Jonette Skrevet 29. april 2024 #3381 Del Skrevet 29. april 2024 Birdo skrev (3 minutter siden): Hun bruker ring-light Hva er det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pidla Skrevet 29. april 2024 #3382 Del Skrevet 29. april 2024 Jonette skrev (1 minutt siden): Hva er det? Sånn selfie-lys. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jonette Skrevet 29. april 2024 #3383 Del Skrevet 29. april 2024 Pidla skrev (4 minutter siden): Sånn selfie-lys. Takk for opplysningen,men vet ikke hva som er vitsen med det..🙃 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pidla Skrevet 29. april 2024 #3384 Del Skrevet 29. april 2024 Jonette skrev (16 minutter siden): Takk for opplysningen,men vet ikke hva som er vitsen med det..🙃 Bedre lyssetting 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jonette Skrevet 29. april 2024 #3385 Del Skrevet 29. april 2024 Pidla skrev (38 minutter siden): Bedre lyssetting 😉 Da gikk det et lys opp for meg!🧨Takk.😊👍 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet 30. april 2024 #3386 Del Skrevet 30. april 2024 Jonette skrev (8 timer siden): Da gikk det et lys opp for meg!🧨Takk.😊👍 Pluss filter. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sprettballen Skrevet 30. april 2024 #3387 Del Skrevet 30. april 2024 Et kjapt google søk: Hvem skal ikke ta filler? Gravide og ammende skal ikke behandles med filler. Man skal heller ikke behandles dersom man har en pågående infeksjon i kroppen eller sår i behandlingsområdet. Til info så fikk jeg beskjed av klinikken jeg går til (tar migrene botox) at de utfører ikke fillers eller botox på gravide da det ikke er lov. Håper ikke klinikken Stina går til har utført dette på henne. 8 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunfl0wer Skrevet 30. april 2024 #3388 Del Skrevet 30. april 2024 sprettballen skrev (11 minutter siden): Et kjapt google søk: Hvem skal ikke ta filler? Gravide og ammende skal ikke behandles med filler. Man skal heller ikke behandles dersom man har en pågående infeksjon i kroppen eller sår i behandlingsområdet. Til info så fikk jeg beskjed av klinikken jeg går til (tar migrene botox) at de utfører ikke fillers eller botox på gravide da det ikke er lov. Håper ikke klinikken Stina går til har utført dette på henne. Hun har ikke noe større lepper nå enn før graviditeten. Tviler på at hun som har hatt lyst på barn såpass lenge tar å gjør slike ting man ikke skal gjøre når hun endelig er gravid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vimse83 Skrevet 30. april 2024 #3389 Del Skrevet 30. april 2024 Ang høyt jernnivå så skal man ta det hun sier med en Spiseskje salt 😂😂 18 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolanda Skrevet 30. april 2024 #3390 Del Skrevet 30. april 2024 Birdo skrev (23 timer siden): Hun bruker ring-light Og myye filter. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harnoejegvilsi Skrevet 30. april 2024 #3391 Del Skrevet 30. april 2024 Hun er nå litt søt når hun snakker om svangerskapskvalme og konsekvent kaller det for hyperemis🥰😅 Stina det heter Hyperemesis😅 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Labbus Skrevet 1. mai 2024 #3392 Del Skrevet 1. mai 2024 kittkatt skrev (På 27.4.2024 den 9.09): Var poenget ditt bare å få frem hvor mye mer du fikk til enn det SB får til? Det er ganske ugreit å sammenligne seg når du faktisk ikke vet hvordan hun har det. Og det er bra at kvinnehelse blir tatt mer på alvor, og at kvinnekroppen får den respekten den fortjener nå når den skal lage en baby… OI OI OI.....Absolutt ingen konkurranse her nei,bare at hun får alt av plager som sikkert mange av oss måtte tåle uansett jobb elle whatever. LAGE EN BABY.....så mye nytt på "markedet at det er til å bli kvalm av. Vel,noen er faktisk veldig dårlig i svanger skapet,unner ingen det. Kunne skrevet sååå mye mere ang hva en må igjennom i løpet av et svangerskap,men det får bli med dette. Nesten forferdet av oppmerksomheten enkelte skal ha pga at de er gravide....Lykke til 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Labbus Skrevet 1. mai 2024 #3393 Del Skrevet 1. mai 2024 Sunfl0wer skrev (På 27.4.2024 den 11.50): Ja,tror de fleste her inne har fått med seg at folk her inne synes hun klager🙈 Er ikke såååå interessant å lese innlegg etter innlegg om at andre klager på at hun klager😅 Alle kan jo ikke være støttemedlem ...Det hadde virkelig blitt kjedelig 😄 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Labbus Skrevet 1. mai 2024 #3394 Del Skrevet 1. mai 2024 Sunfl0wer skrev (På 27.4.2024 den 14.10): Har jeg sagt at det er interessant? 