke sur og legger ut fullt navn. Jo! Det blir hun faktisk 🤣 11 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pidla Skrevet 29. mai #3877 Del Skrevet 29. mai (endret) Klink skrev (10 timer siden): Der overdriver du noe jævlig! Om en skriver at hei! Jeg hører du sier sånn og sånn, ville bare si at det ikke er lurt fordi sånn og legger ved les her hva informasjonskilde sier om saken. Ha en fin dag videre. Så blir hun ikke sur og legger ut fullt navn. Selvfølgelig overdriver jeg litt for å få frem et poeng. Men jeg tror kanskje ikke du har fulgt henne lenge nok. Mange eksempler hvor hun tar selv velmenende råd opp i verste mening og går i forsvar, og av og til prøver hun å drite ut innsenderen. Kanskje henger det igjen fra tiden hun ble mobbet. (Lett å bli snurt, det blir du jo selv også viser ordbruken) Endret 29. mai av Pidla 7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 29. mai #3878 Del Skrevet 29. mai Pidla skrev (43 minutter siden): Selvfølgelig overdriver jeg litt for å få frem et poeng. Men jeg tror kanskje ikke du har fulgt henne lenge nok. Mange eksempler hvor hun tar selv velmenende råd opp i verste mening og går i forsvar, og av og til prøver hun å drite ut innsenderen. Kanskje henger det igjen fra tiden hun ble mobbet. (Lett å bli snurt, det blir du jo selv også viser ordbruken) Om innsenderen ikke er frekk så virker det som at hun takler det helt fint nå. Snurt? Jeg syns det blir så feil at man skal kunne si hva man vil på hvilken måte man vil og så kritisere at man får passende svar i retur. Dette gjelder generelt. Greit om kritikken er skrevet på en god måte og det ikke er flisespikkere. Får man da dritt i retur så ok, men sender man dritt så får man dritt tilbake. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 29. mai #3879 Del Skrevet 29. mai Jeg har skrevet til henne flere ganger, og vært kritisk flere ganger - aldri blitt blokkert eller fått en sint mld i retur. Dette gjelder generelt for alle influensere jeg har skrevet til egt, så tenker det ligger mye i hvordan man ordlegger seg🫡 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet 30. mai #3880 Del Skrevet 30. mai Birdo skrev (8 timer siden): Jeg har skrevet til henne flere ganger, og vært kritisk flere ganger - aldri blitt blokkert eller fått en sint mld i retur. Dette gjelder generelt for alle influensere jeg har skrevet til egt, så tenker det ligger mye i hvordan man ordlegger seg🫡 Tror heller det ligger mye i hvordan den aktuelle influenseren føler seg denne dagen! 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå