Gå til innhold

Stina Bakken

Gjest TomineB

Anbefalte innlegg

elskersommer skrev (5 timer siden):

Nei det å være influencer er ikke jobb for meg men som @anon01 sier.. Hun drar jo inn penger/lønn så får man jo kalle det en jobb

Så da er ufør en jobb og da? Hvis alt man drar inn penger  for er jobb? Neida, nå skal jeg slutte å kverulere🤪

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor var Pelle K så mye mer livlig for flere år siden? Sjekk ut gamle videoene hans.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sannhetsøkende skrev (5 timer siden):

Hvorfor var Pelle K så mye mer livlig for flere år siden? Sjekk ut gamle videoene hans.

Per Fredrik har sin egen tråd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De Julebildene de har tatt hvert år fra de ble sammen viser forandringen hos Per Fredrik, syns han virker mer anspent og ser mer bort fra kameraet og ikke inn i det. 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må jo bli anspent i det huset!!! Alt er rutiner og vaner, ingenting må være annerledes

Og DEN pyntinga😳Er jo aaaalt for mye og rotete. Og på badet og soverommet 

• Liker 10
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ugresset skrev (1 time siden):

Per Fredrik har sin egen tråd.

Jeg vet jo det. Er jo det jeg sjekket.

mjau87 skrev (37 minutter siden):

De Julebildene de har tatt hvert år fra de ble sammen viser forandringen hos Per Fredrik, syns han virker mer anspent og ser mer bort fra kameraet og ikke inn i det. 

Nettopp. Er en venn som nevnte dette for meg. En som likte han godt før, men syns han er helt stiv nå.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cornett skrev (30 minutter siden):

Må jo bli anspent i det huset!!! Alt er rutiner og vaner, ingenting må være annerledes

Og DEN pyntinga😳Er jo aaaalt for mye og rotete. Og på badet og soverommet 

Tror du det er derfor? Kanskje Stina pusher på han. Men det ser ut som han er med på det da og syns det er greit. Men vet ikke. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så i en tidligere snap i går at Per Fredrik hadde hengt opp grå gardiner på soverommet og da fikk han streng beskjed av Stina at de skulle han værsågod å ta ned igjen pga på rommet skulle det være hvitt🤯 Hun er en diger kontrollfreak virker det som.

• Liker 11
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mjau87 skrev (2 timer siden):

Så i en tidligere snap i går at Per Fredrik hadde hengt opp grå gardiner på soverommet og da fikk han streng beskjed av Stina at de skulle han værsågod å ta ned igjen pga på rommet skulle det være hvitt🤯 Hun er en diger kontrollfreak virker det som.

Haha, ja jeg reagerte på den jeg også. "På soverommet skal det jo selvfølgelig henge hvite gardiner" og hun var helt forferdet over at han kunne tenke på å henge opp grå/svarte gardiner.

Her har akkurat det på vårt soverom 😅

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mjau87 skrev (10 timer siden):

Seriøst 😳 Ikke pent. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sprite skrev (39 minutter siden):

Han virker helt apatisk. Får litt psykovibes av de bildene i vinduet. 

Det kan bli for mye av det gode også, sies det. Alt skal jo være så forbanna flott hele tiden. Men det er ikke alt man får sett bak de fire veggene. Han ser mer apatisk ut ja.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo mer jeg ser jo mer bekymret blir jeg. Nå får ikke PF lov å dra til frisøren alene. Hun må være med for å passe på at ikke han klipper seg for kort. 
Det er faktisk det sykeste jeg har hørt. 
Tenk om kortene var snudd? Og det var dama som skulle klippe seg og mannen var med for å passe på at hun klippet seg sånn som han vil ha det! 
Jeg bare sier det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sprite skrev (28 minutter siden):

Jo mer jeg ser jo mer bekymret blir jeg. Nå får ikke PF lov å dra til frisøren alene. Hun må være med for å passe på at ikke han klipper seg for kort. 
Tenk om kortene var snudd? Og det var dama som skulle klippe seg og mannen var med for å passe på at hun klippet seg sånn som han vil ha det! 
Jeg bare sier det..

Du overdriver 

• Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sprite skrev (1 time siden):

Å? Hvordan mener du at jeg overdriver? 

Ja, du overdriver. Les selv hva du skriver "får ikke lov å dra til frisøren alene". Sa han det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Sprite skrev (2 timer siden):

Jeg bare sier det..

Herregud, det er en filleting å henge seg opp i. De er forlova og vært sammen i årevis, helt naturlig at hun har en mening om det. Hennes mening er helt sikkert viktig for han også. Synes de er søte jeg 🥰

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sharp75! skrev (24 minutter siden):

Ja, du overdriver. Les selv hva du skriver "får ikke lov å dra til frisøren alene". Sa han det? 

Nei hun sa det 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er kontrollfreak ja. Det var jo no pynt han likte og ville ha på det ene juletreet men det gikk ikke fordi det ikke passet inn.  Og at hun blir med til frisøren for å bestemme lengde på håret hans? Litt spesielt. Det kunne aldri falt meg inn å bestemme noe sånt for mannen.  Virker som om hun styrer alt og at hans mening/ ønsker ikke betyr så mye. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sprite skrev (2 timer siden):

Jeg bare sier det..

Jeg aner ikke hvem dette mennesket er, men nekter hun virkelig en voksen mann å dra til frisøren alene? Det er noe av det sykeste jeg har hørt... Hun må jo være ekstremt opptatt av utseende og fasade. Hadde jeg vært mann og typen hennes hadde jeg barbert hele hodet bare for å se hvordan hun reagerte. Hadde hun gjort det slutt for noe sånt fikk hun bare ha det så godt. Hun kan ikke bestemme hvordan han skal se ut på håret på samme måte som han ikke kan bestemme hvordan hun skal se ut på håret. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...