Jordbærkake34532 Skrevet 29. september 2018 #241 Del Skrevet 29. september 2018 Martine halvorsen? Sett hun ofte kommentere nyhets artikler og ser ut til stadig å ha mening om noe. Kan og muligens være Kristine ullebø eller Annijor, men Annijor har vel nok styr med bok og Kristine flyr på en rosa sky og filosoferer om livet. Resten er jo for det meste ganske rosa. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speedmaster Skrevet 30. september 2018 #242 Del Skrevet 30. september 2018 22 hours ago, Jordbærkake34532 said: Martine halvorsen? Sett hun ofte kommentere nyhets artikler og ser ut til stadig å ha mening om noe. Kan og muligens være Kristine ullebø eller Annijor, men Annijor har vel nok styr med bok og Kristine flyr på en rosa sky og filosoferer om livet. Resten er jo for det meste ganske rosa. Det er Martine, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Plannergirl Skrevet 30. september 2018 #243 Del Skrevet 30. september 2018 25 minutter siden, Speedmaster skrev: Det er Martine, ja. Hvor har du sett dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TøffeSnåkus Skrevet 3. oktober 2018 #244 Del Skrevet 3. oktober 2018 Diskuterte denne bloggeren med min datter på 18 år i går. Hun holdt på å le seg hjel av innlegg og bildebruk. "Jeg har en slitsom periode og livet er tungt": bilde for å illustrere vanskelig periode: perfekt stylet i sofaen med hodet på skakke. Hvorfor i alle dager kan ikke disse bloggerne faktisk fremstå troverdig? Hinsides all fornuft....tilbake sitter de usikre jentene og tenker at det er sånn de skal se ut når livet ikke går på skinner og en nærmer seg utbrent. Merkelig fenomen dette her 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trude.lutt Skrevet 3. oktober 2018 #245 Del Skrevet 3. oktober 2018 Hva er greia med at hun snakker engelsk i neste alle setn? Høres helt merkelig ut. ...... 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 3. oktober 2018 #246 Del Skrevet 3. oktober 2018 1 time siden, Trude.lutt skrev: Hva er greia med at hun snakker engelsk i neste alle setn? Høres helt merkelig ut. ...... Hun tror nok at det er moderne å snakke sånn, men folk som snakker norsk med tilgjort engelsk innblandet, høres ut som en 80 år gammel oldefar som utvandret til Amerika i sine yngre dager. De aner ikke hvor idiotisk det høres ut 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cesil Skrevet 10. oktober 2018 #247 Del Skrevet 10. oktober 2018 Så en Bloggerne-episode som ble sendt tidligere denne uka, hvor hun møtte noen venninner i hjembyen Hokksund. Det var veldig tydelig at hun nærmest tok avstand fra hele plassen. Greit nok det, men jeg måtte trekke litt på smilebåndet da hun sa at hun (tydeligvis i motsetning til venninnene) jo hadde flytta så langt fra hjemplassen. Det er knappe 10 mil mellom Hokksund og Sandefjord, hvor hun bor nå. "Jeg har jo flytta veldig langt!". Skulle tro hun hadde flytta til Australia. 😅 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Korpsnerden Skrevet 11. oktober 2018 #248 Del Skrevet 11. oktober 2018 4 timer siden, Cesil skrev: Så en Bloggerne-episode som ble sendt tidligere denne uka, hvor hun møtte noen venninner i hjembyen Hokksund. Det var veldig tydelig at hun nærmest tok avstand fra hele plassen. Greit nok det, men jeg måtte trekke litt på smilebåndet da hun sa at hun (tydeligvis i motsetning til venninnene) jo hadde flytta så langt fra hjemplassen. Det er knappe 10 mil mellom Hokksund og Sandefjord, hvor hun bor nå. "Jeg har jo flytta veldig langt!". Skulle tro hun hadde flytta til Australia. 😅 Akkurat det tenkte jeg og 😂 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant20 Skrevet 11. oktober 2018 #249 Del Skrevet 11. oktober 2018 Ser på gårdsdagens episode av bloggerne og der virker Stina mer fornuftig enn Per Fredrik. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viking-girl Skrevet 11. oktober 2018 #250 Del Skrevet 11. oktober 2018 1 time siden, Diamant20 skrev: Ser på gårdsdagens episode av bloggerne og der virker Stina mer fornuftig enn Per Fredrik. Ja han er litt barnslig og har mye rart for seg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chrisssi Skrevet 11. oktober 2018 #251 Del Skrevet 11. oktober 2018 Hun er jo like orange i trynet som Donald Trump. Vennene virker som naturlige jenter, rart ingen av dem forsøker å si ifra. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 11. oktober 2018 #252 Del Skrevet 11. oktober 2018 1 time siden, Chrisssi skrev: Hun er jo like orange i trynet som Donald Trump. Vennene virker som naturlige jenter, rart ingen av dem forsøker å si ifra. Hva skal de si fra om? Om min venninne ønsker å være orange i tryne (noe jeg for såvidt ikke syns Stina er) så driter jeg da i det. Hennes valg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bambi1995 Skrevet 18. oktober 2018 #253 Del Skrevet 18. oktober 2018 Hva er greia med huset deres? Har de 2 kjøkken? ref. En av de siste snappene hennes der hunden løper til døra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tonio Skrevet 18. oktober 2018 #254 Del Skrevet 18. oktober 2018 46 minutter siden, Bambi1995 skrev: Hva er greia med huset deres? Har de 2 kjøkken? ref. En av de siste snappene hennes der hunden løper til døra Hvis jeg husker rett har det en utleieenhet eller lignende. Den delen bruker typen som arbeidskontor. Så ja, to kjøkken. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viking-girl Skrevet 18. oktober 2018 #255 Del Skrevet 18. oktober 2018 2 timer siden, Tonio skrev: Hvis jeg husker rett har det en utleieenhet eller lignende. Den delen bruker typen som arbeidskontor. Så ja, to kjøkken. Og hver sitt bad. De vasker ikke klær i sammen engang! Ble helt sjokka og vantro når hun uttalte det på vgtv. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cassio Skrevet 19. oktober 2018 #256 Del Skrevet 19. oktober 2018 23 timer siden, Viking-girl skrev: Og hver sitt bad. De vasker ikke klær i sammen engang! Ble helt sjokka og vantro når hun uttalte det på vgtv. Hva er sjokkerende med det? Jeg og mannen har hvert vårt bad, og vasker hver våre klær. Er det også sjokkerende? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viking-girl Skrevet 19. oktober 2018 #257 Del Skrevet 19. oktober 2018 44 minutter siden, cassio skrev: Hva er sjokkerende med det? Jeg og mannen har hvert vårt bad, og vasker hver våre klær. Er det også sjokkerende? Er hvertfall ikke normalt. Ikke bra for miljøet heller. Hva er vitsen med å vaske klærne hver for seg? Er nå kjæresten, ikke vilt fremmede man blander klærne med. 22 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veslefrikk Skrevet 20. oktober 2018 #258 Del Skrevet 20. oktober 2018 5 timer siden, Viking-girl skrev: Er hvertfall ikke normalt. Ikke bra for miljøet heller. Hva er vitsen med å vaske klærne hver for seg? Er nå kjæresten, ikke vilt fremmede man blander klærne med. Blir i hvertfall ikke bråk om arbeidsfordelingen da. Hver og en tar sitt og sin egen skitt 😁. Kanskje en ide for flere så hadde nok mange samlivsbrudd vært unngått. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BokJente Skrevet 20. oktober 2018 #259 Del Skrevet 20. oktober 2018 Ingen nevner noe om hvor ofte hun skryter av hvor mye hun tjener og at hun kjøpte hus i ung alder. Hun skryter om det hele tiden til det grenseløse. Greit at hun er ung og fått til mye, men hvorfor nevne det så ofte? Det er som hakk i plata. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cassio Skrevet 20. oktober 2018 #260 Del Skrevet 20. oktober 2018 12 timer siden, Viking-girl skrev: Er hvertfall ikke normalt. Ikke bra for miljøet heller. Hva er vitsen med å vaske klærne hver for seg? Er nå kjæresten, ikke vilt fremmede man blander klærne med. Det har nada å si for miljøet, vi vasker uansett ikke før vi har full maskin, så det vaskes ikke mer/oftere enn om vi hadde vasket sammen. Fordelen er at vi har kontroll på våre egne klær, og blir noe ødelagt i vask har man kun seg selv å takke. Og vi har tydeligvis forskjellig syn på hva som er normalt. Jeg vil faktisk påstå at det er merkelig å beskylde andre for å være sjokkerende og unormale når de har andre hverdagsrutiner enn det du har. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå