Gå til innhold

Stjernekamp 2017

Anbefalte innlegg

Skrevet

Herregud, så klein Kåre Magnus er!

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Akkurat nå, Christy89 skrev:

Har du ikke lagt merke til det før nå? :ler:

Anonymkode: 5ac42...520

• Liker 5
Skrevet

Adam og Didrik i musikal altså, wow. Ikke ofte jeg blir rørt av musikalnummer, men det ble jeg av dem. 

Lisa safer med dans synes jeg, og er helt enig i at stemmen hennes forsvant. Ikke at ho har så fin sangstemme, da. Ida Maria var ok, men mange hakk under Adam og Didrik. 

Jeg skjønner ikke helt det folk sier om Ida Maria, synes hun blir for mye, for vulgær og for raspete i stemmen. Musikalen i dag var det beste hun har gjort synes jeg.

Adam imponerer meg alltid. Håper at Adam og Didrik kommer til finalen, og krysser fingrene for at Adam vinner. 

• Liker 2
Skrevet

Jeg elsker den sangen, men måten Ida Maria sang på føltes ikke som reggae. 

• Liker 2
Skrevet
17 minutter siden, Tabris skrev:

Jeg tror Adam er den stødigste i Stjernekamp. Han leverer alltid. 

Helt enig! 

• Liker 2
Gjest supernova_87
Skrevet
3 minutter siden, Christy89 skrev:

Kleineste fyren på TV! I hele verden. :hjerte: siklesikle

Skrevet
1 minutt siden, Rainstorm skrev:

Hehe - synes han er kuul, jeg. Kunne ikke vært noen annen programleder der

• Liker 4
Skrevet
1 minutt siden, Rainstorm skrev:

Haha :fnise:

Skrevet

Ida Maria er sånn man enten liker eller ikke skjønner noe av tror jeg, men det hun gjør som fungerer er at det blir genuint fordi hun er så seg selv i alt hun gjør, både på godt og vondt. Liker henne selv om hun ikke er flinkis - eller nettopp derfor. Lisas rake motsetning, mer sjel enn teknikk. Tredje plass i Stjernekamp! Adam og Didrik til finalen!

Anonymkode: 78b05...e25

• Liker 3
Skrevet

Altså - ikke overraskende at Adam og Didrik var best på reggae. Didrik var aller best, riktignok.

Så lenge Adam og Didrik kommer til finalen, er det jammen meg det samme hvem som vinner. De er utrolig gode begge to! 

• Liker 2
Gjest supernova_87
Skrevet
5 minutter siden, Anki- skrev:

Hehe - synes han er kuul, jeg. Kunne ikke vært noen annen programleder der

Ja, jeg elsker han jo. Men jeg skal ikke si for mye om det, det blir bare objektifisering av menn elns. :fnise::hjerte: Men klein det er han! 

Didrik var definitivt best i reggae! Wow! Han fikk meg til å vifte med armen og synge med hjemmefra! Wow!

Skrevet

Nei. Didrik synes jeg ble litt krampaktig i reggae. 

Synes Adam var best i kveld.

Mvh Yvonne :heiajente:

• Liker 1
Skrevet

Kåre Magnus synes jeg er morsom og underholdende. 

Jeg stemte på både Adam og Didrik, klarer ikke bestemme meg. 

• Liker 3
Skrevet
Akkurat nå, letterbomb skrev:

Altså - ikke overraskende at Adam og Didrik var best på reggae. Didrik var aller best, riktignok.

Så lenge Adam og Didrik kommer til finalen, er det jammen meg det samme hvem som vinner. De er utrolig gode begge to! 

Amen! De gangene stemmen til Didrik ikke er perfekt til sjangeren tar han det lekende lett igjen på utstråling og sceneglede, som i reggae. Han kom jammen unna med det og. Smart å velge en norsk låt, fungerte fint.

Adam er muligens en hårsbredd mer allsidig i stemme, men Didriks utstråling, tilstedeværelse og talent gjør at jeg synes han er hakket kvassere. Du må ha sjarm også på scenen. En av dem må vinne, uten tvil, og det blir close race.

Enten det eller så tar det norske folk en sedvanlig rar vending og så får vi to jenter i finalen, men da skjønner jeg ingenting :ler: 

Anonymkode: 78b05...e25

• Liker 4
Skrevet

Didrik var IKKE best i reggae. Han var kanskje best i "få liv i publikum", men rent sang og reggaemessig, nei... 

Skrevet
2 minutter siden, Sisti skrev:

Didrik var IKKE best i reggae. Han var kanskje best i "få liv i publikum", men rent sang og reggaemessig, nei... 

Enig. Synes det var skikkelig flaut.

Mvh Yvonne :heiajente:

• Liker 1
Skrevet

Var det meningen at man skulle høre skikkelig autotune i Didrik sin fremføring? Var det playback? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...