Gå til innhold

Hvilken hårlengde er finest på jenter?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2. Og ikke lenger enn akkurat til brystene

Anonymkode: ec920...d63

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde hår til litt under midt på ryggen og ble så lei av å ha håret i dott eller strikk hele tiden samt at håret alltid var i veien. 

Jeg klippet meg før påske til skulderlangt hår og føler selv jeg ser bedre ut med halvlangt enn langt. Mest fordi jeg har ovalt ansikt og når håret blir langt så blir det også tungt slik at jeg ikke får stylet det noe særlig og da blir ihvertfall jeg veldig dratt i ansiktet og ansiktet ser lengre ut enn det egentlig er. 

Med halvlangt hår har jeg mer liv rundt ansiktet og ansiktet ser litt rundere ut. :) 

Sparer igjen til litt lengre lengde på håret, men vet at jeg kommer til å klippe og stripe/farge håret med en gang jeg får nok penger og har tid. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kommer helt an på personen og hvilke ansiktstrekk og generell stil vedkommende har. 

Men jeg synes en lengde som på bildet under sjelden slår feil hvis man er i tvil. Typ kragebein-lengde. Mykt og feminint, men samtidig så ser det friskt og stilfullt ut og man fremhever beinstruktur og kinnbein. Samt at det er lettere å få volum. 

Laaangt hår kan være flott det, men da må man ha hårtypen til det. Tynt, nordisk hår blir sjelden fint når det er for langt. Spesielt ikke på voksne folk over 20. Langt hår krever solid tykkelse og helst litt fall.

daria_werbowy_small.jpg

Anonymkode: 98e05...de8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8/17/2017 den 21.59, AnonymBruker skrev:

1) Kort

2) Halvlangt 

3) Langt 

Har hår ned til hoftene, vil klippe det, men usikker. Trenger hjelp

Anonymkode: 447a8...cdd

Dette kommer veldig ann på din ansikts form, for ikke å snakke om kroppsfasong. 

Anonymkode: cf65a...fa3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes skulderlangt er penest om man er over 25. Verste jeg ser er de på 45 som absolutt skal beholde det lange håret (som veldig ofte ikke ser sunt ut.)

Lengre hår kan være fint, men da må man ha tykt og sunt hår :) 

Anonymkode: 0a549...94e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer an på jenta det, hvordan hun kler forskjellige stiler.  generelt syntes jeg at langt fyldig hår og halvlangt hår er finest men det er jo mange som ser nydelige ut med kort hår også.  Selv har jeg langt hår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...