Gå til innhold

Stjernekamp 2017

Anbefalte innlegg

Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Didrik fikk 2 av VG 😳

Anonymkode: 85593...51d

Hva i alle dager, det var jo kveldens beste, fantastisk flott og imponert av Didrik

Anonymkode: 3dedb...b33

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes ikke Adam var så veldig bra i kveld dessverre. Håper han går videre uansett :)

Skrevet

Vi må stemme på Adam i dag! Det var ikke dårlig, men ikke like engasjerende som de andre. Vil likevel ha han videre! 

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Didrik fikk 2 av VG 😳

Anonymkode: 85593...51d

Say what?! :hakeslepp:

• Liker 1
Gjest Solstråletårer
Skrevet

Jeg syntes Adam var nærmest joik. De andre var jo mere sang. 

Skrevet

Jeg har bare sett Didrik og Adams joik i dag, og basert på de to synes jeg Didrik sin var mye mye bedre enn Adam sin.  Ikke at jeg kan joik eller joiketeknikk, men jeg synes jeg hørte det med at han fikk brukt stemmen riktig, og "la seg lenger bak".

• Liker 1
Gjest solavskjerming
Skrevet
3 minutter siden, Rainstorm skrev:

Nei og nei.  Nei og nei og nei. Jeg begynte å grine og folka her ser rart på meg og lurer på hva som feiler meg. 

Det der. Jeg aner ikke hva det skulle handle om.  Men jeg bare ... lagde en hel historie om Daniel. En ung mann som hadde planer for livet, og så vokste han opp og livet så ikke ut sånn det skulle. Sorg og hjerteknusing, ekte liv som butter i mot og folk som dør for tidlig og lar deg bli igjen med smerten av å lengte. 

Vurderer å dra hjem senere i kveld bare for å sette den på igjen for å grine litt mer. Det bare rørte meg helt inn i hjerterota. Musikk kan røre så mye uten å sette ord på det.  Nå må jeg tørke tårene før folk tror jeg er mentalt ustabil. 

Fjellgren (opphavsmann) joiker bestevenn Daniel som valgte å avslutte livet sitt.

Skrevet

Stemmer Didrik, han var den alle beste i dag. Må ikke t det som en selvfølge at han er med i finalen, og alle stemmer Adam for å få han med også, og plutselig står Didrik der å blir stem ut grunnet for lite stemmer!

Anonymkode: 3dedb...b33

Skrevet

VG anmelderne kan jo ikke være helt edru... 2 til Didrik og 1 til Adam :kari:

Skrevet

Har stemt på både Didrik og Adam. Flest stemmer til Didrik selvfølgelig.

Anonymkode: 4345d...12e

• Liker 1
Skrevet

Adam valgte jo forøvrig en litt mer tradisjonell nordsamisk joik (sett vekk fra musikken), som sånn sett kanskje appellerer mindre til folk som ikke er vant med den type joik. Gula Gula og Daniels joik er jo mer publikumsvennlige, alle liker originalen. Modig valg av Adam. :)

Gjest supernova_87
Skrevet
2 minutter siden, solavskjerming skrev:

Fjellgren (opphavsmann) joiker bestevenn Daniel som valgte å avslutte livet sitt.

Ja, nei, ja. Det kunne høres sånn ut ja. :( Men du må ikke si sånn før jeg er alene, for nå må jeg nesten gå på badet og gjemme tårene mine.  

Gjest C.Tramell
Skrevet

Didriks framføring var veldig fin. Jeg syntes ikke det hørtes ut som joik i det hele tatt, men jeg får vel bare klappe igjen siden samedommeren mente noe annet :) 

Skrevet

Silya er den beste vinneren av Stjernekamp synes jeg 😊

• Liker 7
Skrevet

Fint gjensyn med Silya!

Mvh Yvonne :heiajente:

• Liker 3
Skrevet
Just now, Christy89 said:

Silya er den beste vinneren av Stjernekamp synes jeg 😊

Enig. Ingen har vært i nærheten av hennes allsidighet!

Skrevet

Har stemt både på Adam og Didrik jeg altså. Aldri stemt før, men følte det var på tide! 

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, letterbomb skrev:

Har stemt både på Adam og Didrik jeg altså. Aldri stemt før, men følte det var på tide! 

samme her:)

• Liker 1
Gjest solavskjerming
Skrevet
2 minutter siden, Rainstorm skrev:

Ja, nei, ja. Det kunne høres sånn ut ja. :( Men du må ikke si sånn før jeg er alene, for nå må jeg nesten gå på badet og gjemme tårene mine.  

Var ikke helt det som var hensikten.

anbefaler deg, når du er alene, å ta en titt på denne 

Men husk NÅR DU ER ALENE

Får gåsehud selv etter å ha sett den sikkert langt over 100 ganger 

Skrevet
1 minutt siden, letterbomb skrev:

Jeg også! Er så spent nå :bond:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...