Gjest Litjmæ Skrevet 16. mars 2005 #701 Del Skrevet 16. mars 2005 Det er snart påske da! Mye å glede seg over det, jeg skal ha ferie og være hjemme i Norge over en uke. Deilig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 16. mars 2005 #702 Del Skrevet 16. mars 2005 Nånei, ideen om trening var nok i overkant optimistisk Jeg får pent gjøre som kjæresten sier "drite i samvittigheten, og bruke kreftene på å bli frisk". Murr :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Xavia Skrevet 17. mars 2005 #703 Del Skrevet 17. mars 2005 Håper du snart er i form. Du har hanglet lenge nå du. Synes jeg husker du var litt pjusk, da jeg var syk for nesten tre uker siden?! Noen planer for påska, eller blir det skriving, skriving og atter skriving? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 17. mars 2005 #704 Del Skrevet 17. mars 2005 Jeg har hanglet lenge, men vært frisk innimellom. Men nå er jeg "endelig" ordentlig syk, så da har jeg et håp om å bli kvitt dritten. Påskeplanene er noe uklare; jobbing fram til onsdag, og så blir det nok litt fri. Mandagen etter påske reiser jeg til Geneve og blir borte i en uke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 17. mars 2005 #705 Del Skrevet 17. mars 2005 Ingen bedring i dag da altså? Du må vel bare la det få rase ferdig, så du kan være i ordentlig god form når du skal på tur etter påske Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 17. mars 2005 #706 Del Skrevet 17. mars 2005 Jeg har gitt opp alle forsetter om trening, ja. I dag er backupplanen at jeg kan gå hjem så snart jeg har utført noen få oppgaver, hvis jeg fortsetter slik. Da kan jeg ligge på sofaen i knallværet (=ordentlig påskevær). Men jeg er optimistisk, blir sikkert bedre utover dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 17. mars 2005 #707 Del Skrevet 17. mars 2005 Høres bra ut det, du får være flink og jobbe en stund og så enda flinkere og gå hjem og slappe av etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 17. mars 2005 #708 Del Skrevet 17. mars 2005 Jeg funderer på om jeg er blitt litt tynnere i løpet av det siste året, sånn helt gradvis. I hvertfall sitter buksene bedre, og gamle jeans jeg tok fram her, var ikke fullt så trange som de pleide å være. Strange.... Og ikke har jeg vekt, heller, eller stoler noe særlig på dem Jeg tipper treningsendringene mine, der jeg bortimot kuttet aerobic til fordel for løping, og har trent mer styrke, har spilt en rolle. Men som sagt, jeg VET ikke hva jeg veier, så kanskje jeg lurer meg selv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Melk Skrevet 17. mars 2005 #709 Del Skrevet 17. mars 2005 3. dag med kink i nakken. Dritt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 17. mars 2005 #710 Del Skrevet 17. mars 2005 Jeg tipper treningsendringene mine' date=' der jeg bortimot kuttet aerobic til fordel for løping, og har trent mer styrke, har spilt en rolle. Men som sagt, jeg VET ikke hva jeg veier, så kanskje jeg lurer meg selv? [/quote'] Du har helt sikkert blitt "strammere" ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 17. mars 2005 #711 Del Skrevet 17. mars 2005 Du har helt sikkert blitt "strammere" ja Men nå må du huske at jeg har en lang og brokete treningshistorie bak meg...først endel år med kun aerobic, deretter ganske så seriøs styrketrening, der jeg fikk masse (og store! det ligger nok i genene mine) muskler, deretter tilbake til aerobicen, og litt styrke, og nå ingen aerobic... Jeg håper jo at litt kroppsfett er blitt erstattet av muskler, selv om jeg har lav fettprosent fra før, er det jo ikke det verste som kunne skjedd Men jeg må passe meg vel for å ikke bli fanatisk igjen, jeg merker signalene, og omgivelsene terger... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 17. mars 2005 #712 Del Skrevet 17. mars 2005 Det er nok garantert blitt mer muskler og mindre kroppsfett ja - og nei - det er ikke det verste som kan skje, men det er heller ikke noe du trenger kjempemye, det tror jeg ikke. Det er lett å bli "revet med" med trening og sånn, det vet jeg, men for min del veies det opp av god matlyst og gottislyst... Så jeg får vel bare anbefale deg å kose deg masse med sånt du liker i påska og så huske på at det er lov å ta det litt med ro innimellom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 17. mars 2005 #713 Del Skrevet 17. mars 2005 Vet du, jeg er rar: liker knapt godterier, men kunne gjerne spist en 250-grams brie i one go...Og så liker jeg tortillachips. Utover det nesten ingenting godis, og kaker kan de løpe etter meg med. Og nå er jeg ærlig, sier det ikke bare pga sunnhet osv. Tynn har jeg jo alltid vært, men som mange glemmer: tynn er ikke ensbetydende med sunn. Nå er hovedfokus på sunn, og så vil jeg gjerne løfte mer. Aller helst ta ti chins uten motvekt, men ikke foreløpig... Vurderer sterkt å dra til byen en tur når jeg drar hjem. Nå har jeg forresten laget meg punktvis sjekkliste for det faglige, så jeg kan krysse av etterhvert som jeg har funnet ut ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 17. mars 2005 #714 Del Skrevet 17. mars 2005 Joda, jeg har fått med meg at du ikke liker godterier, men kos deg med det du synes er godt, uansett hva det er Tortillachips er godt ja Kaker er ikke jeg heller så voldsomt glad i, jeg takker ikke nei når jeg blir servert, men jeg lager aldri noe sånt selv. Jeg liker aller best salt og surt Jeg har egentlig aldri satt likhetstegn ved tynn og sunn, mer motsatt, for jeg har sett så mange i omgangskretsen som har fått spiseforstyrrelser og også flere som har vært innlagt på sykehus og diverse. Det er mange plager med det og veldig mye farligere enn å veie fem kilo for mye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 17. mars 2005 #715 Del Skrevet 17. mars 2005 Akkurat det med tynn/sunn, sunn="slankende" osv, pluss at folk tror det finnes enkle løsninger (say, slankekaffe ) på kompliserte problemer, har gjort at jeg har ignorert kropp/helseforumet mer og mer...Jeg gidder ikke bruke energi på å fortelle folk det de egentlig innerst inne vet, og enda mindre på å fortelle dem det de helst VIL høre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 17. mars 2005 #716 Del Skrevet 17. mars 2005 Ja jeg er helt enig med deg, men jeg slutter aldri å forundres over hvor mange det er som fortrenger virkeligheten og gir seg hen til alle disse "fantastiske" slankemetodene og blir like glad hver gang de går ned noen kilo og like overrasket hver gang de går opp dem igjen når de er ferdige med kuren. Blir litt :evil: noen ganger på alle blader og aviser som fokuserer på all slags sånn dritt, men, men... They want to be fooled.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 17. mars 2005 #717 Del Skrevet 17. mars 2005 Er det ikke det som kalles å slåss mot vindmøller? (jfr. Don Quijote)??? En annen ting som er irriterende, er såkalte infomercials, som legger fram dårlig kamuflerte reklamer som om det var helsefakta. sjekk www.mozon. no så ser du hva jeg mener.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 17. mars 2005 #718 Del Skrevet 17. mars 2005 Er det ikke det som kalles å slåss mot vindmøller? (jfr. Don Quijote)??? Også kalt pisse i motvind? Nei, jeg vet ikke, jeg har ikke kommet meg til å lese Don Quijote enda, vet jeg burde, men... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dina Skrevet 17. mars 2005 #719 Del Skrevet 17. mars 2005 Nå starter Påskeferien snart for min del! Bare en arbeidsdag igjen...! Jeg er så heldig at jeg har 11 dager fri, og gleder meg noe sinnsykt!!! De siste ukene har vært utrolig slitsomme og travle, så nå føler jeg virkelig at jeg tærer på reservene... Ser frem til mange koselige dager med rødvin og deilig mat, bøker og gode filmer! Ønsker deg en herlig Påske, nyt fridagene og kos deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 18. mars 2005 #720 Del Skrevet 18. mars 2005 God påske til deg også, Dina! Jeg har planer om å jobbe i hvertfall til onsdag, så får vi se. Litt fri må vel også den travle ta for å hente seg inn. Det nyyyyyyyyyyyyyyyydelige været fortsetter, det er bitende kaldt, men en sol og himmel jeg knapt har sett maken til. Fint vær gjør noe med humøret, jeg er hoppende glad, selv om jeg egentlig ikke er helt på topp. Men litt bedre i dag, så da er jeg kanskje over kneika? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg