Gå til innhold

LILITH's Lovely Lounge

Suzy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Litjmæ

Jada, det kommer det kommer ;)

Alternativet til snø her nede er nemlig grått slaps tett skylag og ev regn, så da tar jeg heller litt skikkelig vinter et par uker til! Men etter påske må våren bare komme!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

:murvegg: hvor dum går det an å bli, hvorfor gidder jeg?

Memo to self: bruk energien din på ting og personer det er vits i å bruke den på, ikke på personer der lyset er på, men ingen hjemme....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Litjmæ
Memo to self: bruk energien din på ting og personer det er vits i å bruke den på' date=' ikke på personer der lyset er på, men ingen hjemme....[/quote']

Send den memoen til meg også er du snill, så slipper jeg å bli så :evil: :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Memo sendt....

Spiser forsinket lunsj, skal snart på et seminar. Deretter har jeg nytt møte med veileder, tror jeg har klart å forklare problemet, endelig. Håper vi finner en løsning, jeg er villig til å sitte ganske mange timer for det.

Planen var egentlig styrketrening, men den må vel vike for det faglige. Vi får se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Litjmæ

Lykke til hos veilederen, håper du får den utløsende hjelpen du trenger! Kjempedeilig å komme litt videre når man har "suttet fast" lenge med det samme :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjesta

Forvirret og oppklart på en og samme tid; nå tror jeg at jeg trenger litt vin (eller liknende), hodet er totalt fullt av ideer, tanker og forvirring. Hmm og æsj.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta
:hoppe: Har fått meg pulsklokke idag! Bruker du din mye? Så nå må jeg på pulsspinn imorgen!

Ikke så mye som jeg burde, men jeg har også trent mindre i en periode nå. Pass på så du ikke får gnagsår av pulsbeltet, det er nemlig grunnen til at min ikke brukes så ofte (slitsomt å måtte polstre med sportstape før hver bruk)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chica

Hmm, håper jeg unngår det. Fikk den akkurat til å virke, og sitter her med en puls på 54... Så stresser iallfall ikke ikveld skjønner jeg! Gleder meg å prøve den ut iallfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta
Hvor mye tar du i benkpress? Er redd du slår meg der :ler:

Vær ikke så sikker....jeg kan knapt ta benkpress, for jeg har en albue som ikke er god (kronisk, tydeligvis) :-? , men ellers har du høye tanker om meg, kan man si :ler:

For tida er det mer akademia enn trening på meg, men det er heldigvis i en overgangsfase: håper jeg ikke blir like tynn som etter halvåret i NL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Fikk link til en side der de hadde lagt ut masse bilder fra en bursdag jeg var i for noen uker siden; alle hadde en og samme parykk på hodet. Tør ikke legge ut linken her til offentlig beskuelse, men :ler: (plutselig begynner jeg å tro på dem som sier svart hår er finest på meg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjesta
Lookfantastic har fått Sebastian :hoppe:

I know men (1) og (2):

(1) det er ikke særlig billig (legg inn portoen)

(2) de har ikke Shaper-serien, som er den aller beste

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Gjesta

Hvorfor tenke selv (eller sjekke ut informasjon selv) når man kan få andre til å gjøre det for seg :-? Latskap, uvitenhet eller ignorans; resultatet er det samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vær ikke så sikker....jeg kan knapt ta benkpress, for jeg har en albue som ikke er god (kronisk, tydeligvis) :-? , men ellers har du høye tanker om meg, kan man si :ler:

Jeg har jo sett bildene av deg da :sjarmor: :o

Jeg er en spinkel musiker. Tar kanskje 45kg. :tunge1:

Men jeg begynte å trene bare for et 1 1/2 måned siden. Det beste jeg har tatt er 55 en gang tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Nåja, jeg holder på å mutere til ekte nerd :-?

Nå er jeg sinnssykt sliten i hodet, men skal lese ferdig kapitlet jeg holder på med før jeg drar hjem. Det blir godt med mat :wow:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...