Gå til innhold

Stina Bakken

Gjest TomineB

Anbefalte innlegg

Martine halvorsen? Sett hun ofte kommentere nyhets artikler og ser ut til stadig å ha mening om noe. Kan og muligens være Kristine ullebø eller Annijor, men  Annijor har vel nok styr med bok og Kristine flyr på en rosa sky og filosoferer om livet. Resten er jo for det meste ganske rosa. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

22 hours ago, Jordbærkake34532 said:

Martine halvorsen? Sett hun ofte kommentere nyhets artikler og ser ut til stadig å ha mening om noe. Kan og muligens være Kristine ullebø eller Annijor, men  Annijor har vel nok styr med bok og Kristine flyr på en rosa sky og filosoferer om livet. Resten er jo for det meste ganske rosa. 

Det er Martine, ja. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Diskuterte denne bloggeren med min datter på 18 år i går. Hun holdt på å le seg hjel av innlegg og bildebruk. "Jeg har en slitsom periode og livet er tungt": bilde for å illustrere vanskelig periode: perfekt stylet i sofaen med hodet på skakke. 

Hvorfor i alle dager kan ikke disse bloggerne faktisk fremstå troverdig? Hinsides all fornuft....tilbake sitter de usikre jentene og tenker at det er sånn de skal se ut når livet ikke går på skinner og en nærmer seg utbrent. Merkelig fenomen dette her

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Trude.lutt skrev:

Hva er greia med at hun snakker engelsk i neste alle setn? Høres helt merkelig ut. ......

Hun tror nok at det er moderne å snakke sånn, men folk som snakker norsk med tilgjort engelsk innblandet, høres ut som en 80 år gammel oldefar som utvandret til Amerika i sine yngre dager. De aner ikke hvor idiotisk det høres ut

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så en Bloggerne-episode som ble sendt tidligere denne uka, hvor hun møtte noen venninner i hjembyen Hokksund. Det var veldig tydelig at hun nærmest tok avstand fra hele plassen. Greit nok det, men jeg måtte trekke litt på smilebåndet da hun sa at hun (tydeligvis i motsetning til venninnene) jo hadde flytta langt fra hjemplassen. Det er knappe 10 mil mellom Hokksund og Sandefjord, hvor hun bor nå. "Jeg har jo flytta veldig langt!". Skulle tro hun hadde flytta til Australia. 😅

• Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Cesil skrev:

Så en Bloggerne-episode som ble sendt tidligere denne uka, hvor hun møtte noen venninner i hjembyen Hokksund. Det var veldig tydelig at hun nærmest tok avstand fra hele plassen. Greit nok det, men jeg måtte trekke litt på smilebåndet da hun sa at hun (tydeligvis i motsetning til venninnene) jo hadde flytta langt fra hjemplassen. Det er knappe 10 mil mellom Hokksund og Sandefjord, hvor hun bor nå. "Jeg har jo flytta veldig langt!". Skulle tro hun hadde flytta til Australia. 😅

Akkurat det tenkte jeg og 😂

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Diamant20 skrev:

Ser på gårdsdagens episode av bloggerne og der virker Stina mer fornuftig enn Per Fredrik. 

Ja han er litt barnslig og har mye rart for seg. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er jo like orange i trynet som Donald Trump. Vennene virker som naturlige jenter, rart ingen av dem forsøker å si ifra.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Chrisssi skrev:

Hun er jo like orange i trynet som Donald Trump. Vennene virker som naturlige jenter, rart ingen av dem forsøker å si ifra.

Hva skal de si fra om? Om min venninne ønsker å være orange i tryne (noe jeg for såvidt ikke syns Stina er) så driter jeg da i det. Hennes valg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er greia med huset deres? Har de 2 kjøkken? ref. En av de siste snappene hennes der hunden løper til døra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

46 minutter siden, Bambi1995 skrev:

Hva er greia med huset deres? Har de 2 kjøkken? ref. En av de siste snappene hennes der hunden løper til døra

Hvis jeg husker rett har det en utleieenhet eller lignende. Den delen bruker typen som arbeidskontor. Så ja, to kjøkken.:)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Tonio skrev:

Hvis jeg husker rett har det en utleieenhet eller lignende. Den delen bruker typen som arbeidskontor. Så ja, to kjøkken.:)

Og hver sitt bad. De vasker ikke klær i sammen engang! Ble helt sjokka og vantro når hun uttalte det på vgtv. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, Viking-girl skrev:

Og hver sitt bad. De vasker ikke klær i sammen engang! Ble helt sjokka og vantro når hun uttalte det på vgtv. 

Hva er sjokkerende med det? Jeg og mannen har hvert vårt bad, og vasker hver våre klær. Er det også sjokkerende?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

44 minutter siden, cassio skrev:

Hva er sjokkerende med det? Jeg og mannen har hvert vårt bad, og vasker hver våre klær. Er det også sjokkerende?

Er hvertfall ikke normalt. Ikke bra for miljøet heller. Hva er vitsen med å vaske klærne hver for seg? Er nå kjæresten, ikke vilt fremmede man blander klærne med. 

• Liker 22
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Viking-girl skrev:

Er hvertfall ikke normalt. Ikke bra for miljøet heller. Hva er vitsen med å vaske klærne hver for seg? Er nå kjæresten, ikke vilt fremmede man blander klærne med. 

Blir i hvertfall ikke bråk om arbeidsfordelingen da. Hver og en tar sitt og sin egen skitt 😁. Kanskje en ide for flere så hadde nok mange samlivsbrudd vært unngått. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BokJente

Ingen nevner noe om hvor ofte hun skryter av hvor mye hun tjener og at hun kjøpte hus i ung alder. Hun skryter om det hele tiden til det grenseløse. Greit at hun er ung og fått til mye, men hvorfor nevne det så ofte? Det er som hakk i plata.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Viking-girl skrev:

Det har nada å si for miljøet, vi vasker uansett ikke før vi har full maskin, så det vaskes ikke mer/oftere enn om vi hadde vasket sammen. Fordelen er at vi har kontroll på våre egne klær, og blir noe ødelagt i vask har man kun seg selv å takke. 

Og vi har tydeligvis forskjellig syn på hva som er normalt. Jeg vil faktisk påstå at det er merkelig å beskylde andre for å være sjokkerende og unormale når de har andre hverdagsrutiner enn det du har.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...