FruRosa Skrevet 5. april 2024 #3021 Del Skrevet 5. april 2024 Tough cookie skrev (7 minutter siden): Det var en annen som skrev ugjenkjennelig, så jeg tok med den kommentaren i samme slengen. Null stress! Jeg er helt enig med deg i at hun ikke er ugjenkjennelig. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ebbeliten Skrevet 5. april 2024 #3022 Del Skrevet 5. april 2024 Hva er greia med de VOLDSOMME vippene, egentlig? Er ikke det veldig avleggs nå? 14 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pakketråd Skrevet 5. april 2024 #3023 Del Skrevet 5. april 2024 Stina leter med lupe etter bivirkninger. Finner en, og vipps, der hadde hun også den bivirkningen. Legg merke til alle gangene hun sier: "Jeg vet jo at mange har....." også følger hun opp med at hun har det verste tenkelige av det. Noen er litt kvalme, Stina er alltid kvalm. Får kvalmestillende, er fortsatt kvalm. Kvalmestillende kan gjøre deg trøtt og sliten under oppstart, Stina er trøtt og sliten hele tiden. Hun kjenner etter i hver eneste celle om hun har bittelitt vondt. For så å blåse det opp til noe stort. For de som ikke vet bedre, kan Stina sin fremlegging av vonder og utfordring, være nok prevensjon for mange jenter. Trist at ei som har en så stor stemme i influenser verden ikke bruker den nedre med å drive ordentlig opplysning, ikke vranglære slik hun gjør med både graviditet og strikking. 19 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pidla Skrevet 5. april 2024 #3024 Del Skrevet 5. april 2024 Pakketråd skrev (30 minutter siden): Stina leter med lupe etter bivirkninger. Finner en, og vipps, der hadde hun også den bivirkningen. Legg merke til alle gangene hun sier: "Jeg vet jo at mange har....." også følger hun opp med at hun har det verste tenkelige av det. Noen er litt kvalme, Stina er alltid kvalm. Får kvalmestillende, er fortsatt kvalm. Kvalmestillende kan gjøre deg trøtt og sliten under oppstart, Stina er trøtt og sliten hele tiden. Hun kjenner etter i hver eneste celle om hun har bittelitt vondt. For så å blåse det opp til noe stort. For de som ikke vet bedre, kan Stina sin fremlegging av vonder og utfordring, være nok prevensjon for mange jenter. Trist at ei som har en så stor stemme i influenser verden ikke bruker den nedre med å drive ordentlig opplysning, ikke vranglære slik hun gjør med både graviditet og strikking. Også strikkingen? (Jeg er helt grønn på strikking, men da jeg ba mamma hjelpe meg å strikke en av hennes oppskrifter, reagerte hun (som er ultraflink) på hvor lett den var og hvor mye som kunne gjøres for å forbedre designet) 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pakketråd Skrevet 5. april 2024 #3025 Del Skrevet 5. april 2024 Pidla skrev (36 minutter siden): Også strikkingen? (Jeg er helt grønn på strikking, men da jeg ba mamma hjelpe meg å strikke en av hennes oppskrifter, reagerte hun (som er ultraflink) på hvor lett den var og hvor mye som kunne gjøres for å forbedre designet) Har ikke forsøkt noen av oppskriftene hennes, men hun sier mye feil om strikking generelt, som lett kan føre en ikke hardbarket strikker på feil vei. At det hun strikker er fint, er jeg enig i. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emminda Skrevet 5. april 2024 #3026 Del Skrevet 5. april 2024 Pidla skrev (35 minutter siden): Også strikkingen? (Jeg er helt grønn på strikking, men da jeg ba mamma hjelpe meg å strikke en av hennes oppskrifter, reagerte hun (som er ultraflink) på hvor lett den var og hvor mye som kunne gjøres for å forbedre designet) Som en avansert strikker kan jeg bekrefte at «oppskriftene» hennes på strikking knapt kan kalles oppskrifter. Det er kanskje litt stygt sagt, men det er First price versjonen av strikking det hun holder på med, med billig garn i enorme mengder og strikking av lapper som sys sammen for å danne plagg. Jakkene/cardiganene hun lager er mer eller mindre satt sammen av tre rektangulære lapper sydd sammen til ett bakstykke og to forstykker- som i og for seg er en fin og nybegynnervennlig introduksjon til strikking, men gir ikke de peneste plaggene. For de som er nye på strikking vil de fleste finne mer glede i å følge en velskrevet oppskrift som gir velsittende plagg- selv om det kanskje krever at man må sette seg inn i noen begreper innen strikking. 7 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sannhetsøkende Skrevet 5. april 2024 #3027 Del Skrevet 5. april 2024 kittkatt skrev (8 timer siden): «Dere»? Jeg visste ikke at det var et skulle her? Hvem er det jeg er sammen med her? Nå er der dessverre du som er ufin. Hvor har jeg forsvart noe ufint Stina har gjort? Det jeg kommenterer på er når det er urimeligheter som blir kritisert. Dere som forsvarer henne uansett hva vi sier. Jeg er uenig i at jeg er ufin her. Tåler dere selv ikke å høre at dere er en liten gjeng som omtrent forsvarer alt stina sier og gjør, selv om hun er nedlatende mot enkelte følgere som har vært saklige? Da er det bare til å melde dere ut av våres meninger og fortsette samtalen dere i mellom. 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kittkatt Skrevet 5. april 2024 #3028 Del Skrevet 5. april 2024 Sannhetsøkende skrev (40 minutter siden): Dere som forsvarer henne uansett hva vi sier. Jeg er uenig i at jeg er ufin her. Tåler dere selv ikke å høre at dere er en liten gjeng som omtrent forsvarer alt stina sier og gjør, selv om hun er nedlatende mot enkelte følgere som har vært saklige? Da er det bare til å melde dere ut av våres meninger og fortsette samtalen dere i mellom. Jeg har da aldri forsvart alt hun gjør. Nå bør du ta deg en runde med deg selv og lese gjennom hva du faktisk ytrer. Jeg forsvarer ingen, og er verken fan eller en som kritiserer alt. Jeg prøver å se litt nyansert på forskjellige ting, ettersom at mennesker (vanligvis) er komplekse. Jeg har aldri sagt noe om hvordan hun er mot følgerne sine. Du er faktisk ufin, og kommenterer ting angående brukere du helt klart ikke vet noe om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sannhetsøkende Skrevet 5. april 2024 #3029 Del Skrevet 5. april 2024 kittkatt skrev (3 minutter siden): Jeg har da aldri forsvart alt hun gjør. Nå bør du ta deg en runde med deg selv og lese gjennom hva du faktisk ytrer. Jeg forsvarer ingen, og er verken fan eller en som kritiserer alt. Jeg prøver å se litt nyansert på forskjellige ting, ettersom at mennesker (vanligvis) er komplekse. Jeg har aldri sagt noe om hvordan hun er mot følgerne sine. Du er faktisk ufin, og kommenterer ting angående brukere du helt klart ikke vet noe om. Se litt nyansert på at en person svarer nedlatende til brukere når hun selv egger opp til spekulasjoner? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kittkatt Skrevet 5. april 2024 #3030 Del Skrevet 5. april 2024 Sannhetsøkende skrev (Akkurat nå): Se litt nyansert på at en person svarer nedlatende til brukere når hun selv egger opp til spekulasjoner? Var det alt du fikk ut av svaret mitt? Hva med å beklage for å kaste rundt deg meg ufinheter? Du kan velge å se nyansert på en persons oppførsel. Jeg har, som nevnt tidligere, ikke forsvart hvordan hun snakker til følgerne sine. Og heller ikke sagt noe om spekulasjonene. Så jeg vet faktisk ikke hvor du vil med dette. Nå er innholdet hennes ganske enspora, også kan du velge å forstå hvorfor eller du kan velge å klage på at hun ikke snakker mer om feks strikking. Det er et valg du tar. Hun har, som alle andre, mer til sin personlighet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sannhetsøkende Skrevet 5. april 2024 #3031 Del Skrevet 5. april 2024 kittkatt skrev (1 time siden): Var det alt du fikk ut av svaret mitt? Hva med å beklage for å kaste rundt deg meg ufinheter? Du kan velge å se nyansert på en persons oppførsel. Jeg har, som nevnt tidligere, ikke forsvart hvordan hun snakker til følgerne sine. Og heller ikke sagt noe om spekulasjonene. Så jeg vet faktisk ikke hvor du vil med dette. Nå er innholdet hennes ganske enspora, også kan du velge å forstå hvorfor eller du kan velge å klage på at hun ikke snakker mer om feks strikking. Det er et valg du tar. Hun har, som alle andre, mer til sin personlighet. Jeg skylder deg ingen unnskyldning. Ser ikke du nyanser i folk da, eller gjelder det bare bloggere? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kittkatt Skrevet 5. april 2024 #3032 Del Skrevet 5. april 2024 Sannhetsøkende skrev (4 timer siden): Jeg skylder deg ingen unnskyldning. Ser ikke du nyanser i folk da, eller gjelder det bare bloggere? Lykke til videre i livet 🫶🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sannhetsøkende Skrevet 6. april 2024 #3033 Del Skrevet 6. april 2024 kittkatt skrev (16 timer siden): Lykke til videre i livet 🫶🏻 Selv takk🫶 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Motelvibes Skrevet 6. april 2024 #3034 Del Skrevet 6. april 2024 (endret) Pakketråd skrev (På 5.4.2024 den 10.30): Stina leter med lupe etter bivirkninger. Finner en, og vipps, der hadde hun også den bivirkningen. Legg merke til alle gangene hun sier: "Jeg vet jo at mange har....." også følger hun opp med at hun har det verste tenkelige av det. Noen er litt kvalme, Stina er alltid kvalm. Får kvalmestillende, er fortsatt kvalm. Kvalmestillende kan gjøre deg trøtt og sliten under oppstart, Stina er trøtt og sliten hele tiden. Hun kjenner etter i hver eneste celle om hun har bittelitt vondt. For så å blåse det opp til noe stort. For de som ikke vet bedre, kan Stina sin fremlegging av vonder og utfordring, være nok prevensjon for mange jenter. Trist at ei som har en så stor stemme i influenser verden ikke bruker den nedre med å drive ordentlig opplysning, ikke vranglære slik hun gjør med både graviditet og strikking. Tror man skal ta alt hun sier med en klype salt da hun slettes ikke er voksen i den forstand. Endret 6. april 2024 av Motelvibes 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lzzy Skrevet 6. april 2024 #3035 Del Skrevet 6. april 2024 Motelvibes skrev (2 timer siden): Tror man skal ta alt hun sier med en klype salt da hun slettes ikke er voksen i den forstand. Hun er jo trossalt så skadet i nakken at hun ikke kan skifte på en seng i følge PF. Blir sikkert digg framover med et stadig voksende frontparti, for ikke snakke om når man skal starte amming 😅 14 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet 6. april 2024 #3036 Del Skrevet 6. april 2024 Lzzy skrev (3 minutter siden): Hun er jo trossalt så skadet i nakken at hun ikke kan skifte på en seng i følge PF. Blir sikkert digg framover med et stadig voksende frontparti, for ikke snakke om når man skal starte amming 😅 Ærlig spørsmål, hvordan skal hun kunne bære barnet når hun ikke kan bære opp handleposer fra bilen? 19 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lzzy Skrevet 6. april 2024 #3037 Del Skrevet 6. april 2024 Dojakitty skrev (1 time siden): Ærlig spørsmål, hvordan skal hun kunne bære barnet når hun ikke kan bære opp handleposer fra bilen? Men var ikke det fordi hu var redd for å miste? Sykt det også igrunn 😅 har ikke sett noe av hun på en stund, men så PF sa det med å skifte på senga i går.. hjelpe meg 🙈 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn 1234 Skrevet 6. april 2024 #3038 Del Skrevet 6. april 2024 Lzzy skrev (1 time siden): Hun er jo trossalt så skadet i nakken at hun ikke kan skifte på en seng i følge PF. Blir sikkert digg framover med et stadig voksende frontparti, for ikke snakke om når man skal starte amming 😅 Ikke skifte på senga pga hun er gravid? 😅 Følger ikke med på noen av dem da det blir for umodent… tipper mannen må skifte bæsjebleier som kanskje kommer opp til ryggen og tørke gulp. Pga av Stina skal kanskje sminke seg og dusje i 2 timer…. Ufff, liker best mamma- look at mann ikke er oversminket og pynter på sannheten… Men alltså babyer er forskjellige, noen er mer krevende enn andre😬 men merkelig nok mannen ser på henne sykelig. Hun blir jo behandlet som om hun er alvorlig syk. Skal hun holde på sånn i 9 mnd og etter barnet blir født…. Stakkars mann og forsåvidt baby også… Hun må jo og ta ansvar så mannen ikke blir helt utslitt…… tenk vist alle gravide skulle blitt behandlet sånn, føler hun fremstiller gravidteten som at hun er den første i verden som opplever det, noe som nesten alle opplever forskjellig.. såh uff, skjønner ting var vanskelig for henne. Men hun er vell fortsatt tidlig i gravidteten, men syns det ble provoserende og se på😅🙈 7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 6. april 2024 #3039 Del Skrevet 6. april 2024 Kan ikke skifte på senga, eller bære handleposer opp 5-6 trappetrinn pga nakken. Eller strikke med små strikkepinner… kun med store. Pga nakken. Men hun klarer å strikke samtidig som hun går på mølla i en time! Hmmm pussig! Men apropos strikking- jeg er ikke enig i kritikken lenger oppe i tråden ang oppskriftene hun legger ut. Hun selger ikke oppskriftene ( som en ekspert kunne gjort) hun er selvlært YouTube-strikker og deler fra en hobby hun finner stor glede av. Fordi folk etterspør det. Tror det er flere som har fått lyst å finne frem strikkepinner av å se på henne. Kan ikke finne noe negativt ved det. Og det er jo ikke bare «lapper hun strikker og syr sammen heller» ( selv om noe av det er det), hun strikker raglan genser, og bl.a flettemønster og boblemønster som hun finner på YouTube da. Syns hun heller inspirerer til at vil man, så kan man søke opp ting og så lære selv. 18 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet 6. april 2024 #3040 Del Skrevet 6. april 2024 Lzzy skrev (44 minutter siden): Men var ikke det fordi hu var redd for å miste? Sykt det også igrunn 😅 har ikke sett noe av hun på en stund, men så PF sa det med å skifte på senga i går.. hjelpe meg 🙈 Nei det er pga nakkeskade 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå