Gjest Gjesta Skrevet 7. februar 2005 #341 Del Skrevet 7. februar 2005 Jeg har problemer med å holde meg unna den "snakker du bra engelsk"-tråden, men vil helst klare det, for at det ikke skal høres ut som om jeg skryter. I hverdagen snakker jeg jo like mye engelsk som norsk, skriver avhandling, underviser og holder foredrag på engelsk, og har hovedfag i det, så hvis jeg skulle si annet, lyver jeg.... Janteloven ruler! (inni hodet mitt) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 7. februar 2005 #342 Del Skrevet 7. februar 2005 Det er da ikke noe galt i å være flink Jeg har vært der og "skrytt" litt jeg Og hvis det ikke er bedre fire dager etter skaden skjedde så kan det nok være lurt å sjekke opp ja.... Jeg er helt likedan selv, men jeg ville ikke ventet mye lenger hvis det ikke blir betydelig bedre nei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 7. februar 2005 #343 Del Skrevet 7. februar 2005 Nå er jeg faktisk ganske inspirert og optimistisk, etter kort, men forklarende samtale med veileder. Tror jeg skal skrive opp det vi snakket om, så jeg kan klippe og lime det inn der det passer (når jeg finner ut hvor dét er). Har gitt meg selv tre dager til å få levert redigert utkast, jeg har nemlig godt av litt (gjerne mer) press på meg, slik at jeg blir flinkere til å jobbe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 7. februar 2005 #344 Del Skrevet 7. februar 2005 *dumper ned i salongen* Se der, så var mandagen jammen nesten til ende... Har du fått brukt inspirasjonen din til noe fornuftig i dag da eller? Gleder meg til trening i kveld jeg nå (det er jo over tre timer siden sist jeg trente men det regnes ikke da, håndball er artigere!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 7. februar 2005 #345 Del Skrevet 7. februar 2005 *dumper ned i salongen* Se der, så var mandagen jammen nesten til ende... Har du fått brukt inspirasjonen din til noe fornuftig i dag da eller? Gleder meg til trening i kveld jeg nå (det er jo over tre timer siden sist jeg trente men det regnes ikke da, håndball er artigere!) Jeg holder på å oppdatere manuset mitt med noen nye ting (har lært å bruke funksjoner som heter Next og Last for å referere til nummererte eksempler, og setter det inn i teksten. Så skal jeg skrive en snutt om det jeg diskuterte med veileder. Etter det tar jeg nok kvelden, og drar hjem for å spise stekt sei Ingen trening i dag (prøver å ha en dag fri hvis jeg har trent to dager på rad), men i morgen tror jeg det blir enten step3 eller tredemølle, alt etter hva som frister. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 7. februar 2005 #346 Del Skrevet 7. februar 2005 Flink! Vi skal også være flinke og spise fisk i dag *stolt* Er alt for dårlig på det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 7. februar 2005 #347 Del Skrevet 7. februar 2005 Nei, vi spiser fisk maks. et par ganger pr måned. Tunfisk, derimot...(men teller ikke). Selv tar jeg Super Omega fra Proteinfabrikken, og elsker makrell i tomat, må vel presse i kjæresten noen kosttilskudd også. Men han er så forvirret om hva som er sunt...Han spiser tunfisk blandet med Kesam uten tilbehør (kan ikke smake noe særlig :-? ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 7. februar 2005 #348 Del Skrevet 7. februar 2005 Gleder meg til det blir skikkelig vår! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 7. februar 2005 #349 Del Skrevet 7. februar 2005 Vår, ja...*sukk* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 7. februar 2005 #350 Del Skrevet 7. februar 2005 Nå har vi sett film; Mystic River. Bra, men veldig tragisk. Jeg prøver febrilsk å bli skikkelig trøtt så jeg kan legge meg, det skjer kanskje når jeg har fått lest noen sider? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 8. februar 2005 #351 Del Skrevet 8. februar 2005 Nei, Lilith, nå må du skjerpe deg... :fy: Kom i gang nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 8. februar 2005 #352 Del Skrevet 8. februar 2005 Kom i hvertfall i gang. Rart hvor de gode ideene og formuleringene jeg hadde i halvsøvne plutselig er forsvunnet som dugg for solen. Nå sliter jeg med å finne et riktig innslagspunkt, men håper det går seg til. Imens får jeg rette på småplukk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 8. februar 2005 #353 Del Skrevet 8. februar 2005 Vår' date=' ja...*sukk* [/quote'] VIL HA VÅR NÅÅÅÅ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 8. februar 2005 #354 Del Skrevet 8. februar 2005 Akademikere er ikke som andre....Ei venninne av meg har vært på jobb i hele natt, og jobber fortsatt, og selv har jeg faktisk glemt å spise. Men det er en deilig følelse når brikker faller på plass, og babyen vokser seg sunn og frisk. Med litt flaks får jeg sendt fra meg utkastet i morgen allerede. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 8. februar 2005 #355 Del Skrevet 8. februar 2005 Bra jobbet!! Det er sånn en del ganger med oppgaveskriving at når man vel kommer i gang og finner flytet så er det bare å fortsette til det forsvinner igjen/eventuelt til man er ferdig - uansett hva klokka blir :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 8. februar 2005 #356 Del Skrevet 8. februar 2005 Bra jobbet!! Det er sånn en del ganger med oppgaveskriving at når man vel kommer i gang og finner flytet så er det bare å fortsette til det forsvinner igjen/eventuelt til man er ferdig - uansett hva klokka blir :-D Plutselig er alt som står i hodet på meg å bli ferdig med denne delen, koste hva det koste vil. Til og med trening kommer i annen rekke. Jaja, vi får se, jeg kan alltids ta en joggetur, for været er nydelig og jeg er ikke mørkredd (men det er litt glatt ute). Dette er gøy, og nå er jeg ganske optimistisk mtp. å rekke å ha et kapittel til helt ferdig i løpet av en måneds tid. Spist har jeg også gjort, om enn bare to knekkebrød med makrell i tomat, pluss appelsin/eple/gulrotjuice. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 8. februar 2005 #357 Del Skrevet 8. februar 2005 Herregud, det som skjer når jeg setter meg ned, er at jeg kollapser fullstendig. Klarer ikke å tenke to sammenhengende tanker, og har egentlig mest lyst til å legge meg for kvelden. I morgen MÅ jeg bli ferdig, så jeg får trent og oppført meg normalt. I tillegg har jeg lovet meg selv en premie for hver del jeg får ferdig innenfor de fristene jeg setter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 9. februar 2005 #358 Del Skrevet 9. februar 2005 Nesten skummelt hvor sliten jeg var i går, i dag må jeg virkelig lytte mer til kroppen. Det verste av alt, når jeg er slik, er jeg sulten, men klarer ikke å spise, sliten, men klarer ikke å sove. Ikke akkurat oppskriften på et sunt liv. Samtidig, med litt effektivitet, blir jeg ferdig og kan sende fra meg utkastet i dag...:-) Det er helt nydelig lys ute i dag, rosa skyer. :-) Jeg må forresten ha gått ned en kilo eller to; plutselig passet ei bukse som ble kjøpt litt for trang for at den kom til å gå seg ut, men som aldri gjorde det. Fornøyd nå, for den er ganske stilig!!! Vekt har vi ikke i hus, men klesfølelsen er nok for min del. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Melk Skrevet 9. februar 2005 #359 Del Skrevet 9. februar 2005 Nå må du slappe av litt, kjære Lilith, ikke kjør deg for hardt.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 9. februar 2005 #360 Del Skrevet 9. februar 2005 Ja, det var det, da Jeg er sta som få, og VIL bli ferdig med dette. Men i dag SKAL jeg også trene, så får jeg se hvor mye jeg klarer fram til da. Det er ikke vits i å kjøre seg helt ut, i hvertfall, da streiker bare immunforsvaret, og man blir liggende syk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg