Gå til innhold

Kvinnelig Kreps + Mannlig Vær


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Duchess

Du har visst peiling på dette har jeg skjønt...lurte på om du kunne vært så snill og si meg litt om kombinasjonen kvinnelig kreps og mannlig vær....?

_________________

-Duchess

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Hei på deg Duchess.

Jeg fikk lyst til å svare på denne ... :wink:

¤Kreps er jo som kjent et ledende feminint vanntegn, hvor planeten månen råder.

¤Væren er et ledende maskulint ildtegn, hvor planeten mars råder.

¤Kombinasjonen kvinnelig kreps/mannlig vær er i utgangspunktet ikke imponerende. Hvis vi KUN tar soltegnet med i betraktning med andre ord.

Krepskvinnen kan nok være temmelig imponert over værmannens freidige væremåte, beundre hans "rett-på-sak-holdning", men egentlig blir han for energisk for hennes smak - - i lengden.

Sexen blir bra, og vennskapet blir bra, men dette vil ikke holde for en krepskvinne i lengden, som i tillegg krever trofasthet, forståelse, og hengivenhet. Dette "kravet" kan vanskelig bli innfridd av værmannen, som har for vane å "gå sine egne veier..."

Han både trenger og liker forandring, rutine blir for kjedelig for denne mannen. Og nye fristelser kommer stadig i hans vei... :oops:

Videre er en værmann både åpen og aktiv, og dette er egenskaper som krepskvinnen vil vite å sette pris på.

Værmannen er svært opptatt av at hans kvinne skal være feminin og sterk, og det er du sikkert som den krepskvinnen du er. :P

Tja, hva kan jeg si mer: En værmann er jo uhyre hjelpsom i vennskap, og han har stor sexuell appetitt. Men de som forventer hengivenhet og trofasthet, bør kanskje lete videre... :sur:

Jeg gjentar: I dette svaret har jeg kun tatt utgangspunktet i soltegnene deres. Dette er ingen fullstendig astrologisk analyse. :kul:

Håper du ble litt klokere da...

Lykke til !!! :blunke:

Vennlig fra Venus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Vil bare få føye til et par ting;

jeg er selv vær og har akkurat gått ut av et 8 år langt samliv med en værmann. Mer trofast og hengiven mann enn han skal man lete lenge etter. Om dette har med astrologi å gjøre eller ikke, så er det litt dristig å si at værer ikke er hengivne og trofaste....men jeg er enig i hovedtrekkene ved soltegnene. Kjenner meg også selv igjen i hovedtrekkene ved væren.

Det som er litt morsomt er at jeg er litt små betatt av en krepsemann som jeg var sammen med en kort stund for mange år siden. Vi ble egentlig aldri så godt kjent men interessant å lese om kreps + vær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Duchess

Jeg kan heller ikke si jeg kjente igjen kjæresten min i punktet med mindre trofast.

Men man kan vel ikke regne med at alt skal stemme heller ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Venus, ikke innlogget

8) Duchess...

Du spurte. Og du fikk svar.

Dessuten kan jeg huske at jeg uttrykkelig gjorde deg oppmerksom på at jeg KUN brukte soltegnene deres som rettesnor !!! 2 ganger faktisk. IKKE de andre planetene dere er under innflytelse av... Ganske enkelt fordi jeg ikke fikk opplysninger om dette !!! Dessuten er jeg ikke astrolog. Og jeg jobber ikke her inne.

Så slutt å syt når dere får et svar dere ikke er fornøyd med.

Da ville jeg heller unngått å spørre. Men slik er jeg. Og det er jo allment kjent at vi mennesker er svært forskjellige... Takk og lov. Ville nok blitt litt kjedelig ellers.

Poenget er: Du spurte. Og jeg svarte. Etter beste skjønn. Basert både på personlige erfaringer, og fra astrologiens verden. Værsågod. :wink:

Forresten: Alle kvinner ønsker selvfølgelig å tro at mannen er trofast. Vi trenger vel det. Men det er ikke alltid ønskene og behovene våre samsvarer med realitetene. La oss innse det. Takk for meg på denne tråden.

Venus. 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Duchess

Hallo Venus!

Hva er det du hisser deg opp for ??

Jeg sa at det var mye som stemte, men at jeg ikke kjenner igjen utroskapsbiten på min kjæreste.

Jeg hadde ikke tenkt å nevne det, men når andre begynte å nevne at de ikke kjente igjen dette på sine værer, så følte jeg også for å bidra med mitt.

Jeg sa også at jeg regna med at ikke alt skulle stemme..!

På deg virker det som om alle værer er utro.

Nå kjenner ikke du min kjæreste, og det er dumt å slå alle over en kam slik det virker som om du gjør når du skriver:

Forresten: Alle kvinner ønsker selvfølgelig å tro at mannen er trofast. Vi trenger vel det. Men det er ikke alltid ønskene og behovene våre samsvarer med realitetene. La oss innse det. Takk for meg på denne tråden.

Ja det gjør vi vel akkurat som dere menn ønsker å tro at damen deres er trofast.

Selv om kjæresten min er aldri så mye vær, nekter jeg å tro at alle værer ikke er trofaste bare fordi stjernetegnet hans sier det.

Det syns jeg er ganske drøyt av deg å si.

Selvfølgelig er jeg ikke kun intr i det positive, men også det negative uten at jeg fullt og helt baserer forholdet mitt ut ifra et horoskop sier.

Men jeg kjenner han nå, det gjør ikke du, og selv om han og mange andre er vær, er det IKKE dermed sagt at de er av den utro sorten.

Slapp nå av!

IKKE VÆR SÅ HÅRSÅR!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Venus, ikke innlogget

Hei til deg igjen... :lol:

Du ser ikke ut til å ville gi deg... :P

MÅ JEG VIRKELIG, OG UTROLIG NOK GJENTA MEG SELV IGJEN ?

Hårsår vedrørende hva ?

Det er ikke JEG som har bestemt hva de forskjellige planetene står for i astrologiens verden Duchess !!! Trodde du det ??? BEVARES !!! :o

Jeg sa heller ikke at din værmann var utro !!! JEG kjenner han ikke. Men derimot skrev jeg at OFTE ER IKKE troskap og hengivenhet det en TYPISK værmann kanskje setter høyest. Men det er fremdeles langt frem til handling. Alle mennesker kan da ikke ha de samme egenskapene.

Men er det sikkert at din vær er typisk da ??? Nei,- - nemlig.

:cry:

Jeg kan ikke personlig ta ansvar for hva planetene står for i astrologiens verden !!! Såpass forstår du vel.... :roll:

Og som sagt, 3 ganger tidligere: Jeg tok KUN soltegnene deres i betraktning !!! Er det virkelig mulig å unngå å få med seg noe som blir gjentatt 3 tre ganger ??? :tunge1:

Denne tråden er lukket for min del nå. Så jeg ønsker altså ikke svar på dette.

Men jeg har da i alle fall lært noe.

Og det håper jeg DU har også. Spør IKKE, hvis du ikke ønsker et ærlig svar !!!

En noe "oppgitt" Venus. Men fremdeles ved godt mot !!! :kgsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Duchess

Syns du sa i forrige innlegg at tråden var lukket for din del jeg ?

Du måtte svare likevel. :hoho:

Jeg har sagt hva jeg mener, men du er tydeligvis ikke intr i å lese hvordan jeg forklarte meg, så da får det heller være.

Jeg spør aldri, og jeg gjentar ALDRI, hvis jeg ikke ønsker et ærlig svar, men jeg må faktisk også få lov til å si at jeg ikke kjente igjen det punktet på min kjæreste.

At du reagerer på det får du selv stå for.

JEG gir meg ikke ? Ikke kaste stein i glasshus vet du, jeg må da få lov til å si mitt syn på saken, uten at du skal svare slik av den grunn.

Og du trenger ikke å si at "er det virkelig mulig å ikke få med seg noe som blir sagt 3 ganger"

JO DA jeg får med meg hva du sier, MEN JEG MÅ OGSÅ FÅ LOV TIL Å UTRYKKE MIN MENING VET DU.

YTRINGSFRIHETEN LENGE LEVE.

Det ENESTE jeg skrev, som du reagerte så kraftig på, var at jeg ikke kjente igjen det punktet hos min værmann. Og DET må da jeg få lov til å si uten at du skal få abstinenser av den grunn.

Hva har jeg sagt galt ?

Det er faktisk ikke for å mistro din innsikt i astrologiens verden, det skjønner du vel ???

Eller gjør du ikke det ?? Det virkeer ikke slik.

Ikke ta det personlig, men som du sa i en annen tråd her som jeg skrev et innlegg på (og du var du enig....), man kan vel ikke regne med og stole fullt og helt på at alt stemmer.

Det tror iallefall ikke jeg, og DET var grunnen til at jeg svarte, ikke for å plukke på eller mistro din innsikt innenfor astrologi.

Ta det helt med ro.

OG, om du synes det er så ille om folk ytrer sin mening om ting du har svart på, kanskje du skulle la vær å svare da ???

Så leit. Tro hva du vil.

Hvis du ikke forsto dette, så....ja, da kan det være det samme.

*ristepåhodet*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...