Gå til innhold

Hva er greia ned at folk på badeland går med binkinien inni rumpa?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest JesusElskerAlle
47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bruker du bikini? Bikinien er et tettsittende plagg som avslører alle former. Hvis en kvinne har bikini kan man se hennes kroppsform, helse, alder og i det hennes seksuelle attraktivitet? Man vet også hudfargen på områdene som er skjult ut fra fargen på resten av kroppen. Hva er poenget med en bikinitopp? Holde hemmelig hvor stor den brune flekken er fordi det er så intimt? Hvilken betydning har det for noen som helst? Og hva er poeng med trusa? Skape litt hemmelighet om hvor mye som er barbert? Nei, jeg synes du enten kan kle på deg skikkelig eller gå naken! Og hvis du kler på deg mer så må du ha mer enn en burkini! Den sitter jo klistra på kroppen etter å ha hvert i vannet og avslører jo alle former alikevel. Det er jo bare hudfargen som skjules.

Anonymkode: e4142...3db

I alle dager?🤣 Sist gang jeg var i badeland hadde jeg på en bikinikropp med puter + en genser i badestoff. I tillegg hadde jeg på en bikinitruse + et skjørt som dekket rompa. I denne var det innebygd enda en bikinitruse. Dette badetøyet viste virkelig ikke mye av kroppen min. Og jo, man skjuler ganske mye i en bikini sånn ellers. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og jeg som trodde de hadde bikinibuksa oppi rumpa for å slippe å miste den :huh:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må være veldig slitsomt å tenke så mye på alle andre + seg selv 🤔 

Anonymkode: 95202...574

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Simbyxor skrev:

Nok en gang. Idiotisk svar.

Du vil vel lukte på rumpa til sidemannen og skli etter at nudister har hatt den svette, uvaskede balla si på sklia - men det er bare din mening! Andre enn deg drar på badeland med ungene for at de skal ha det gøy. Ikke for at folk som lider av ekshibisjonisme skal få utløp for de syke behovene sine.

Ssssss....no prob for en med simbyxor:-)

Anonymkode: 03205...d6d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Forstår at man vil bli brun på baken på stranden i solen . Men på ett badeland, hva får man ut av det? Oppmerksomhet? Liker dere at folk glor? Syns det ser ganske tøsete og "sepådeiligemegda". Tenker dere på at det står folk med elller uten barn bak dere i skliekøene feks som ikke syns d e så kult å se hele ræva til andre?

Og det er ikke lett å la vær å se, når de står med ræva oppo trynet ditt omtrent..

El dere som drar bikinitrusen så langt oppi forann at hårene stikker ut og alt vises..seriøst?

Hvordan man kler seg alene eller på nudiststrand er en ting. Men å trykke dette oppi alle. Og ja jeg er fornøyd med meg selv og er slank. Men det vil ikke si at jeg gidd å kle meg som en h*** på badeland med barnefamilier feks. 

Og dere som elsker å stå sånn  i bassengene eller på stranden uten å bade, el få vann på seg , bare står på utstilling. Seriøst, hva gjør dere der? 

Var flere som sa ting høyt til de som gikk sånn.. forstår det veldig godt..

 

Anonymkode: c12dd...505

Har aldri opplevd en skliekø på et badeland, høres jo ut som et østeuropeisk bordell du beskriver...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 hours ago, JesusElskerAlle said:

I alle dager?🤣 Sist gang jeg var i badeland hadde jeg på en bikinikropp med puter + en genser i badestoff. I tillegg hadde jeg på en bikinitruse + et skjørt som dekket rompa. I denne var det innebygd enda en bikinitruse. Dette badetøyet viste virkelig ikke mye av kroppen min. Og jo, man skjuler ganske mye i en bikini sånn ellers. 

Hva mener du at en bikini skjuler som det er grunn  til skjule? Kroppsfasong, helse, alder og alt annet er jo synlig. Fargen og "kvaliteten" på huden under bikinien kan man gjette seg frem til ut fra de synlige områdene. Alt det som har betydning for en manns vurdering av henne er allerede synlig.

Eller mener du at det finnes menn som plutselig blir interessert eller uinteressert etter å ha sett størrelsen på areolaen?

Eller hva med trusa: Tror du virkelig at det er mange menn som endrer interessen etter å sett barberingen eller kjønnsleppene? "Fin personlighet og fin kropp men trakk meg da barberingen/kjønnsleppene var feil"? Hvis det virkelig finnes noen promille menn som endrer syn på grunn av dette, er ikke det menn man burde drite i å bry seg om?

Bikinien har ingen praktisk betydning i forhold til å skjule noe for menn. Står man i bikini har man allerede vist alt av betydning. I beste fall kan man si at det er et kulturelt signal om seksuell utilgjengelighet. Men på naturiststrender og andre steder går det mange kvinner helt nakne som er seksuelt utilgjengelige og mennene rundt vet det og aksepterer det.

Bikinien skjuler ingenting av betydning og har ingen effekt hverken i forhold til menn eller kvinner. Hvis man vil skjule seg må man ha på seg betydelig mer. Ellers kan man like gjerne gå naken.

 

Så hva mener du at bikinien skjuler og hvilken betydning mener du "overraskelser" i bikinien har å si for andre kvinner og menn rundt en?

Anonymkode: e4142...3db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Badeland er kanskje ikke stedet å dra hvis man tar anstøt av å se litt kropp :P

Anonymkode: 533d9...bb9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje fordi rumpemuskelen trekker seg sammen, slik at ting havner i midten. Så kanskje de ikke har disse 

GRANDIOSE TANKENE

du antar de er i besittelse av. Men fint at du følger med da. Er det et ledd i en masteroppgave? Siden du samler inn informasjon og du danner deg et vakkert mønster til inspirasjon for oss andre. Hvilke observasjonsegenskaper. Hum, hum. Fantastisk. Du har virkelig lært meg mye. Du burde stå på en talestol, ikke sant? Så vi får en følelse av hvordan det er å være DEG. Siden du har så mye å lære vekk, liksom. :)

'Bare et tips ;)' <-- se :D jeg klarer også å herme :D 

 

Anonymkode: 0768c...2c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.8.2017 den 15.11, AnonymBruker skrev:

Det er ingen som putter trusa i rompa må du vel forstå. Det er noe med hvordan trusene er laget mindre.

Anonymkode: 04f7d...2e0

Jo, det er det faktisk. Sophie elise for eksempel stapper bikinitruser som er ment til å dekke hele røva, inn i sprekken

Anonymkode: ced09...4de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår ikke helt problemstillingen her. Er det snakk om truser med "brazilian cut", altså som skjæres tvers over rumpa? Eller en bred bikinitruse som er dratt opp?

Hvis det er førstnevnte, så er det rett og slett slik bademoten er nå - det er gått mer tilbake til slik det var på åttitallet, hovedsakelig fordi mange jenter forsto at det er mye mer flatterende (bedre rumpe, lenger ben, mer fasong). Så klart er det de som ikke tar seg godt ut i det, men det plager meg ikke nevneverdig. Man må droppe å studere andres kropper om det plager en - jeg har vitnet overvektige menn i minimale speedos i syd-Europa, og slår ganske enkelt blikket en annen vei. 

Hvis det er snakk om å 'stappe' trusa opp, så har jeg aldri sett det. Er nok en Badeland-greie, kanskje sklie-relatert, som nevnt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...