Dojakitty Skrevet 27. april 2024 #3341 Del Skrevet 27. april 2024 Sunfl0wer skrev (56 minutter siden): Ja,tror de fleste her inne har fått med seg at folk her inne synes hun klager🙈 Er ikke såååå interessant å lese innlegg etter innlegg om at andre klager på at hun klager😅 Mer interessant å lese innlegg om som sier hun klager enn innlegg som klager på folk som klager på henne. 7 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunfl0wer Skrevet 27. april 2024 #3342 Del Skrevet 27. april 2024 Dojakitty skrev (1 time siden): Mer interessant å lese innlegg om som sier hun klager enn innlegg som klager på folk som klager på henne. Vil påstå at begge delene egentlig er forferdelig uinteressant😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BlåSwix Skrevet 27. april 2024 #3343 Del Skrevet 27. april 2024 Godt å se at hun er i bedre form! Siden hun har jentehelg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunfl0wer Skrevet 27. april 2024 #3344 Del Skrevet 27. april 2024 Sophie1988 skrev (1 time siden): Men det er veldig mye mer interessant å lese om at du klager på at vi klager på at hun klager heeeele tiden 🤷🏼♀️😅 Har jeg sagt at det er interessant? 🤣 Påpeker bare at det er komisk at folk bruker mye av sin tid på å klage på at en anne person klager om graviditeten sin😅 Og jeg klager ikke,bare påpeker komedien i innleggene her inne😛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet 27. april 2024 #3345 Del Skrevet 27. april 2024 BlåSwix skrev (1 time siden): Godt å se at hun er i bedre form! Siden hun har jentehelg Bare vent. Imorgen er hun sengeliggende igjen 15 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
baremeg Skrevet 27. april 2024 #3346 Del Skrevet 27. april 2024 BlåSwix skrev (3 timer siden): Godt å se at hun er i bedre form! Siden hun har jentehelg Føler at formen hennes er veeeldig opp og ned. Spørs nok litt på hva slags planer hun har. Tar nok ikke lange tiden før hun er skikkelig dårlig igjen 🙊 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunfl0wer Skrevet 27. april 2024 #3347 Del Skrevet 27. april 2024 baremeg skrev (1 time siden): Føler at formen hennes er veeeldig opp og ned. Spørs nok litt på hva slags planer hun har. Tar nok ikke lange tiden før hun er skikkelig dårlig igjen 🙊 HELDIGVIS er ikke de fleste dårlig 24/7 når man er gravid. Jeg er i uke 28 og vært mye plaget med kvalme osv i svangerskapet og vet at man skal sette pris på de gode dagene og bruke energien når man endelig har litt. Men kritikk får man visst uansett her inne. Er hun dårlig og bare er inne er det feil,når hun er i god nok form til å være noen andre plasser enn på sofaen er det også feil🤦♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
melody80s Skrevet 28. april 2024 #3348 Del Skrevet 28. april 2024 Sunfl0wer skrev (17 timer siden): HELDIGVIS er ikke de fleste dårlig 24/7 når man er gravid. Jeg er i uke 28 og vært mye plaget med kvalme osv i svangerskapet og vet at man skal sette pris på de gode dagene og bruke energien når man endelig har litt. Men kritikk får man visst uansett her inne. Er hun dårlig og bare er inne er det feil,når hun er i god nok form til å være noen andre plasser enn på sofaen er det også feil🤦♀️ Det er jo veldig beleilig for Stina at formen alltid er bra når hun skal gjøre noe hun har lyst til, men når hun ikke har planer ligger hun hjelpesløs i sofaen med klut i panna 19 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolanda Skrevet 28. april 2024 #3349 Del Skrevet 28. april 2024 melody80s skrev (37 minutter siden): Det er jo veldig beleilig for Stina at formen alltid er bra når hun skal gjøre noe hun har lyst til, men når hun ikke har planer ligger hun hjelpesløs i sofaen med klut i panna Nemlig. Hun orker akkurat det hun vil orke. Ellers oppfører hun seg som en diva som ikke klarer noe selv. 15 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tippsi Skrevet 28. april 2024 #3350 Del Skrevet 28. april 2024 Er hun hypokonder 🙈, er det ikke noe så må hun jo på død og liv finne noe galt eller noe å klage over😅 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sprettballen Skrevet 28. april 2024 #3351 Del Skrevet 28. april 2024 Dette er litt på sidelinjen, men jeg har jobbet på sykehus i over 20 år og har sett og opplevd med egne øyne at man faktisk kan tenke på seg symptomer og sykdommer. Jeg skal ikke gå så mye nærmere inn på det, men en pasient (med mye psykiske lidelser) ble faktisk "lam" fra livet og ned. Klarte ikke å stå, gå eller kjente ikke "dype" nålstikk i bena samt flere andre symptomer på andre sykdommer. Men det gikk over etter en stund. Interessant hvordan denne hjernen og kroppen vår er satt sammen. Som nevnt er dette litt på sidelinjen, men så lenge Stina ligger hjemme og føler på hvert eneste symptom og googler sikkert alt så ja da blir hun bare ennå mere syk, tror hun. Men det aller værste synes jeg er at hun tror hun er den eneste i hele verden som har det slik som hun har det og tror at alle trenger å høre det, høres ut som om hun har funnet opp noe som hun har enerett på. At hun dyrker denne graviditeten som noe negativt er ingen tvil om og det er synd for det er nok mange som blir skremt av denne oppførselen. 17 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunfl0wer Skrevet 28. april 2024 #3352 Del Skrevet 28. april 2024 melody80s skrev (1 time siden): Det er jo veldig beleilig for Stina at formen alltid er bra når hun skal gjøre noe hun har lyst til, men når hun ikke har planer ligger hun hjelpesløs i sofaen med klut i panna Eller så gjør hun noe når hun ER i form. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
baremeg Skrevet 28. april 2024 #3353 Del Skrevet 28. april 2024 Sunfl0wer skrev (20 timer siden): HELDIGVIS er ikke de fleste dårlig 24/7 når man er gravid. Jeg er i uke 28 og vært mye plaget med kvalme osv i svangerskapet og vet at man skal sette pris på de gode dagene og bruke energien når man endelig har litt. Men kritikk får man visst uansett her inne. Er hun dårlig og bare er inne er det feil,når hun er i god nok form til å være noen andre plasser enn på sofaen er det også feil🤦♀️ Jeg kritiserer overhodet ikke at hun er i god form. Jeg bare bemerker at det virker som om hun alltid er i god form når det skjer noe morsomt/ spennende og så fort hun bare går hjemme så er hun skikkelig dårlig igjen. Jeg syns bare det er litt rart 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunfl0wer Skrevet 28. april 2024 #3354 Del Skrevet 28. april 2024 baremeg skrev (1 time siden): Jeg kritiserer overhodet ikke at hun er i god form. Jeg bare bemerker at det virker som om hun alltid er i god form når det skjer noe morsomt/ spennende og så fort hun bare går hjemme så er hun skikkelig dårlig igjen. Jeg syns bare det er litt rart Kanskje mye annet morsomt som også skjer,men at hun må melde avbud. Det vet ingen noe om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nussepus Skrevet 28. april 2024 #3355 Del Skrevet 28. april 2024 Sunfl0wer skrev (22 minutter siden): Kanskje mye annet morsomt som også skjer,men at hun må melde avbud. Det vet ingen noe om. Hun gidder det som gagner henne. Hun har nok mest vondt i viljen. 20 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
baremeg Skrevet 28. april 2024 #3356 Del Skrevet 28. april 2024 Sunfl0wer skrev (1 time siden): Kanskje mye annet morsomt som også skjer,men at hun må melde avbud. Det vet ingen noe om. Det tror jeg ikke. Det hadde vi nok hørt 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 28. april 2024 #3357 Del Skrevet 28. april 2024 Gøy med såing og planting nå da. Hun har mange gode tips. Jeg skal prøve meg på Dahlia i år. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harnoejegvilsi Skrevet 29. april 2024 #3358 Del Skrevet 29. april 2024 sprettballen skrev (16 timer siden): Dette er litt på sidelinjen, men jeg har jobbet på sykehus i over 20 år og har sett og opplevd med egne øyne at man faktisk kan tenke på seg symptomer og sykdommer. Jeg skal ikke gå så mye nærmere inn på det, men en pasient (med mye psykiske lidelser) ble faktisk "lam" fra livet og ned. Klarte ikke å stå, gå eller kjente ikke "dype" nålstikk i bena samt flere andre symptomer på andre sykdommer. Men det gikk over etter en stund. Interessant hvordan denne hjernen og kroppen vår er satt sammen. Som nevnt er dette litt på sidelinjen, men så lenge Stina ligger hjemme og føler på hvert eneste symptom og googler sikkert alt så ja da blir hun bare ennå mere syk, tror hun. Men det aller værste synes jeg er at hun tror hun er den eneste i hele verden som har det slik som hun har det og tror at alle trenger å høre det, høres ut som om hun har funnet opp noe som hun har enerett på. At hun dyrker denne graviditeten som noe negativt er ingen tvil om og det er synd for det er nok mange som blir skremt av denne oppførselen. Og i går var det «sinnsykt» høye verdier på jern🙈 Jeg blir matt. Og luska meg stille ut av snappen hennes. Den damen må få hjelp ifht at alt er sykdom og tegn på fare. Hun skal bli mor nå. Om hun overfører alt dette hypokonderiet på barnet, håper jeg noen sier i fra. For det som hun holder på med nå om dagen er spesielt. 14 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet 29. april 2024 #3359 Del Skrevet 29. april 2024 Harnoejegvilsi skrev (1 time siden): Og i går var det «sinnsykt» høye verdier på jern🙈 Jeg blir matt. Og luska meg stille ut av snappen hennes. Den damen må få hjelp ifht at alt er sykdom og tegn på fare. Hun skal bli mor nå. Om hun overfører alt dette hypokonderiet på barnet, håper jeg noen sier i fra. For det som hun holder på med nå om dagen er spesielt. Tilogmed positive ting blir negative… helt utrolig 6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 29. april 2024 #3360 Del Skrevet 29. april 2024 Dojakitty skrev (2 timer siden): Tilogmed positive ting blir negative… helt utrolig Positiv? Det finnes ingen positive sider ved alt for høye verdier av jern. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå