AnonymPrøver96 Skrevet 18. mars 2024 #2481 Del Skrevet 18. mars 2024 Pidla skrev (3 minutter siden): Og selv da kan jo mye skje... Foreldrerollen gir et nytt arsenal av hva det er mulig å bekymre seg over. Håper ikke Stina lar angsten få for mye plass! Ikke sant aldri bekymringsfritt! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pidla Skrevet 18. mars 2024 #2482 Del Skrevet 18. mars 2024 Lzzy skrev (12 minutter siden): Om man ikke har angst før man får barn, så får man iallefall nok annet å engste seg for, den dagen man sitter der og livet er forandret for alltid. På godt og vondt ❤️ Det er helt sant!! ❤️ 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nonish91 Skrevet 18. mars 2024 #2483 Del Skrevet 18. mars 2024 esk skrev (5 timer siden): Er man dårlig nok får man sykmelding, så det trenger du ikke bekymre deg for 😊 Ikke alle er heldige med en snill lege vettu Når jeg gikk gravid, så gikk min snille fastlege i pappaperm, var noen tullinger som var vikar for han. Sleit med hyperemesis, så heldigvis gynekologen sykemeldte meg fra uke 6 til 18. begynte å jobbe igjen frem til uke 34, spurte vikaren om sykemeldingen siden jeg sleit med ryggen og jobbet i barnehage, nja han var veldig skeptisk og spurte hva er grunnen for at jeg har vondt 🤣🤣 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MariaIsabel Skrevet 18. mars 2024 #2484 Del Skrevet 18. mars 2024 AnonymPrøver96 skrev (2 timer siden): Altså en missed abortion (MA). som influenceren Celina Karine opplevde. Mange gravide som har mistet før følger svangerskapet fra ultralyd til ultralyd, og får aldri roen eller tro på at det går bra før baby ligger på brystet. Leste en gang at de fleste SA egentlig var MA en stund, men etterhvert forstår kroppen hva som foregår. De gangene man oppdager MA, så har som regel bare kroppen ikke funnet ut av det ennå. I de fleste tilfelle vil kroppen støte det ut selv til slutt om man ikke gjør noe. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 18. mars 2024 #2485 Del Skrevet 18. mars 2024 (endret) Gratulerer til Stina og mannen jeg aldri husker hva heter. PK? ☺️ Endret 18. mars 2024 av Klink 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LinnHenrikke Skrevet 19. mars 2024 #2486 Del Skrevet 19. mars 2024 MariaIsabel skrev (14 timer siden): Etter så mye mas fra alle om at hun enten må fortelle eller holde helt kjeft, så kommer selvsagt denne bare minutter etter at hun forteller. 🤦🏻♀️ Det er forresten bare 1-3% sjanse for at det går galt når man har sett hjertet slå. Det er lite forskjell på risikoen mellom det og frem til uke 12, da de aller fleste spontanaborter skjer før hjertet slår. Også SA etter den tiden hvor hjertet skulle begynt å slå - da er det sannsynlig at hjertet aldri slo. Nesten 12% sjanse for å miste er det etter uke 6 ved IVF-graviditeter viser denne (og mange andre kilder). https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/31628037/ 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snurk Skrevet 19. mars 2024 #2487 Del Skrevet 19. mars 2024 Så nettopp et gamelt klipp av Stina fra når hun var med på Farmen og ble mildt sagt sjokkert over hvor stor forskjell det var fra helt ufiltrert hud, ingen vipper, løshår eller filler. Kjente henne nesten ikke igjen 😬 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anneisabell Skrevet 19. mars 2024 #2488 Del Skrevet 19. mars 2024 snurk skrev (3 minutter siden): Så nettopp et gamelt klipp av Stina fra når hun var med på Farmen og ble mildt sagt sjokkert over hvor stor forskjell det var fra helt ufiltrert hud, ingen vipper, løshår eller filler. Kjente henne nesten ikke igjen 😬 Hadde aldri gjettet at dette var samme person 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pidla Skrevet 19. mars 2024 #2489 Del Skrevet 19. mars 2024 snurk skrev (32 minutter siden): Så nettopp et gamelt klipp av Stina fra når hun var med på Farmen og ble mildt sagt sjokkert over hvor stor forskjell det var fra helt ufiltrert hud, ingen vipper, løshår eller filler. Kjente henne nesten ikke igjen 😬 Men bruker hun filter i feks snap tror dere? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolanda Skrevet 19. mars 2024 #2490 Del Skrevet 19. mars 2024 Pidla skrev (15 minutter siden): Men bruker hun filter i feks snap tror dere? Eh. Ja. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anon01 Skrevet 19. mars 2024 #2491 Del Skrevet 19. mars 2024 17 minutter siden, Pidla said: Men bruker hun filter i feks snap tror dere? Selvfølgelig gjør hun det! Du ser jo att øynene er blankere, når hun blunker er det ekstra vipper på øyelokket hennes, tennene er hvitere og huden er blendet ut! Funksjonen hun bruker kommer opp når du er i selfie-modus på snapchat. Den heter Selfie innstillinger. Der kan du selv teste ut.... Dette bruker de aller fleste influencere, og det er griseflaut synes jeg, for det er så ekstremt synlig.... Man blir tilslutt blind på hvordan folk EGENTLIG ser ut. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pidla Skrevet 19. mars 2024 #2492 Del Skrevet 19. mars 2024 (endret) anon01 skrev (12 minutter siden): Selvfølgelig gjør hun det! Du ser jo att øynene er blankere, når hun blunker er det ekstra vipper på øyelokket hennes, tennene er hvitere og huden er blendet ut! Funksjonen hun bruker kommer opp når du er i selfie-modus på snapchat. Den heter Selfie innstillinger. Der kan du selv teste ut.... Dette bruker de aller fleste influencere, og det er griseflaut synes jeg, for det er så ekstremt synlig.... Man blir tilslutt blind på hvordan folk EGENTLIG ser ut. Jeg har fått for meg at nye regler gjør at man må merke hvis noe er retusjert? Men det gjelder vel kanskje bare trykt reklame eller noe da. Jeg har jo også stusset litt på om det går an å ha så plettfri hud og nesten lysende øyne. Godt å vite at det kanskje faktisk bare er løgn! (Og nå liker jeg henne enda mindre) Endret 19. mars 2024 av Pidla 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cassio Skrevet 19. mars 2024 #2493 Del Skrevet 19. mars 2024 Pidla skrev (3 minutter siden): Jeg har fått for meg at nye regler gjør at man må merke hvis noe er retusjert? Men det gjelder vel kanskje bare trykt reklame eller noe da. Jeg har jo også stusset litt på om det går an å ha så plettfri hud og nesten lysende øyne. Godt å vite at det kanskje faktisk bare er løgn! (Og nå liker jeg henne enda mindre) I likhet med influensere flest ser nok Stina regler som noe hun ikke gidder å forholde seg til. Det er nok for slitsomt for en overarbeida influenser. 13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Abrahima Skrevet 19. mars 2024 #2494 Del Skrevet 19. mars 2024 Liten tvil om fillers, vipper og filter når dette en gang var utgangspunktet. 5 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuppa Skrevet 19. mars 2024 #2495 Del Skrevet 19. mars 2024 (endret) J_1990 skrev (På 18.3.2024 den 9.51): Jeg er kanskje rar, men for oss tok det 4 år før vi fikk barnet vi drømte så om og slet så innmari med å få og når jeg til slutt ble gravid og ikke mistet som jeg gjorde flere ganger før så tok jeg alle symptomer med et smil!!! For jeg var så sinnsykt takknemlig for å faktisk være gravid! Det betydde alt i verden for meg. Tenk at jeg endelig fikk oppleve det! Kan hun for faen ikke vinkle det den veien heller??? Hun har blitt gravid første runde med ivf, noe som ikke skjer med alle, kanskje litt takknemlighet kan være på sin plass? De har brukt bare 1,5 år på å komme dit, det er ikke lang tid kontra andre som sliter. Et svangerskap inneholder MYE plager for de fleste av oss, men tenk så forbanna heldige vi er som får lov å oppleve det mest magiske i hele verden - å få bli foreldre!! 😭❤️ … og ja jeg vet det er tøft med de plagene som følger med, jeg hadde hyperemesis så var ikke bare litt kvalm… dehydrert, sykehus osv. MEN jeg klaget ikke til en sjel, annet enn litt til samboer når jeg var sliten, for fyyyy faen så takknemlig jeg var for å få være gravid! Det er nemlig ikke alle som får oppleve det ❤️🩹 J_1990 skrev (På 18.3.2024 den 16.02): Den oppførselen hun har vist i det siste har ikke vist noe som helst form for takknemlighet! At det er noe herk er jeg som sagt klar over, å ha hyperemesis er ingen dans på roser. Been there done that. Men hva med å fokusere på det positive? Stina har ikke gjort annet enn å syte og klage siden hun begynte med ivf! Først og fremst må jeg bare påpeke at jeg også syns måten Stina har delt åpenhjertig, for så å legge opp til spekulasjoner og henge ut/blokkere følgere som stiller spørsmål er en smule spesielt. Jeg gidder ikke å følge henne lengre fordi jeg rett og slett ikke gidder å høre på lange avhandlinger om ingenting og liker ikke at hun fører følgere bak lyset med clickbaits. Men, jeg reagerte litt på innlegget ditt. Som en som har vært gjennom det samme, kjente også på den samme takknemligheten som deg, men på generelt så syns jeg lite om andre langtidsprøvere som sier at de (eller noen andre par) har brukt "bare 1,5 år". Dette er ikke en konkurranse om hvem som har prøvd lengst, og hvert par kjemper sin egen kamp. Stina trør dessuten rundt hjemme hele dagen og får sannsynligvis ikke så mange andre impulser enn sine egne tanker og følelser, så da deler hun på some, som forøvrig er jobben hennes også. Du sier du ikke klagde til en sjel, mener du det gjør deg til en bedre person enn Stina? Kan vi ikke være litt solidariske med andre som står i samme situasjon uten å sette oss opp mot hverandre? Syns det skal være rom for å klage over svangerskapsplager selv om det var en lang vei dit. ❤️ Å si at hun ikke har vist noe takknemlighet blir jo litt rart når hun nettopp har kunngjort graviditeten. Hun har jo fram til igår prøvd å legge skjul på resultatet (selv om hun ikke skjulte det spesielt godt). Får håpe for følgernes del at deler mer av de positive sidene nå som det er offisielt ☺️ Endret 19. mars 2024 av tuppa Ufullstendig setning 6 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lzzy Skrevet 19. mars 2024 #2496 Del Skrevet 19. mars 2024 «Livmorshalsvegg».. hm 🤔 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 19. mars 2024 #2497 Del Skrevet 19. mars 2024 Abrahima skrev (3 timer siden): Liten tvil om fillers, vipper og filter når dette en gang var utgangspunktet. Hun så jo så søt og petit ut og hadde lepper og bryster som passet til kroppen, istedenfor det hun har nå. Det er også så mye finere med mørkebrunt hår, enn det svarte kunstige hun har hengt på seg. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marihone Skrevet 19. mars 2024 #2498 Del Skrevet 19. mars 2024 Jeg føler Stina er en dramaqueen. Jeg måtte til slutt fjerne henne fra utforsk, for repeterende innhold og klaging blir for negativt for meg. Hun svarer ofte nedlatende og er litt bitchy noen ganger, så ingen klikk fra meg lenger. Hun er litt som Benedicte, Iselin, Belinda, med flere. Jeg føler de ikke fikk nok oppmerksomhet som barn, men meg om det. Både Iselin, Benedicte og Stina er fra samme område også. Måten de svarer folk på er veldig likt. 6 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MzMe Skrevet 20. mars 2024 #2499 Del Skrevet 20. mars 2024 Klink skrev (På 18.3.2024 den 23.15): Gratulerer til Stina og mannen jeg aldri husker hva heter. PK? ☺️ PF.. Per-Fredrik 😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 20. mars 2024 #2500 Del Skrevet 20. mars 2024 Klink skrev (På 18.3.2024 den 23.15): Gratulerer til Stina og mannen jeg aldri husker hva heter. PK? ☺️ Han heter Per Fredrik, men kaller seg PelleK som artist. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå