Gå til innhold

Stina Bakken

Gjest TomineB

Anbefalte innlegg

Hun sa jo ikke att hun hadde hyperemesis.. hun sier at De som HAR det.  Noen ganger hører bare ikke folk etter

Bilde fra SB sin snapchat 

Screenshot_20240501-152312.png

Endret av elskersommer
  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

elskersommer skrev (4 minutter siden):

Hun sa jo ikke att hun hadde hyperemesis.. hun sier at De som HAR det.  Noen ganger hører bare ikke folk etter

Bilde fra SB sin snapchat 

Screenshot_20240501-152312.png

Klarer bare lese at hun har vært edru i månedsvis😂 Det har jeg også😂😜

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tinkerbellee skrev (1 time siden):

Når ble 107/59 et lavt blodtrykk? Det er et helt normalt blodtrykk for ei ung jente. Har selv blodtrykk rundt der, aldri hørt at jeg har lavt blodtrykk.

Haha, ikke lavt i det hele tatt i min verden 😇 rart å ikke forstå at man må ha i seg tilstrekkelig med væske når man er over 30 år, gravid eller ei 🙄

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kittkatt
Lzzy skrev (12 minutter siden):

Haha, ikke lavt i det hele tatt i min verden 😇 rart å ikke forstå at man må ha i seg tilstrekkelig med væske når man er over 30 år, gravid eller ei 🙄

Tror nok ikke det er sånn at hun ikke vet, men fikk en påminnelse av legen hun snakka med. Det er alltid greit å bli minnet på sånne ting, også viste hun jo bare at hun fulgte rådet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Harnoejegvilsi skrev (24 minutter siden):

Klarer bare lese at hun har vært edru i månedsvis😂 Det har jeg også😂😜

Å du vet da sikkert hvorfor  i hvilken sammenheng hun sa at hun hadde vært edru i månedsvis?

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (42 minutter siden):

Å du vet da sikkert hvorfor  i hvilken sammenheng hun sa at hun hadde vært edru i månedsvis?

Jada, jeg vet hun er gravid. Hvem vet ikke det🫣Men hun er jo edru hele tiden jmf hennes egne utsagn om hun nærmest aldri drikker. Tenker det er på sin plass å være edru i månedsvis når man er gravid. 

Endret av Harnoejegvilsi
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Får hun for lite oppmerksomhet fra kjæresten eller noe?  Så mye drama for litt vanlig svimmelhet?

• Liker 11
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Harnoejegvilsi skrev (1 time siden):

Jada, jeg vet hun er gravid. Hvem vet ikke det🫣Men hun er jo edru hele tiden jmf hennes egne utsagn om hun nærmest aldri drikker. Tenker det er på sin plass å være edru i månedsvis når man er gravid. 

Men hun har da ikke skrevet at hun synes det er ett ork å må være uten alkohol

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Motelvibes skrev (1 time siden):

Får hun for lite oppmerksomhet fra kjæresten eller noe?  Så mye drama for litt vanlig svimmelhet?

Jeg synes det er få som tenker at hun tross alt har mistet barn.. alle blir faktisk litt engstelig når slikt har skjedd. Å hun ringte legevakt for å forhøre seg om dette var normalt. Å det var legevakt som sa de ville sjekke henne..

• Liker 4
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (1 minutt siden):

Jeg synes det er få som tenker at hun tross alt har mistet barn.. alle blir faktisk litt engstelig når slikt har skjedd. Å hun ringte legevakt for å forhøre seg om dette var normalt. Å det var legevakt som sa de ville sjekke henne..

Er mange som har mistet barn. Ingen oppfører seg som det der av den grunn. Blir et langt svangerskap skal man ha løpestreng til legevakten hver gang man blir litt svimmel. 

• Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Motelvibes skrev (5 minutter siden):

Er mange som har mistet barn. Ingen oppfører seg som det der av den grunn. Blir et langt svangerskap skal man ha løpestreng til legevakten hver gang man blir litt svimmel. 

Men det er helt opp til henne selv. Å mener legevakt dette er unødvendig løping så sier de faktisk ifra om det

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (21 minutter siden):

Nesten alle kvinner har opplevd tidlig spontanaborter, det er ekstremt vanlig. Synes det er helt feil å kalle det å miste et barn, hun var i uke 4. 

Det sagt, så er det greit å sjekke hvis man føler seg dårlig, det ville jeg også ha gjort.  

• Liker 13
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (25 minutter siden):

Hun har IKKE mistet et BARN eller en BABY. 

• Liker 12
  • Nyttig 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Melus skrev (6 minutter siden):

Nesten alle kvinner har opplevd tidlig spontanaborter, det er ekstremt vanlig. Synes det er helt feil å kalle det å miste et barn, hun var i uke 4. 

Det sagt, så er det greit å sjekke hvis man føler seg dårlig, det ville jeg også ha gjort.  

Ja andre gangen ja..men var vel lengre på vei med nr 1

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melus skrev (7 minutter siden):

Hun har hatt EXU senere enn det også. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Harnoejegvilsi skrev (4 minutter siden):

Hun har IKKE mistet et BARN eller en BABY. 

Foster da om det høres bedre ut for deg.. eller abortert 2 ganger om det høres bedre ut for deg

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
elskersommer skrev (8 minutter siden):

Ja andre gangen ja..men var vel lengre på vei med nr 1

Okei. Allikevel. Ikke veldig langt på vei. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melus skrev (7 minutter siden):

Okei. Allikevel. Ikke veldig langt på vei. 

Men hvor langt på vei mener kvinner at man skal være for at man skal være lei seg over å abortere?  Er vi ikke alle forskjellige? Noen føler på en uro etter 2 aborter når det endelig sitter og andre gir kanskje faan og tar det som d kommer. Men begge er like normalt. Men å sitte og le av at en kvinne som er gravid for tredje når hun er redd er jammen og gå for langt

• Liker 6
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (12 minutter siden):

Men hvor langt på vei mener kvinner at man skal være for at man skal være lei seg over å abortere?  Er vi ikke alle forskjellige? Noen føler på en uro etter 2 aborter når det endelig sitter og andre gir kanskje faan og tar det som d kommer. Men begge er like normalt. Men å sitte og le av at en kvinne som er gravid for tredje når hun er redd er jammen og gå for langt

Jeg har ALDRI sagt at det ikke er forståelig at hun ble lei seg eller kan kjenne på en uro etter exu og en kjemisk, jeg sa at hun ikke har mistet et barn. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...