Gå til innhold

Stina Bakken

Gjest TomineB

Anbefalte innlegg

RileyParks skrev (1 time siden):

Ingen tvil om at det «møtet hennes» igår var å fylle på leppene. Litt sånn duck face idag😂😂

Det var ikke LITE heller. Fy flate

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes hun er naturlig pen , og så leit at hun fyller på sånn. Skulle ønske hun fant selvtilliten til å la være . 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aragon skrev (34 minutter siden):

Synes hun er naturlig pen , og så leit at hun fyller på sånn. Skulle ønske hun fant selvtilliten til å la være . 

Naturlig pen? Hvordan kan du si det? Har du sett henne naturlig? Med falske vipper,fylte lepper til randen av sprekkeferdige, falskt hår vi ALDRI ser henne uten, silikonbryst,fake tan, og sist men ikke minst. 7384 forskjellige filter på? 
Vær så snill,Fortell meg hvordan du vet at hun er naturlig pen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sprite skrev (3 timer siden):

Naturlig pen? Hvordan kan du si det? Har du sett henne naturlig? Med falske vipper,fylte lepper til randen av sprekkeferdige, falskt hår vi ALDRI ser henne uten, silikonbryst,fake tan, og sist men ikke minst. 7384 forskjellige filter på? 

Bare fordi du er så bastant på dette, så må jeg skyte inn at det ikke er lenge siden hun viste hvordan håret så ut uten😅 Hun tok ut extensions før hun dro til frisøren for å sette på igjen og viste både bilder og videoer av hennes naturlige hår. Og jeg har sett henne i virkeligheten, vet ikke helt hvor disse filterne du mener er - for jeg så ingen forskjell fra Snapchat og virkeligheten. Før var hun fæl til å bruke filter, men det er veldig lenge siden. 

• Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns Stina, i forhold til mange andre i samme «yrket», er mye mer spennende å følge. Selvom mye av dagene har samme rutiner og det er mye snapping enten hjemme eller på butikken, så driver hun stadig med prosjekter, diy, hagestell, strikking og mye som er spennende å følge med på, hvertfall for min del. Julepyntingen også, selvom det er myyye mer enn jeg ville hatt det selv - så er det kult å følge med på noen som tar det helt ut. Som gjør det de selv ønsker uten å bry seg om andres meninger. Fremfor foreks Isabel Raad som vlogger fra senga 24/7 hver dag eller mens hun soler seg i Dubai. Ikke like gøy å følge med på.

Stina og PelleK ser også så lykkelige ut sammen, unner de at det klaffer på graviditetsfronten snart også!

• Liker 11
  • Hjerte 9
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anonyym97 skrev (1 minutt siden):

Syns Stina, i forhold til mange andre i samme «yrket», er mye mer spennende å følge. Selvom mye av dagene har samme rutiner og det er mye snapping enten hjemme eller på butikken, så driver hun stadig med prosjekter, diy, hagestell, strikking og mye som er spennende å følge med på, hvertfall for min del. Julepyntingen også, selvom det er myyye mer enn jeg ville hatt det selv - så er det kult å følge med på noen som tar det helt ut. Som gjør det de selv ønsker uten å bry seg om andres meninger. Fremfor foreks Isabel Raad som vlogger fra senga 24/7 hver dag eller mens hun soler seg i Dubai. Ikke like gøy å følge med på.

Stina og PelleK ser også så lykkelige ut sammen, unner de at det klaffer på graviditetsfronten snart også!

Helt enig! De er veldig søte begge to. Svarer følgerene utrolig fint og virker som gode mennesker. Stort pluss at det ikke er noe reklamesamarbeid! 

Nesten litt "sjalu" på forholdet deres, de virker oppriktig forelsket i hverandre 🤩 Krysser fingre for at de får babyønske oppfylt snart!

• Liker 9
  • Hjerte 9
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sprite skrev (6 timer siden):

Fordi vi har sett henne på Farmen kjendis kanskje? Totalt uten «glam» og vipper. 

IMG_0211.png

• Liker 9
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zenhouse skrev (16 minutter siden):

Fordi vi har sett henne på Farmen kjendis kanskje? Totalt uten «glam» og vipper. 

IMG_0211.png

Husker henne fra farmen og syntes hun var naturlig pen der. Litt uheldig bilde men hun er søt i utgangspunktet. Det var også Isabel Raad og flere, men de skjønner dessverre ikke at kun litt sminke vil gjøre de mye finere enn alt det kunstige de bruker …

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zenhouse skrev (2 timer siden):

IMG_0211.png

Er det samme dama? Gud bedre. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zenhouse skrev (2 timer siden):

IMG_0211.png

Ser ut som en helt annen person men om dere er enige i at det ikke er noen forskjell fra snap så er jo det en ærlig sak. JEG ser det iallefall ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sprite skrev (3 timer siden):

Ser ut som en helt annen person men om dere er enige i at det ikke er noen forskjell fra snap så er jo det en ærlig sak. JEG ser det iallefall ikke. 

Virker som du har litt vondt i vilja..

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zenhouse skrev (På 23.11.2023 den 1.11):

IMG_0211.png

Hvorfor i all verden grer hun øyenbrynene sine opp så voldsomt i 2023? Heter vel laminering. Det er ikke pent på noen, dette var mye finere.

Og selv om hun har fillers i leppene her så ser det mye bedre ut enn nå, spesielt siden hun fylte på mer denne uken. Nå er det mange som tar det ut fordi de har innsett hvor fælt det ser faktisk ser ut.

Og silikonpuppene hun har fått seg i voksen alder.., de er ekstremt store for den lille kroppen.

Skulle ønske flere så seg selv utenfra og så at de faktisk er pene slik naturen skapte dem.

Endret av Blåttvann
  • Liker 3
  • Hjerte 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cuddlegirl skrev (39 minutter siden):

De leppene! Åfyyyyf....😲

Jeg er ikke i mot litt fiksing. Botox og filler kan være flott, men så er det overbruk da. Å bygge opp lepper tar tid, men nå burde de leppene der være mer enn bra nok ja. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Adhd fjaset går igjen. Er det tegn så er vi mange som har det. Virker som det er litt hypa opp. Psykologer har også gått ut og sagt at vi overdiagnoserer adhd. Har du all fritid og masse penger så kan du være med på alt. Det har mye å si. Vanlig jobb gjør jo de fleste slitne. 

Og som alle andre har også Stina langt høyere IQ enn gjennomsnittet. Vet ikke om det er blitt veldig gjennomsnittlig å ha høy IQ jeg. Omtrent alle sier jo at de har IQ på over 130.

Også er vi jo så fasinert av at hun er så rotehode, som hun nevnte. Eller, "bare må le av meg selv altså" 

Sikkert en grei og søt jente, men veldig selvsentrert. Men det er de aller fleste bloggere. Hun skal ha pluss for at hun ikke snskker om kriger. Hun er også mye bedre enn SE. SE lager sånne deilige meg tryne hele tiden og skal liksom bry seg om alt som skjer. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Sannhetsøkende skrev (43 minutter siden):

Adhd fjaset går igjen. Er det tegn så er vi mange som har det. Virker som det er litt hypa opp. Psykologer har også gått ut og sagt at vi overdiagnoserer adhd. Har du all fritid og masse penger så kan du være med på alt. Det har mye å si. Vanlig jobb gjør jo de fleste slitne. 

Og som alle andre har også Stina langt høyere IQ enn gjennomsnittet. Vet ikke om det er blitt veldig gjennomsnittlig å ha høy IQ jeg. Omtrent alle sier jo at de har IQ på over 130.

Også er vi jo så fasinert av at hun er så rotehode, som hun nevnte. Eller, "bare må le av meg selv altså" 

Sikkert en grei og søt jente, men veldig selvsentrert. Men det er de aller fleste bloggere. Hun skal ha pluss for at hun ikke snskker om kriger. Hun er også mye bedre enn SE. SE lager sånne deilige meg tryne hele tiden og skal liksom bry seg om alt som skjer. 

Har hun sagt at hun har høy IQ?

Har heller oppfattet at hun ler av seg selv når hun har blonde øyeblikk, som er ofte.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blåttvann skrev (2 minutter siden):

Har hun sagt at hun har høy IQ?

Har heller oppfattet at hun ler av seg selv når hun har blonde øyeblikk, som er ofte.

Ja hun sa det ja. Sjekk snappen. Humblebrag. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tatt en pause fra snappen hennes nå. Går mye i det samme: den samme frokosten, skru på all julepynten og filme det i evigheter, rydde litt i huset og filme det, sminke seg, en tur på senteret for å kjøpe mer pynt og X-antall selfies i dagens antrekk. Samboeren derimot liker jeg veldig godt å følge 😊

• Liker 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sannhetsøkende skrev (1 time siden):

Ja hun sa det ja. Sjekk snappen. Humblebrag. 

Så det nå, måtte bare klikke meg forbi dagens uendelige repetisjoner om frokost, mølletrening, hunden, julebyene som vi har sett tusen ganger, at hun vasker peisen for ørtende gang, strikking av enda en genser... Gud så lite interessant. Jeg synes hun var søt da jeg begynte å følge for sånn 2 uker siden men er allerede lei fordi det går på repeaaaaaaaaat. Men til tema... hun virker ikke smart. Kan kanskje ha høy IQ, men hun reflekterer som mine 13årige nieser. Ikke mye dybde der. Veldig søt og snill, men ikke smart er mitt inntrykk. Hun kan også ha klikket tilfeldig på de vanskeligste oppgavene og fått høy score, eller hun tror at f.eks 104 er langt over normalen på 100.

baremeg skrev (1 time siden):

Har tatt en pause fra snappen hennes nå. Går mye i det samme: den samme frokosten, skru på all julepynten og filme det i evigheter, rydde litt i huset og filme det, sminke seg, en tur på senteret for å kjøpe mer pynt og X-antall selfies i dagens antrekk. Samboeren derimot liker jeg veldig godt å følge 😊

Enig. Har blitt lei etter mindre enn 2 uker...

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...