Gå til innhold

HVA GJØR JEG?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Jeg og samboeren har vært sammen i snart 8 år. Har alltid følt at han er den rette for meg. Men nå tviler jeg litt. Ting har vel gått opp for meg i det siste.

Vi fikk ikke ferie på likt i år :cry: Så derfor bestemte jeg og noen venninner oss for å dra til syden. Men samboren satt seg på bakbeina, og mente at det ville sette forholdet på en veldig stor prøve. Han var redd jeg skulle falle for noen andre. Dermed hadde jeg ikke noe annet valg enn å bli hjemme.

I dag fortalte han meg at han og tre kompiser hadde bestilt tur til syden. Drar om en uke. Jeg føler meg forferdelig urettferdig behandlet. Han nekter meg først og senere drar han.

Han nekter meg å dra på byn, konserter o.s.v, med venninner. Redd for at jeg skal finne noen andre. Noe som medfører at jeg har svært liten kontakt med vennene mine. Jeg har aldri nektet han å gå på byn eller konserter. Hva skal jeg gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Nathalie

Dette er slett ikke bra!

Jeg har kun et råd til deg:

Kvitt deg med ham - he's no good for you, girl!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller dra til syden og vær sammen med venninner selv om han setter seg på bakbena. Hvis han kan, hvorfor kan ikke du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dette hadde vært min mann, tror jeg nok at han måtte pakke kofferten og dratt. Når han kom hjem ville jeg hatt nye låser på dørene.....

Ikke finn deg i sånn "forskjellsbehandling". Kan ikke du så kan ikke han. Så enkelt er det........... :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes du skal snakke med ham, og si at det kan da ikke være rimelig at han nekter deg å dra på ferie med dine venner, når han kan gjøre det med sine!?! Hvis han bare er litt fornuftig, kan han da godt se det?

Hvis dere har vært sammen i 8 år, og han ikke stoler nok på deg til å la deg dra på ferie med dine venner, eller dra ut på byen for den saks skyld, så synes jeg seriøst du skal overveie om det er sånn du vil ha det resten av livet. Jeg ville ikke finne meg i dette!

Men, før du treffer forhastede beslutninger; snakk med han. Forhåpentlig kan han se hvor urimelig han behandler deg, og prøve å forbedre seg.

Hvis ikke, ja, så hadde jeg pakket kofferten og dratt min vei.

Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ikke innlogget Venus

:-? Hei på deg...

Han er helt tydelig en DOBBELTMORALIST !!! Kanskje synes han det er en dobbelt så bra moral---hva vet jeg... :o

Dette ville ha fått meg til å tenke på hvilke andre ting han tillater SEG selv, men nekter DEG--- :roll: Dette har han ingen rett til. Spør deg selv om hvorfor du aksepterer dette ? La han ikke styre livet ditt. Du fortjener bedre enn dette.

Kanskje dette kun er toppen av isfjellet ?

Jeg ville virkelig ha lurt på hva han egentlig driver med...

Dette er slettes IKKE bra. Hvordan klarer du å holde tilliten intakt i dette forholdet ???

Her trengs en oppvask av de STORE !!!

Han har virkelig et stort problem med seg selv !!! Du kan velge om du vil leve med det, eller ikke... Jeg vet hva JEG ville ha valgt.

For dobbeltmoralister ville jeg aldri våget å stole på...

Lykke til med livet ditt.

Venus. :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Duchess

Dere trenger å ta en prat.

Hvis ikke du kan dra til syden uten han, kan ikke han dra til syden uten deg, det sier seg selv.

Du må også få ha et liv utenom forholdet, der du pleier dine vennskaåpsforhold, akkurat slik han bør ha med sine venner.

Det er ikke bra å gå oppå hverandre hele tiden.

Trust me, det vet jeg det meste om-.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du sier det jo selv; ting har begynt å gå opp for deg i det siste, og, unnskyld meg, men det var jammen på tide.....

Kvitt deg med fysaken, en gang for alle....NÅ har du virkelig sjansen til bryte ut av et, for deg, mindreverdig forhold med en fyr som for meg høres ut som en barnslig, umoden mannssjåvinist....Dette fortjener INGEN og han fortjener IKKE deg....

Skaff deg et verdig liv; plei dine venner igjen, gå på byen, flørt, kos deg, gjør hva DU vil, men for all del; dropp denne dusten (for det er det jo ingen tvil om at han er, siden han på alvor tror at han kan behandle deg sånn og samtidig 'get away with it'.....

LYKKE TIL, AV HELE MITT HJERTE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en mann fra en tid siden som skrev AKKURAT det samme her inne, at dama skulle på slik tur og han var utrolig glad i henne! og de hadde vært sammen i 8 år eller noe... (emmm du som hadde innlegget kunne det vært gubben din tro? for et av tipsa han fikk var: å dra på guttetur osv osv,, ettersom jeg husker?)

Jeg bare lurer har du vært utro noen gang??

Venter på svaret ditt før jeg skriver noe mere.

Exodus

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...