Gå til innhold

LILITH's Lovely Lounge

Suzy

Anbefalte innlegg

Gjest Chica

Hvor blir det ferietur til da? Herlig å reise på vinteren! Så i avisen idag det det er direktefly til Thailand fra Værnes i starten av januar. Det frister det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjesta
Hvor blir det ferietur til da? Herlig å reise på vinteren! Så i avisen idag det det er direktefly til Thailand fra Værnes i starten av januar. Det frister det!

Det ble Puerto Rico til slutt....6000/pers fra Tromsø, trestjerners hotell som så helt greit ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chica

Tror det er den varmeste plassen på GC så muligheten for å få sommertemp (norsk sommertemp) er nok absolutt mulig. Kjekt med direktefly iallfall, reiser fra Gardermoen i sommer vi, så det blir noen timer i bil både før og etter ferien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Hvor bor du egentlig? :klø:

Direktefly var en avgjørende årsak, når sambo har 14 dager ferie, har vi lite tid til transfer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjesta
Godt med et slikt energiinskudd i november. :)

Helt klart, selv om jeg nok for noen år tilbake hadde blånektet på å dra dit. Aldri i livet om jeg skulle på vanlig sydentur, liksom :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Hmm, formen er litt shaky i dag...vi var ute i går, og kom hjem ca kl 0200. Det var vemodig med farvelparty, men heldigvis ser jeg henne igjen i begynnelsen av september :)

Nå skal jeg fikse meg litt, og så skal jeg stikke til kontoret. Håper jeg klarer å være litt effektiv også i dag, og at veileder har fått skrevet det dumme brevet han lovet å skrive. Jeg sa til ham i går at jeg skulle sette meg inne på kontoret hans og lese høyt fra en av George W. Bushs' taler helt til han gjorde det :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt klart, selv om jeg nok for noen år tilbake hadde blånektet på å dra dit. Aldri i livet om jeg skulle på vanlig sydentur, liksom :oops:

Syden blir hva man gjør det til. Man MÅ ikke menge seg med alle de andre, dra på gruppeturer ol. Om det er sol, basseng og avslapning man vil ha; hvorfor betale dyrt når man kan få det billig?

Min mann vokste opp i en familie hvor sydenturer var helt bannlyst, her var det kun Toscana og andre turer man planla selv som gjalt. Han var meeeget skeptisk til å dra til syden første gang jeg dro han med, han var innprenntet med at det var en helt for jævlig ferieform. Nå elsker han den slappe formen for ferie, om det er sol, varme, vin og ikke for dyrt man vil ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Hos oss er det motsatt. Sambo har vært på masse sydenturer med familien fra han var en neve stor, og jeg var den skeptiske. Dette blir min andre normale sydentur, forrige gang var jeg skeptisk, men vi koste oss (Hellas). Og flott å ha noe å se fram til, også. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

I går så jeg en illsint måkemor som skrek og stupte etter alle som beveget seg utenfor vinduet her. Nå ser jeg plutselig to små, grå nøster som sitter i blomsterbedet og flakser med vingene. :) Da skjønner jeg at hun må passe på.

Jeg tør i hvertfall ikke å gå ut dit. :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er utrolig søte når de er små og grå og nyklekkede da. Men det går jo over med alderen, som de fleste andre dyr ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjesta

Jeg føler meg flink når jeg sitter på jobb på denne tiden, til tross for at jeg kom kl 12 :oops:

Jeg kan like gjerne jobbe, for de fire alkoholenhetene i går (1 g&t, 2 øl, 1 glass hvitvin) henger fortsatt i kroppen, så trening er vel utelukket. Kjæresten jobber til 23, og min voldsomme plan for kvelden er å freshe opp hårfargen :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Nå er jeg skikkelig sur :evil: I går måtte kjæresten hente meg på jobb fordi det øste ned, altså måtte sykkelen lastes inn i bilen. Jada, han LOVET å ta den ut igjen, men da jeg kom inn i boden og skulle hente den i sted, var den ikke der :kjempesinna: Han kan nesten være glad for at han ikke er hjemme før kl 23....

Så skulle jeg stikke til sats en tur. Jogget ned, men der var det stengt. :murvegg: I stedet stakk jeg og kjøpte en halv vannmelon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

I dag er jeg blitt angrepet av sint måke for første gang i år, Gikk med iPod-en, og så dem ikke før det var for sent, og det ble en liten spurt, gitt :-x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
I dag er jeg blitt angrepet av sint måke for første gang i år' date=' Gikk med iPod-en, og så dem ikke før det var for sent, og det ble en liten spurt, gitt :-x[/quote']

er det vanlig å bli angrepet av måker der du bor? :o

hjelp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dalwhinnie

Vi kom ikke på at det er St. Hansaften i kveld før litt utpå kvelden, og da var det i seneste laget å prøve å få venner med seg på noe. Så vi rota sammen litt grillmat, vin og øl, og satte oss ute i bakgården. Og jammen tok det ikke alnge tida før vi hadde selskap av noen naboer, og nå var vi faktisk de første til å pakke sammen og gå inn.

Eiendomsmegleren løy faktisk ikke da hun sa at dette var en av Oslos triveligste bakgårder. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vinga

Ha en god helg, Lilith! :)

(Kan jeg spørre deg om hva slags sykkel som er best til under 4000 kr, skal hovedsaklig brukes til/fra jobb på asfalt, samt mosjonsturer på asfalt, grus og ikke-for-humpete-skogsveier?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...