Shoegal Skrevet 7. juli 2005 #1881 Del Skrevet 7. juli 2005 ååååååååååååååååå så søøøøøøøt! dån. jeg vil også ha hund! når har du "termin"? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 7. juli 2005 #1882 Del Skrevet 7. juli 2005 ååååååååååååååååå så søøøøøøøt! dån. jeg vil også ha hund! når har du "termin"? Innen ett år, håper jeg. Gordonsettere er helt fantastiske skapninger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 7. juli 2005 #1883 Del Skrevet 7. juli 2005 Herregud, jeg er full av dobbeltmoral...Her forteller jeg andre at det er viktig å spise regelmessig, men selv har jeg bare fått i meg et eple pluss litt cottage cheese med syltetøy i hele dag... Ellers har kjæresten lurt meg med til byen for å oppmuntre meg. Egentlig liker jeg ikke tanken på å dra til byen i kort skjørt og singlet, jeg liker nemlig ikke oppmerksomhet fra dem som har drukket øl siden tidlig i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 7. juli 2005 #1884 Del Skrevet 7. juli 2005 Tre timers møte med veileder tok på. Etter det var jeg helt skjelven, og tok bussen til byen for å møte kjæresten. Han skjønte hvordan han skulle oppmuntre meg, og tok meg med på klesbutikk. Resultatet ble flott linbukse fra Bruuns Bazar. I tillegg kjøpte jeg to hvite singleter med blonder fra Bik Bok. Som avslutning dro vi og spiste pizza. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 7. juli 2005 #1885 Del Skrevet 7. juli 2005 Helt klart, selv om jeg nok for noen år tilbake hadde blånektet på å dra dit. Aldri i livet om jeg skulle på vanlig sydentur, liksom :oops: Kommer jo ann på hva man gjør det til også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 7. juli 2005 #1886 Del Skrevet 7. juli 2005 Oioioi, tida flyr når man har det koselig. :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 8. juli 2005 #1887 Del Skrevet 8. juli 2005 Ser at du har kost deg, supert da :-D Håper du får en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 8. juli 2005 #1888 Del Skrevet 8. juli 2005 Ser at du har kost deg, supert da :-D Håper du får en fin helg! Likewise, selv om jeg har drømt om møtet med veileder. Jeg må nok bare fikse et lite skritt om gangen, og passe på å holde fokus. Været er fortsatt nydelig, men jeg tar sjansen på den nye linbuksa, hvit singlet med hullmønster, og Hilfiger tå-sandalene mine. Jeg har allerede pakket et kort skjørt ned i sekken i tilfelle jeg skal sitte ute litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 12. juli 2005 #1889 Del Skrevet 12. juli 2005 Nå leverer jeg snart B) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 12. juli 2005 #1890 Del Skrevet 12. juli 2005 Nå leverer jeg snart B) ← Heldig du....Jeg må gjøre en hel masse om igjen, og det er ikke akkurat med glede jeg sitter her. I tillegg er slemme veileder dratt til USA for TRE uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 12. juli 2005 #1891 Del Skrevet 12. juli 2005 Huff, stakkars deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 12. juli 2005 #1892 Del Skrevet 12. juli 2005 Huff, stakkars deg! ← Det er vel staheten som har skylden, men jeg ser nå at veileder til dels har rett. Allikevel klarer jeg ikke å se utveier og svar på alle spørsmålene han stiller. Jeg får prøve så godt jeg kan, og deretter får jeg maile ham. Han skulle også være tilgjengelig for telefonveiledning hvis jeg trengte det, men egentlig foretrekker jeg mail, for da får jeg svarene skriftlig og kan fordøye dem etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 12. juli 2005 #1893 Del Skrevet 12. juli 2005 Der fant jeg den gamle avataren, gitt. Har fått utallige feilmeldinger under forsøk på opplasting, men den ble akseptert Ellers har jeg funnet ut at jeg må mase på veileder (svelge stoltheten min) og spørre litt mer konkret om hva jeg skal gjøre. Det gikk nok litt fort i svingene i forrige uke. Ut over det har jeg vært flink og kjøpt meg hårføner i stedet for den varmepistolen jeg har hatt til nå. Endelig slutt på svidd hodebunn! Og så har vi tatt ukas obligatoriske styrkeøkt. Nå i sykkelsesongen blir ikke akkurat styrketreningen prioritert hos meg, men jeg holder allikevel nivået oppe. Ang. hvor mye man klarer å løfte, har jeg oppdaget at det meste er psykisk. Nå legger jeg på til jeg klarer 4-5 repetisjoner, rett og slett for å øke styrkenivået. Det er ganske gøy å teste ut grensene sine. I morgen har jeg skummel plan om å dra og prøve sykkelskjørtet (skjørt med sykler på) fra Jenny Helström. Sannsynligvis er det både stygt på og dyrt, ellers har de det ikke i pygme-størrelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 13. juli 2005 #1894 Del Skrevet 13. juli 2005 Hellu! Nå, hvordan liker du det nye forumet da? Her nede har det vært varmebølge noen uker med 35 grader, men i dag er plutselig solen borte og temperaturen har falt til rundt 20. Typisk nå som jeg går ut i ferie da.... *sutre* Det eneste positive er jo at det blir lettere å trene da, jeg satser på joggetur i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 13. juli 2005 #1895 Del Skrevet 13. juli 2005 Hellu! Nå, hvordan liker du det nye forumet da? Her nede har det vært varmebølge noen uker med 35 grader, men i dag er plutselig solen borte og temperaturen har falt til rundt 20. Typisk nå som jeg går ut i ferie da.... *sutre* Det eneste positive er jo at det blir lettere å trene da, jeg satser på joggetur i kveld. ← Vet ikke helt hva jeg synes...bortsett fra fargene er layouten helt lik flere andre forum jeg kjenner til. Dessuten liker jeg ikke inndelingen i A og B-medlemmer, og jeg ser ingen fordeler jeg vil ha bruk for ved å betale meg opp til A-status... I morges regnet det så grusomt da jeg stod opp, at jeg la meg en halvtime til. Nå er det ti grader, og ikke akkurat sommervær, men vi fikk i hvertfall trent litt styrke i går, noe jeg aldri gidder når det er varmt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 13. juli 2005 #1896 Del Skrevet 13. juli 2005 Hmm, jeg kjenner meg nesten sjøsyk, i hvertfall veldig groggy, og arbeidslysten er under nullpunktet, samtidig som jeg vet at jeg har ingen tid å miste. Ikke noe moro når motivasjonen og selvtilliten forsvant på et blunk da jeg fikk litt kritikk som kanskje ble oppfattet som sterkere enn den var ment. Jeg må nok bite i det sure eplet og konfrontere veileder, så får han heller oppfatte meg som en idiot som ikke forstod det han ville si. Information overload, vil jeg heller si. To møter på tilsammen fem timer....er det rart jeg mistet fokus? I dag har jeg først vært og shoppet litt. Været var for dårlig til å dra til byen, så sykkelskjørtet er ikke besiktet. Men jeg har kjøpt enda en hvit BH i 70C fra Cubus, har funnet en klar favoritt, og nå har jeg 3 stk av samme. De koster bare 129,- og er bare lett vattert og ikke push-up. I tillegg ble det ny concealer (Dior), vannfast Sky High Curves (jeg blir provosert når Flex WP til 210,- kun varer i 6 uker) og gjenkjøp av Revlon øyenskygge i fargen Skinlight. Nå må jeg skrive handleliste som skal mailes til sambo. Vi skal ha tapasbesøk i morgen, og han har fri på dagtid, så kan handle noen av ingrediensene så jeg kan begynne å forberede. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 13. juli 2005 #1897 Del Skrevet 13. juli 2005 Jeg har prøveromsskrekk, og det medfører til tider bomkjøp. Heldigvis mest av den billige sorten. Nå har jeg akkurat gitt bort en svart høyhalset pologenser og en hvit genser med båthals og 3/4 erme, fordi jeg har altfor store overarmer til å bruke dem. Det var så vidt jeg fikk dem på meg, så da nytter det ikke. Bik Bok er ikke laget for muskuløse jenter. Plaggene passet fint ellers, men ikke over armene. Og jeg har ikke spesielt STORE armer, tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 13. juli 2005 #1898 Del Skrevet 13. juli 2005 Jeg har helt klart sovet for mye. Jeg er dum som forsøker å leve etter samme rytme som sambo, men samtidig holde noenlunde normalrytme. I dag har jeg fått en lærepenge. Jeg har vært trøtt hele dagen, og det ser ikke ut til å gi seg. I kveld blir det i seng til normaltid (dvs ca midnatt), og opp senest 0700. Dette tullet kan ikke fortsette hvis jeg skal få gjort noe konstruktivt. I dag kunne jeg like gjerne tullet rundt med hva som helst, for konsentrasjonen har vært helt fraværende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shoegal Skrevet 14. juli 2005 #1899 Del Skrevet 14. juli 2005 Hei! Har du fått testet den nye selvbruneren til ansiktet enda? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 14. juli 2005 #1900 Del Skrevet 14. juli 2005 Hei! Har du fått testet den nye selvbruneren til ansiktet enda? ← Hvis du mener den fra Clarins, så er den super. Veldig lett i konsistensen, tørker ikke ut huden, og gir lett, fin farge. Nesten idiotsikker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg