Gå til innhold

Stjernekamp 2017

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har lyst å stemme på Didrik, men da får jeg dårlig samvittighet. Adam er jo enestående. 

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror jeg bare må la være å stemme. Foretrekker Adam, men Didrik fortjener også å vinne, så jeg bryr meg egentlig ikke særlig om hvem som vinner. 

Skrevet

Huff dette er så vanskelig! Syns nesten Didrik burde vinne, men Adam er jo så god! :bond:

Skrevet

Helt fantastisk bra av Didrik! 😍  Ikke mange som klarer å synge A-ha så bra! Adam er også griseflink, så er egentlig ett fett for meg hvem som vinner. Jeg har aldri stemt før og kommer ikke til å gjøre det idag heller, nettopp fordi jeg ikke aner hvem jeg skal stemme på. 

Skrevet

Da har jeg stemt på Didrik :hjerte: han er jo bare fantastisk, wow for en stemme, ingen i dette kullet har bedre stemme

Anonymkode: 3dedb...b33

Skrevet

Jeg stemte på Didrik, også angret jeg i det jeg hørte Adam på oppsummeringen. Så fikk samboer til å stemme på Adam. :P

• Liker 2
Skrevet

Får dere bekreftelse på at dere har stemt? Syns det er så rart at jeg aldri får det 

Skrevet
Just now, Alexis said:

Får dere bekreftelse på at dere har stemt? Syns det er så rart at jeg aldri får det 

Ja får alltid det

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja får alltid det

Det har jeg aldri fått:vetikke: Da blir vel ikke mine stemmer med da. Jeg stemte på Didrik 

Skrevet

Tårnarien gjør det for meg,

Skrevet
Just now, Alexis said:

Jeg stemte på Didrik 

Vi skal huske på det  :-)

• Liker 1
Skrevet
Just now, Alexis said:

Det har jeg aldri fått:vetikke: Da blir vel ikke mine stemmer med da. Jeg stemte på Didrik 

Sjekk en gang til hvilket tlf nummer du sender til, bare sånn for sikkerhets skyld :) 

Skrevet
Akkurat nå, Mkigjen skrev:

Vi skal huske på det  :-)

Haha :fnise:

Skrevet
5 minutter siden, Alexis skrev:

Jeg fikk bekreftelse 2 minutter etter at jeg hadde stemt. Stemte igjen men ikke fått noe bekreftelse på den

Anonymkode: 1866d...7e4

Skrevet

Avstemmingen er avsluttet!

Anonymkode: 70d94...0a4

Skrevet

Fryktelig spennende nå! 

Skrevet

Nå er det nå avgjort uansett, men jeg hadde sendt til riktig nr hvertfall. 

Nå er jeg spent :yvonne:

Skrevet

Neiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii 

Skrevet

Jaaa!!!! Så fortjent :hjerte::hjerte:

Anonymkode: 1866d...7e4

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...