Gå til innhold

Penis

Fremhevede innlegg

Gjest Froning
Skrevet
19 timer siden, Perle skrev:

Hva er korrelasjonen mellom stor penis og dårlig økonomi og skitten oppvask? 

Enligthen me, please? 

Penis kymper en milimeter hver gang man ignorer skitten oppvask og sløser med penger.

Litt som nesa til Pinocchio..bare motsatt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg har 16,8 cm (målt fra oversiden, som er korrekt målemetode) Måler jeg fra undersiden, får jeg 23 cm, men det er jo feil målemetode.

I følge en god del kvinner på forumet, er min størrelse litt lite eller så vidt godkjent. Og det til tross for at min penis er på gjennomsnittet av en kongolesisk.

Jeg tror det er et misforhold mellom faktisk antall cm og øyemålet til kvinner. Jeg har ligget med/vært i forhold med 6 kvinner, og alle de har sagt at jeg er den største de har hatt - både i utseende og i følelse. Jeg har også sammenlignet (smugtittet) på andre menn i fellesdusj. Selv om slapp tilstand ikke trenger å korrelere 100% med størrelse i forhold til erigert, så er det sjelden at jeg ser menn som har utstyr som er større enn mitt. Det er noen menn som er rundt 20 cm, men det er trolig ikke mer enn 1-2 av 100.

Han som har verdens største penis, har 48 cm. Det er helt sinnsykt ekstremt, og umulig å bruke til et normalt sexliv. https://www.abcnyheter.no/livet/helse/2017/02/04/195275115/mexicaner-har-48-cm-lang-penis-nekter-operasjon

EDIT: penisen til denne mexicaneren viste seg å være "bare 16-18 cm ved CT-undersøkelse, som lege og reporter sier er over gjennomsnittet. Resten av penislengden er forhud.

Endret av straamann
  • Liker 2
Skrevet
24 minutter siden, straamann skrev:

Jeg har 16,8 cm (målt fra oversiden, som er korrekt målemetode) Måler jeg fra undersiden, får jeg 23 cm, men det er jo feil målemetode.

I følge en god del kvinner på forumet, er min størrelse litt lite eller så vidt godkjent. Og det til tross for at min penis er på gjennomsnittet av en kongolesisk.

Jeg tror det er et misforhold mellom faktisk antall cm og øyemålet til kvinner. Jeg har ligget med/vært i forhold med 6 kvinner, og alle de har sagt at jeg er den største de har hatt - både i utseende og i følelse. Jeg har også sammenlignet (smugtittet) på andre menn i fellesdusj. Selv om slapp tilstand ikke trenger å korrelere 100% med størrelse i forhold til erigert, så er det sjelden at jeg ser menn som har utstyr som er større enn mitt. Det er noen menn som er rundt 20 cm, men det er trolig ikke mer enn 1-2 av 100.

Han som har verdens største penis, har 48 cm. Det er helt sinnsykt ekstremt, og umulig å bruke til et normalt sexliv. https://www.abcnyheter.no/livet/helse/2017/02/04/195275115/mexicaner-har-48-cm-lang-penis-nekter-operasjon

Den kan vel ikke kalles verdens største ettersom han nekter å vise den samtidig som scanningen avslørerer at mesteparten bare er forhud :)

Anonymkode: 5e5d0...8e8

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Den kan vel ikke kalles verdens største ettersom han nekter å vise den samtidig som scanningen avslørerer at mesteparten bare er forhud :)

Anonymkode: 5e5d0...8e8

Exactly. Han har litt samme komplekser som en del menn og kvinner her inne.

Men Jonah Falcon er ekte vare: http://www.dailymail.co.uk/video/femail/video-6950/This-Morning-demonstrate-size-Jonah-Falcons-penis.html

Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor må det være pisspreik? Min andre sexpartner hadde 23cm (ja vi målte), og jeg har møtt fler etter han med den størrelsen.

Men ja, 16 cm (2/3) er også tilfredstillende nok, men ikke nødvendigvis tilfredstillene optimalt (mer enn nok)

Anonymkode: c73c8...5d9

Skrevet
På 18.8.2017 den 13.37, AnonymBruker skrev:

Med en liten penis må man gjøre det beste ut av situasjonen, dvs at det aldri vil bli perfekt. Med en stor så befinner du deg allerede i den beste situasjonen. 

Anonymkode: 8e2b7...6a0

Uenig.

• Liker 2
  • 3 måneder senere...
Skrevet

Fikk noen med seg 'Helsekontrollen' hos TV2 i dag (torsdag 23. november), og innslaget om penisforlengeren? Hørtes vondt ut, og effekten var vel så som så. I verste fall risikerer man amputasjon av penis. Er det noen som har prøvd disse?

Anonymkode: 28018...d5a

• Liker 1
Skrevet
På 17.8.2017 den 12.14, AnonymBruker skrev:

Hvis du hadde hatt bare to partnere som hadde 22 og 24 cm, så hadde du hevet deg over å skryte av det i en tråd som omhandler et sårt tema for ts.. Tror heller du er ei bitter dame som er ute etter å lage kvalme..

Anonymkode: c5802...11b

Mest sannsynlig en bitter mann som prøver å sette kvinner i et dårlig lys. Nok av dem her inne.

Anonymkode: 986f8...ebf

Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fikk noen med seg 'Helsekontrollen' hos TV2 i dag (torsdag 23. november), og innslaget om penisforlengeren? Hørtes vondt ut, og effekten var vel så som så. I verste fall risikerer man amputasjon av penis. Er det noen som har prøvd disse?

Anonymkode: 28018...d5a

Hvis det er slik at man er nødt til å forstørre penis så har man vel heller ikke noe å tape på å prøve dette her, amputasjon eller ei. 

Anonymkode: 2fe2d...640

Gjest Axl Rose
Skrevet

Neida. Du har bare 7 cm mindre enn meg og den funker bra både hos vide og tranger. Trangeste får av og til vondt. Men husk tykkelsen har også noe å si. Ikke bare lengden. Det er sjelden noen har over 20 cm i Norge. Mer vanlig i Afrika. 10 cm er normalt. Under 10 cm blir det mer mikropenis.

Kjenner ikke dama noe eller hun klager på kuken din så er det bare hun som er for vid. 

D ekke kuken min som e førr liten, d e fetta di som e førr stor

Skrevet
2 minutter siden, Axl Rose skrev:

Neida. Du har bare 7 cm mindre enn meg og den funker bra både hos vide og tranger. Trangeste får av og til vondt. Men husk tykkelsen har også noe å si. Ikke bare lengden. Det er sjelden noen har over 20 cm i Norge. Mer vanlig i Afrika. 10 cm er normalt. Under 10 cm blir det mer mikropenis.

Kjenner ikke dama noe eller hun klager på kuken din så er det bare hun som er for vid. 

D ekke kuken min som e førr liten, d e fetta di som e førr stor

Du måtte rakke ned på damer i samme slengen? Man må faktisk ikke dra en part ned for å få en annen opp. ;)

Anonymkode: 9037a...5eb

Gjest Axl Rose
Skrevet
På 17.8.2017 den 3.00, AnonymBruker skrev:

Jeg ville sagt den var veldig liten iallefall. For meg hadde det vært uaktuelt. Så langt har jeg bare vært i forhold med en som hadde 22 cm og en som hadde 24 cm. Regner med konemor der nede ikke blir fornøyd med 10 cm da :P 

Anonymkode: f09cc...032

Er du jævlig vid så hadde du ikke vært fornøyd med så mye under 20 cm :P 

Gjest Axl Rose
Skrevet (endret)
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du måtte rakke ned på damer i samme slengen? Man må faktisk ikke dra en part ned for å få en annen opp. ;)

Anonymkode: 9037a...5eb

Jeg liker den sangen. Rakker ikke ned på noen. Jeg liker vide jeg. Det blir så perfekt sex og ingen får vondt. Mente ikke å fornærme deg.

Endret av Axl Rose
Skrevet
På 17.8.2017 den 1.42, AnonymBruker skrev:

Min er 10.5 cm stiv, er det mikropenis? Ville du dumpet meg om jeg traff deg? Tørr ikke møte damer pga jeg har så liten, vet ikke hva jeg skal gjøre. Legen anbefalte ikke operasjon :(

Anonymkode: 9d3a4...798

En skjede er 13 cm om dette hjelper deg. Jeg er selv stor og litt lenger enn deg og det er ikke alltid en velsignelse kan jeg si deg. Men lær deg skikkelig å slikke mus, dette liker frøknene godt og der er vi ikke alltid best vet jeg.

• Liker 1
  • 2 uker senere...
Skrevet

Jeg har 11.5 cm, ville dere dumpet meg pga størrelsen?

Anonymkode: 9d3a4...798

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...