🤣 Påpeker bare at det er komisk at folk bruker mye av sin tid på å klage på at en anne person klager om graviditeten sin😅 Og jeg klager ikke,bare påpeker komedien i innleggene her inne😛 Du er jo kun positiv nesten uansett......Ganske så avslørende får en si 🎅 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Labbus Skrevet 1. mai 2024 #3395 Del Skrevet 1. mai 2024 Sunfl0wer skrev (På 27.4.2024 den 14.10): Har jeg sagt at det er interessant? 🤣 Påpeker bare at det er komisk at folk bruker mye av sin tid på å klage på at en anne person klager om graviditeten sin😅 Og jeg klager ikke,bare påpeker komedien i innleggene her inne😛 🙏 til deg SunflOwer.....Sagt det før ,du er nok en nabo eller spion 😂🤣 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunfl0wer Skrevet 1. mai 2024 #3396 Del Skrevet 1. mai 2024 Labbus skrev (43 minutter siden): 🙏 til deg SunflOwer.....Sagt det før ,du er nok en nabo eller spion 😂🤣 Nope😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunfl0wer Skrevet 1. mai 2024 #3397 Del Skrevet 1. mai 2024 Labbus skrev (55 minutter siden): Du er jo kun positiv nesten uansett......Ganske så avslørende får en si 🎅 Og hva avslører det? Og er ikke positiv uansett men HERREGUD så mye kritikk og pirking visse brukere bedriver med her inne. Men er vel meningen med livet til noen å sitte å finne feil med alt og alle😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Granneman82 Skrevet 1. mai 2024 #3398 Del Skrevet 1. mai 2024 (endret) Harnoejegvilsi skrev (11 timer siden): Hun er nå litt søt når hun snakker om svangerskapskvalme og konsekvent kaller det for hyperemis🥰😅 Stina det heter Hyperemesis😅 Endret 1. mai 2024 av Granneman82 Tastefeil 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dårligbrukernavn Skrevet 1. mai 2024 #3399 Del Skrevet 1. mai 2024 (endret) Granneman82 skrev (25 minutter siden): Altså.......hadde hun faktisk hatt Hyperemesis så hadde hun ikke klart å hverken spise det hun spiser eller å gjøre noenting🙄🙄 Man blir sykehusinnlagt med hyperemesis...... Stina må lære seg å bruke uttrykk riktig....... Svangerskapskvalme er jævlig nok det, for all del, men det er ikke ensbetydende med hyperemesis🙄🙄🙄 Ikke alle blir det. Det kommer selvfølgelig helt på situasjonen og hvordan det går med den enkelte, barnet i magen, omstendigheter, helsesituasjon, form, hvor mye man kaster opp, hva man får i seg, hvor mye/lite man beholder, vekt, barnets utvikling og mye mer. Men iallefall er det et vesentlig poeng at absolutt ikke alle blir innlagt bare fordi de har hyperemesis. Beklager avsporing, men bare syns det er dumt med sånn feilinformasjon. Ironisk at du skriver at hun må lære seg å bruke uttrykk riktig, i samme innlegg som du selv påstår noe som overhodet ikke stemmer helt bastant og presenterer det som fakta. Endret 1. mai 2024 av dårligbrukernavn 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 1. mai 2024 #3400 Del Skrevet 1. mai 2024 Jolanda skrev (10 timer siden): Og myye filter. Sagt det før, men gjentar meg selv her. Har sett henne «live» flere ganger og jeg ser ingen forskjell fra snap og «live» - så det filteret kan ikke utgjøre mye hvert fall. Det eneste jeg ser forskjellen på er at hun ikke har ringlight ute blant folk. Og jeg tror ikke folk helt skjønner hva det gjør med hud og øyne. Granneman82 skrev (44 minutter siden): Altså.......hadde hun faktisk hatt Hyperemesis så hadde hun ikke klart å hverken spise det hun spiser eller å gjøre noenting🙄🙄 Man blir sykehusinnlagt med hyperemesis...... Stina må lære seg å bruke uttrykk riktig....... Svangerskapskvalme er jævlig nok det, for all del, men det er ikke ensbetydende med hyperemesis🙄🙄🙄 Hun har aldri påstått at hun har hyperemesis - hun har bare nevnt de som har det. Greit å vite hva som blir sagt før man fyrer seg opp kanskje🙄 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå