Gjest Gjesta Skrevet 4. mai 2005 #1141 Del Skrevet 4. mai 2005 Åh! Fuglene! *mimre* Den er det jammen lenge siden jeg har sett! Fås den på DVD?? Jeg har i hvertfall fått den på dvd, om enn kopiert. Så ja, den finnes. *skummel film* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 5. mai 2005 #1142 Del Skrevet 5. mai 2005 Oppe I natt har jeg sovet urolig, noe som er veldig typisk i skriveperioder. Jeg drømmer ikke akkurat om det jeg holder på med, drømmer i det hele tatt lite, men sover lett og våkner derfor like lett. Plan for dagen er å først jobbe noen få timer, deretter trening, og til slutt besøk med film og vino blanco Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 5. mai 2005 #1143 Del Skrevet 5. mai 2005 Jeg føler meg helt ufattelig flink, som faktisk giddet å dra til kontoret på en fridag. :-) Jeg har til og med fått jobbet bittelitt, og skal fortsette på denne måten. Det blir neppe en full dag, men det tar nok fortsatt en tid før kjæresten våkner (fatter ikke hvordan vi kan legge oss samtidig, men at han kan sove tre timer mer enn meg uten å klage). Jeg våknet jo helt av meg selv, så var nok garantert utsovet. Jeg har ganske sjelden evnen til å snu meg rundt og sove to timer til på den andre siden. Rastløshet... vil noen ha bittelitt, kan de sende meg en PM. Jeg har sikkert nok for ganske mange personer. :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Xavia Skrevet 5. mai 2005 #1144 Del Skrevet 5. mai 2005 Sånn er det med meg og kjæresten også. Han kan sove både tre og fire timer mer enn meg. Jeg våkner uthvilt leeenge før han, og jeg klarer bare ikke ligge i senga lenger da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 5. mai 2005 #1145 Del Skrevet 5. mai 2005 Jeg vil på shopping!!!:trampe med foten: ikke det at jeg egentlig TRENGER noe som helst, men jeg VIL HA!!!! Hva jeg vil ha: *Klær (egentlig uspesifisert, bare noe nytt) *Sko (i hvertfall et par sneakers til, og helst noen sko som funker til dressbukse) *Mascara fra YSL *Nytt pudder (Chanel eller det nye fra Lauder) *Den rosa Kerastase-balsamen *Nytt St Tropez-skum Og en HAUG med CDer Sykkelhjelm skal jeg også kjøpe, men det er ikke akkurat et innkjøp jeg gleder meg til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Étoile Skrevet 5. mai 2005 #1146 Del Skrevet 5. mai 2005 Titt tei! Sånn fra en produkt-junkie til en annen - er du fornøyd med den rosa sjampoen? Klør i fingrene etter å kjøpe, men skal bruke opp en av de jeg har først! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 5. mai 2005 #1147 Del Skrevet 5. mai 2005 Titt tei! Sånn fra en produkt-junkie til en annen - er du fornøyd med den rosa sjampoen? Klør i fingrene etter å kjøpe, men skal bruke opp en av de jeg har først! Den rosa shampoen er minst like bra som den grønne, og lukter helt nyyydelig. Men balsamen er så dyyyyyyyr, 230 for 125 ml... Oppbruking er for pyser (eller, forresten). Jeg har bestemt meg for å holde meg mest mulig til Kerastase (pleie), med bittelitt Redken innimellom, og Sebastian for styling, og da begrenser utvalget seg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 5. mai 2005 #1148 Del Skrevet 5. mai 2005 Hmm, i dag måtte nesten kjæresten dra meg fysisk med til trening, magemusklene verket så jeg måtte telle for å komme meg opp av sofaen. Og hva endte jeg opp med å trene? Jo, selvsagt: magemusklene :oops: Nå har jeg trent tre dager på rad, og burde hatt fri, men kjenner jeg meg selv, blir det gjerne en liten sykkeltur eller løpetur i morgen, og styrke på lørdag. Hmm... Nå venter jeg bare på at kjæresten skal bli ferdig i dusjen, så det blir min tur. Jeg skal ta bort all den ekle drittmascaraen fra Maybelline; vurderer faktisk å kaste den etter en gangs bruk! New and improved, my ass :evil: Middag blir grønn pasta med røktlaks og Philadelphia-saus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 6. mai 2005 #1149 Del Skrevet 6. mai 2005 I dag er motivasjonen under nullpunktet. Jeg oppdaget at jeg hadde gjort en brøler i går, og må gå tilbake og rette opp alt. Dessuten har jeg, uka før lønningsdag, VELDIG lyst til å shoppe alt mulig rart. Frustrasjonsshopping kalles det visst. :oops: Vurderer å overtale kjæresten til date i ettermiddag. Kanskje gå og spise pizza eller tapas eller noe som helst annet enn å sitte hjemme. Men han skal til byen på dagtid, og jeg vet ikke helt hvordan han vil reagere på ideen. :håper: I dag har jeg for første gang i mitt liv på meg støvletter med stiletthæler i edru tilstand. Det blir derfor en dag der jeg blir sittende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Étoile Skrevet 6. mai 2005 #1150 Del Skrevet 6. mai 2005 Dessuten har jeg' date=' uka før lønningsdag, VELDIG lyst til å shoppe alt mulig rart. Frustrasjonsshopping kalles det visst. :oops: [/quote'] Har hatt det sånn i en måned nå jeg, frustrasjonsshopping er dritskummelt! (Senest på onsdag shoppet jeg en singlet og en t-skjorte fra C&C California, nyyyyydelige i tynn tynn bommull, men akk så dyre! :oops:) Og nå er det rett før jeg slår til med enda litt mer - så nemlig at den rosa serien er littegrann billigere på LF, inkludert frakten, og har et par andre ting jeg snart er tom for også, er stygt rett for at det blir shopping i løpet av dagen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 6. mai 2005 #1151 Del Skrevet 6. mai 2005 Kjæresten har egentlig lovet å shoppe én ting til meg, sikkert fordi jeg har gnålet sånn (han "du har jo skapet fullt!"), men jeg har ikke samvittighet til å la det bli noe veldig dyrt denne gangen. Sist gang fikk jeg Buffalo-støvletter til 1400... Jeg skal også snart bestille hos LF; må ha mer St Tropez, og vurderer balsamen også. Men hvis jeg deler portoen på to og legger til prisen, sparer jeg HELE 15 KRONER!!! Wow, slikt gjør inntrykk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Étoile Skrevet 6. mai 2005 #1152 Del Skrevet 6. mai 2005 Hah, i min logikk blir det slik at "hovedportoen" legges på øyenkremen, for den har jeg jo tenkt meg anyway (og den sparer jeg nok mest på uansett også), og så blir det 30 p pluss på de andre. Hva koster shampoen hos frisør forresten? Trodde de pleide å ligge på ca 169,- jeg. Og så lurer jeg på om jeg skal bestille k-pak hårkur også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 6. mai 2005 #1153 Del Skrevet 6. mai 2005 Shampoen koster 175,- hos frisør, akkurat som de andre. Jeg digger fortsatt den grønne serien, men kommer til å bytte mellom de to. Øyenkremen? Mener du Dermalogica sin? Den er kjempegod. Min frustrasjonsshopping dreier seg mest om sminke og produkter generelt. Det var vel ikke strengt tatt nødvendig å kjøpe Hydramax+ Moisture Boost-kremen (Chanel) til 490, men allikevel liker jeg den veldig godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Étoile Skrevet 6. mai 2005 #1154 Del Skrevet 6. mai 2005 Det er mange måter å kurere frustrasjoner på ja. Problemet med shopping er at det er en ytterst kortvarig løsning... Øyenkremen er Dermalogica Intensive eye repair ja. Liker den godt, selv om jeg kansje likte MD hakket bedre, men MD er så dyr, og så blir jeg sur når forpakningen er så åndssvak at man ikke får ut de siste restene med krem. Brakk opp beholderen sist, og da var det krem for minst to uker oppi der. Men rosa på badehylla må det nok bli snart ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 6. mai 2005 #1155 Del Skrevet 6. mai 2005 Nå fikk jeg en slik opplevelse: , og skjønte plutselig at jeg ikke fikk forklaringen i går til å helt passe; den var jo på feil sted. Jeg har to ulike tilfeller jeg ser på, og hadde blandet litt, kan man si... Nå er det rettet opp i, og jeg føler meg som en skikkelig proff forskerspire :-) Fortsatt er det et par ting jeg ikke skjønner eller kan forklare, men kanskje veileder kan lede meg mot rett spor? Kjæresten var forresten positiv til date-forslaget mitt, så vi får se hva som skjer i ettermiddag. Jeg er bra drittlei av å være hjemme hele tiden, men har ikke lyst til å gå på byen, så da passer fredagsdate perfekt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 6. mai 2005 #1156 Del Skrevet 6. mai 2005 Flink forskerlilith Kos dere i kveld da! Herlig med fredag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 6. mai 2005 #1157 Del Skrevet 6. mai 2005 Jeg skal på date med kjæresten; kanskje spise tapas eller pizza, men vi skal møtes i byen, og bilen blir stående hjemme, i tilfelle det frister med litt øl eller vin. :-) Stikker om noen få strakser (45min) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Theo Skrevet 6. mai 2005 #1158 Del Skrevet 6. mai 2005 Håper det ble en fin kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 6. mai 2005 #1159 Del Skrevet 6. mai 2005 Håper det ble en fin kveld! Kveld og kveld....i hvertfall ettermiddagsdate. Vi bestilte sju ulike tapasretter, i tillegg til brød. Og så delte vi en flaske vin. Nå ligger begge to på sofaen, og kjæresten er laaaangt borte Idol coming up! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 7. mai 2005 #1160 Del Skrevet 7. mai 2005 Våknet igjen kl 0800, nyyyyydelig vær, men sikkert litt kaldt til f.eks. grilling osv. Ble liggende en time til, men fikk til slutt gnålet hull i hodet på kjæresten slik at vi stod opp. Dagen forøvrig har blanke ark; deilig, i grunnen, selv om jeg gjerne skulle hatt noen konkrete planer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg