AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2017 #841 Skrevet 29. oktober 2017 5 timer siden, Rosalie skrev: Da Adam, som stort sett har virket veldig awkward på scenen når han ikke har kunnet gjemne seg bak en gitar, dro til med tidenes publikumsfrieri med tilløp til koreografi under «False alarm» var jeg sikker på at han kom til å vinne. My heart is Didriks (av de to), men i kveld var Adam best. Smartere låtvalg, og Didrik virket rett og slett såpass nervøs at det gikk utover opptredenene hans. Veldig enig! Låtvalget gjorde mye i kveld, ingen tvil om det! Når det er sagt, jøje meg for bra sesong denne gangen! Nicoline skulle vunnet i fjor, Reidun før der osv, men i år var det virkelig to glitrende talenter som sto igjen til siste slutt! Anonymkode: 78b05...e25 1
LeilaS Skrevet 29. oktober 2017 #842 Skrevet 29. oktober 2017 Dette må være første sesong hvor jeg ikke har vært sikker på hvem jeg vil skal vinne. Jeg helte mot Didrik, men ble usikker i går. Men helt greit Adam vant. Tror han får en pangstart på karrieren sin nå
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2017 #843 Skrevet 29. oktober 2017 Jeg har heiet på Adam hele veien. Jeg synes han har mer sjel i stemmen, for meg blir Didrik rett og slett litt for ren og kontrollert. Jeg vet at det ikke nødvendigvis gir noen mening, men sånn er det. Forøvrig morsomt å se de to siste årenes vinnere sammen i dette klippet fra 2014: Anonymkode: 7cb33...c3d 1
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2017 #844 Skrevet 29. oktober 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg har heiet på Adam hele veien. Jeg synes han har mer sjel i stemmen, for meg blir Didrik rett og slett litt for ren og kontrollert. Jeg vet at det ikke nødvendigvis gir noen mening, men sånn er det. Forøvrig morsomt å se de to siste årenes vinnere sammen i dette klippet fra 2014: Anonymkode: 7cb33...c3d Makeda står bak i gospelkoret :O Anonymkode: 51431...ebe 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå