Gå til innhold

utro?


Rosa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Har vært utro (dust dust) mot de fleste tidligere kjærestene mine, men ikke med han jeg har nå.. ! Han er Mr Man for meg 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Weronika

jeg vet ærlig talt ikke!! Var i Hellas på jentetur i fjor, og småklina med en fyr. Hadde type da, så jeg var vel på en måte utro! meeen har ikke dårlig samvittighet for han typen min ( x nå) behandla meg meget dårlig. Fikk faktisk pskiske problemer av å være sammen med han. Han behandla meg som en spedalsk og klarte ikke ta i meg..nesten! Smitta meg med kjønnsykdom gjorde´n også( selv om han nekte plent på at han var utro)...men jeg unnskylder ikke handlingen min! Utroskap er ille uansett graden av handlingen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I de 11 årene jeg har vært sammen med min mann, har jeg aldri vært utro. Men, jeg er vel ikke helt tro i tankene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Venus, ikke innlogget

Hei. :wink:

La oss innse det: Det er ikke helt lett å alltid være trofast, i tanker, ord og handling !!!

Mange måter å være utro på, ikke bare den seksuelle delen. Det blir for snevert å innbille seg at DET er den eneste måten.

Så alle er vi vel skyldige...en eller annen gang - - - og på en eller annen måte. 8)

VI ER DA BARE MENNESKER, ER VI IKKE...

Så fremt det ikke skjer med fullt overlegg så kan vi vel leve med oss selv... Vi mennesker er enkle på det viset... Heldigvis.

Og nå snakker jeg som sagt IKKE om den seksuelle utroskapen... Det blir for snevert. Jeg er sikker på at det finnes andre måter å være utro på - - -som er adskillig mer ødeleggende enn dette !!!

Noen tanker fra Venus. :kgsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Duchess

Jeg er helt overbevist om at alle er såkalt "utro" i tankene,enten i form av drømmer, tanker eller lyst på andre en eller annen gang før eller seinere iløpet av livet.

Det ser jeg på som helt normalt og ganske sunt, så lenge det forblir i tankene og ikke en handling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke vært utro. Får av og til inntrykk av at mange har vanskelig for å tro at en lysten 17-18 åring kan holde seg i ro med en mann i 2 år++, men det går faktisk fint fint an det!

Kommer ann på personen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utro og utro :lol:

Leste et intervju med Ingvar Ambjørnsen i KK i går, og han sa noe sånt som at "Her sitter dere og snakker om hvor flotte forhold dere lever i og i neste øyeblikk er dere villig til å avskrive hele greia p.g.a. et samleie gjennomført i stupfylla på et hotellrom". Har for så vidt tenkt i de baner selv. Ikke at jeg synes at utroskap er greit, men jeg tror vi må innse at at "shit happens" i løpet av et langt samliv.... (Ser nå bort fra den "planlagte" utroskapen hvor man har mer eller mindre langvarige forhold på si').

Leo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var utro mot en eks, men fortalte ham det. Det er det grusomste jeg har opplevd, kjenner nå såååå godt de dårlige unnskyldningene man gir seg selv i fylla og vet hvor meningsløst det er, så nå kan jeg si med sikkerhet at jeg ALDRI vil gjøre det igjen. Har heller aldri hatt det minste lyst siden jeg ble "voksen" og traff mannen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har aldri vært utro. Og kommer aldri til å være det.

Det er det mest begredelige og fæle og nedverdigende man kan gjøre mot sin elskede.Tror ikke jeg ville overlevd hvis jeg hadde opplevd utroskap.

Høres kanskje gammeldags og vel moralsk ut, men jeg syntes man må være trofast mot hverandre og sette pris på hverandre. Hva er ellers vitsen med å være i et forhold ? Da kan man likegodt være single og rote rundt.

Lenge leve et godt, ærlig og trygt forhold med fokus på hverandre :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...