Gå til innhold

Stina Bakken

Gjest TomineB

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Syns virkelig at det er synd at hun føler at hun må bruke mellom 2 til 5 timer på å sminke seg før hun går ut av døra, det kan virkelig ikke være sunt. Jeg håper ikke at de unge følgerne hennes tror at det er normalt og at de føler at de må gjøre det samme for å bli akseptert. 

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Salt&pepper skrev:

Sett henne på Bloggerne nå, og det er noe jeg ikke får til å stemme med henne..Er hun seg selv eller gjør hun seg til?

Ja, hun virker som en snill og omsorgsfull person. Men den babystemmen hele tiden? Og hele tiden si " Du er gærn"  (jeg blir smågal av å høre henne si det) og bare hvordan hun ter seg..

Vet ikke hva det er der, men hun virker slitsom. 

Helt sikkert ikke noe vondt i henne men selvsentrert og utseendefiksert som de fleste store bloggere...

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.9.2018 den 18.11, Sol79 skrev:

Hva driver kjæresten hennes med?

Fra google: "Per Fredrik Åsly bedre kjent som PelleK er en norsk skuespiller og heavy metal-vokalist fra Sandefjord. Han har turnert verden rundt med originalt materiale og covere som han synger på 14 forskjellige språk. Videoene på hans youtube kanal «Pellekofficial» er sett nesten 500 millioner ganger."

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 30.6.2018 den 12.45, lille humla skrev:

Jeg sammenlikner folk som fikser på utseendet med løgnere. Det er og forblir en løgn. Fint at noen har fått det bedre med seg selv etter at de har fylt inn leppene sine, men da skal de også stå for at de støtter kroppsfokuset til neste generasjon (hei barn anno 2040🖐️). Jeg har null sympati for folk som fikser leppene, for det har ALDRI før vært på "moten". Slutt å stirr dere i speilet, man kan faktisk lese en bok. Vi kvinner KAN faktisk være smart🧐. Nå tramper jeg vel på akrylneglene deres...

Man kan fint være intelligent og belest med filler i leppene. Hilsen en som er begge deler. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Sirinna skrev:

Man kan fint være intelligent og belest med filler i leppene. Hilsen en som er begge deler. :)

Tviler... Men fint at du har selvtillit 🙂

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, lille humla skrev:

Tviler... Men fint at du har selvtillit 🙂

Jeg er selv siv.ing. med toppkarakterer gjennom hele studiene (uten å jobbe spesielt hardt for de). Jobber som forsker. Tok filler i leppene og fikk lagt akrylnegler selv for noen år siden da jeg var ferdig som student og plutselig hadde grei lønning! Innså etter en stund at jeg ikke ville fremme slike usunne verdier samt bruke en formue på sånt jåleri, så fjerna det og slutta med slikt. 

Poenget er altså at det finnes flere nyanser enn sort og hvitt. Man kan være «smart og belest» og samtidig være forfengelig/usikker/jålete/<insert random personality trait>.

Endret av Rubella
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Rubella skrev:

Jeg er selv siv.ing. med toppkarakterer gjennom hele studiene (uten å jobbe spesielt hardt for de). Jobber som forsker. Tok filler i leppene og fikk lagt akrylnegler selv for noen år siden da jeg var ferdig som student og plutselig hadde grei lønning! Innså etter en stund at jeg ikke ville fremme slike usunne verdier samt bruke en formue på sånt jåleri, så fjerna det og slutta med slikt. 

Poenget er altså at det finnes flere nyanser enn sort og hvitt. Man kan være «smart og belest» og samtidig være forfengelig/usikker/jålete/<insert random personality trait>.

Jeg tviler ikke på det, men det var måten hun skrev det på. Synes fremdeles det er trist at mennesker justerer på utseende. Det er ikke naturlig. Så fint at du ble trygg i deg selv (ikke sarkastisk). Tror at alt bunner i at jeg ser en stor differanse mellom menn og kvinner på dette området. Hvilket jeg synes er trist, veldig trist. Jeg har gjennom mine 29 år aldri sett ett eneste menneske som jeg synes har sett "stygg" ut. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, lille humla skrev:

Jeg tviler ikke på det, men det var måten hun skrev det på. Synes fremdeles det er trist at mennesker justerer på utseende. Det er ikke naturlig. Så fint at du ble trygg i deg selv (ikke sarkastisk). Tror at alt bunner i at jeg ser en stor differanse mellom menn og kvinner på dette området. Hvilket jeg synes er trist, veldig trist. Jeg har gjennom mine 29 år aldri sett ett eneste menneske som jeg synes har sett "stygg" ut. 

Fullstendig enig med deg! Har selv aldri sett noen jeg synes er «stygge». Er 30 år gammel nå. Det eneste som gjør folk «stygge» i mine øyne er en stygg personlighet.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Rubella skrev:

Fullstendig enig med deg! Har selv aldri sett noen jeg synes er «stygge». Er 30 år gammel nå. Det eneste som gjør folk «stygge» i mine øyne er en stygg personlighet.

Helt enig! 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 hours ago, Rubella said:

Det er klart det finnes folk som er stygge. Det er jo et faktum, uten at de det gjelder skal få pes av den grunn. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Speedmaster skrev:

Det er klart det finnes folk som er stygge. Det er jo et faktum, uten at de det gjelder skal få pes av den grunn. 

Mulig, men jeg har aldri tenkt at en person er «stygg» basert på utseendet. Det er litt vanskelig å forklare 😅

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner meg ikke på henne, i første ep. av Bloggerene gjør hun et STORT poeng av at "hun ikke er en dum rosablogger" men hos Christine på P3 påstår hun på ramme alvor at Norges urbefolkning heter "finner" og at hun trodde Joikakaker var hundemat.... wow!

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Krokanis skrev:

Barbie-Stina på glattisen 🙈🤣

Fikk vondt i ørene av episoden. Mye skrik og skrål for ingenting. Herregud, hun kunne jo ramle og bli stygg!! 🙄

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Antoinette skrev:

Skjønner meg ikke på henne, i første ep. av Bloggerene gjør hun et STORT poeng av at "hun ikke er en dum rosablogger" men hos Christine på P3 påstår hun på ramme alvor at Norges urbefolkning heter "finner" og at hun trodde Joikakaker var hundemat.... wow!

Og så skryter hun av at hun ikke leser nyheter, og kommer stadig med dumme påstander og kommentarer på bloggen. Men hun virker utrolig søt på Bloggerne.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...