Xstrella Skrevet 12. september 2018 #201 Del Skrevet 12. september 2018 Akkurat nå, Amber skrev: Pute-TV på GMN herregud....🙈🙈🙈 Oh yes. De ser like gamle ut. Beklager. Botox og fillere + stivsminket forynger ikke akkurat. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amber Skrevet 12. september 2018 #202 Del Skrevet 12. september 2018 Det værste er jo når hun åpner munnen..🙈 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Llise Skrevet 12. september 2018 #203 Del Skrevet 12. september 2018 2 minutter siden, Amber skrev: Pute-TV på GMN herregud....🙈🙈🙈 Jeg har ikke mulighet til å se. Hva skjer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amber Skrevet 12. september 2018 #204 Del Skrevet 12. september 2018 1 minutt siden, Llise skrev: Jeg har ikke mulighet til å se. Hva skjer? Intervju med Stina og Anne Britt ifb med bloggerne. «Jeg vil skape et rosa univers du kan gå inni når verden bare OMG!» 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Llise Skrevet 12. september 2018 #205 Del Skrevet 12. september 2018 6 minutter siden, Amber skrev: Intervju med Stina og Anne Britt ifb med bloggerne. «Jeg vil skape et rosa univers du kan gå inni når verden bare OMG!» Hun har en egen evne til uttrykke seg som om hun er ti år yngre 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda16 Skrevet 19. september 2018 #206 Del Skrevet 19. september 2018 Ref "Bloggerne". 2-3 timer for å stelle seg?? Sweet Jesus.... 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PecanPie Skrevet 19. september 2018 #207 Del Skrevet 19. september 2018 26 minutter siden, Miranda16 skrev: Ref "Bloggerne". 2-3 timer for å stelle seg?? Sweet Jesus.... Jeg hadde daua.. av kjedsomhet. Jeg syns hun fremstår som søt og snill i Bloggerne, men jeg forstår ikke helt greia med å snakke så mye med babystemme. Jeg sliter litt med å skille mellom når hun snakker med hunden og når hun snakker med kjæresten.. og rent generelt forstår jeg ikke alt stresset rundt bryllup. Jeg var skikkelig stressa i en times tid dagen før bryllupet mitt, ellers syns jeg det var mest gøy og kos. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kvinneguide Skrevet 19. september 2018 #208 Del Skrevet 19. september 2018 2 minutter siden, PecanPie skrev: Jeg hadde daua.. av kjedsomhet. Jeg syns hun fremstår som søt og snill i Bloggerne, men jeg forstår ikke helt greia med å snakke så mye med babystemme. Jeg sliter litt med å skille mellom når hun snakker med hunden og når hun snakker med kjæresten.. og rent generelt forstår jeg ikke alt stresset rundt bryllup. Jeg var skikkelig stressa i en times tid dagen før bryllupet mitt, ellers syns jeg det var mest gøy og kos. Det er kanskje ikke gøy og kos hvis man må bruke timesvis på hår hud og makeup. De fleste bruker jo litt mer tid på dette før bryllup enn til hverdags. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Korpsnerden Skrevet 19. september 2018 #209 Del Skrevet 19. september 2018 Til å bruke så mye tid på sminke er det rart at hun vil ha en foundation som gjør henne oransj i fjeset. En annen ting er at hun ikke må glemme halsen når hun sminker seg. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hvalen Skrevet 19. september 2018 #210 Del Skrevet 19. september 2018 Skjer med babystemmen? "Skatten miiiiiiiin". 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piruette Skrevet 20. september 2018 #211 Del Skrevet 20. september 2018 Ja, hun bruker mye sminke og er veldig forfengelig. Men syns virkelig hun virker så snill og omsorgsfull. Syns forholdet dems virker stabilt og fint, og virker som om de behandler hverandre med respekt. Og det syns jeg er veldig fint å se!!! 35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mnjah Skrevet 20. september 2018 #212 Del Skrevet 20. september 2018 6 minutter siden, Piruette skrev: Ja, hun bruker mye sminke og er veldig forfengelig. Men syns virkelig hun virker så snill og omsorgsfull. Syns forholdet dems virker stabilt og fint, og virker som om de behandler hverandre med respekt. Og det syns jeg er veldig fint å se!!! Tenkte jeg også på. Har aldri lest bloggen hennes. Så henne på Bloggerne og tenkte at de var så gode mot hverandre og ga hverandre utrolig godt rom for å være individer. De virker rett og slett som to skikkelig gode venner. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piruette Skrevet 20. september 2018 #213 Del Skrevet 20. september 2018 13 minutter siden, Mnjah skrev: Tenkte jeg også på. Har aldri lest bloggen hennes. Så henne på Bloggerne og tenkte at de var så gode mot hverandre og ga hverandre utrolig godt rom for å være individer. De virker rett og slett som to skikkelig gode venner. Ja helt enig!! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chrisssi Skrevet 20. september 2018 #214 Del Skrevet 20. september 2018 Jeg har faktisk trodd at Stina Bakken var en slags parodi, hun virker jo helt stiv og livløs. Kan ikke si at inntrykket har endret seg etter å ha sett Bloggerne. For et innholdsløst liv, den forloveden må være verdens mest tålmodige person..... Kan hun virkelig leve av denne bloggen? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy_B Skrevet 20. september 2018 #215 Del Skrevet 20. september 2018 Synes også det ser ut som de har det veldig fint sammen Vi er jo alle forskjellige. Jeg er f.eks. glad ikke min mann er typen til å poengtere gang på gang hvor dyrt frieriet var 😮 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fruaasen Skrevet 20. september 2018 #216 Del Skrevet 20. september 2018 Jeg synes stina framstilles som en snill, omsorgsfull og fin person. Spiller ingen rolle om hun bruker 3 timer på badet, duller med kjæresten eller prater annerledes enn deg. Viktigste her i verden er faktisk at mennesker er medmennesker. Alle er forskjellige, inkludert stemme og interesser. Heier på de å forholdet 😊 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda16 Skrevet 20. september 2018 #217 Del Skrevet 20. september 2018 Synes ikke gir hun noe spesielt annet av seg selv enn i some. De uttalelsene hun har kommet med forandrer ikke det faktum at hun er utrolig overfladisk. 3 timer på badet og fronting av kosmetiske inngrep.Hun driter i at folk kritiserer henne for inngrep og det ansvaret at unge mennesker følger henne. Til og med på en lang flyreise var "maska" på. At hun var glad hun sto imot presset om om å være "naturlig" Bortsett fra det, virker hun en helt ok jente. Skal bli gøy å følge henne i "Bloggerne" Hun er søt med kjæresten 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vipser Skrevet 20. september 2018 #218 Del Skrevet 20. september 2018 Bra jobba å være på toppen av World trade center da, Stina! 👏 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest formula Skrevet 20. september 2018 #219 Del Skrevet 20. september 2018 Synes de er søte jeg Har aldri lest bloggen, men de virker så opptatt av å være snille og gode mot hverandre. Desidert det mest sjarmerende paret jeg har sett i Bloggerne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Salt&pepper Skrevet 20. september 2018 #220 Del Skrevet 20. september 2018 Sett henne på Bloggerne nå, og det er noe jeg ikke får til å stemme med henne..Er hun seg selv eller gjør hun seg til? Ja, hun virker som en snill og omsorgsfull person. Men den babystemmen hele tiden? Og hele tiden si " Du er gærn" (jeg blir smågal av å høre henne si det) og bare hvordan hun ter seg.. Vet ikke hva det er der, men hun virker slitsom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå