AnonymBruker Skrevet 17. august 2017 #21 Skrevet 17. august 2017 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg ville sagt den var veldig liten iallefall. For meg hadde det vært uaktuelt. Så langt har jeg bare vært i forhold med en som hadde 22 cm og en som hadde 24 cm. Regner med konemor der nede ikke blir fornøyd med 10 cm da Anonymkode: f09cc...032 Hvis du hadde hatt bare to partnere som hadde 22 og 24 cm, så hadde du hevet deg over å skryte av det i en tråd som omhandler et sårt tema for ts.. Tror heller du er ei bitter dame som er ute etter å lage kvalme.. Anonymkode: c5802...11b 8
Rotemor Skrevet 17. august 2017 #22 Skrevet 17. august 2017 3 timer siden, Sphere skrev: Det er litt under normalen, men selvsagt ingen krise. Ikke hør på dommedagsprofetene her inne. Joda, du kan møte på noen kvinner som vil synes du er for liten, men de aller fleste bryr seg ikke om størrelse. Det går fint an å ha et godt sexliv som liten, om man ikke graver seg ned i usikkerhet, slik flere her inne ser ut til å gjøre. Finner du rett kvinne, vil hun ta deg for totalpakka di. Antall cm er kun en liten del av denne totalpakka. Det er mange langt viktigere kvaliteter en kvinne ser etter. Og det er mange kvinner der ute som klarer å ha god sex med en liten penis. Operasjon anbefales ikke pga risikoen. Mange rapporterer om manglende følelse, svekket sexliv, noen har til og med rapportert om impotens. Penis er et veldig komplisert organ, så best å ikke utfordre skjebnen for en skarve cm eller to. For det er det mange opplever. Kun en liten økning. Og mest slapp. Det er helt riktig! Det er slett ikke avgjørende. Jeg ville kompensert med leketøy, fingre og tunge. Det hadde ikke plaget meg så lenge mannen var inneforstått med at leketøy m.m handler om kompatibilitet og tilfredsstillelse og ikke hans "mangler". Selvtillit og trygghet mellom partene er det viktigste. 2
AnonymBruker Skrevet 17. august 2017 #23 Skrevet 17. august 2017 Liker jeg mannen, liker jeg penisen. Kunne ikke falt meg inn å velge bort noen på grunn av det. Anonymkode: b3c8a...ec5 6
AnonymBruker Skrevet 17. august 2017 #24 Skrevet 17. august 2017 27 minutter siden, Rotemor skrev: Det er helt riktig! Det er slett ikke avgjørende. Jeg ville kompensert med leketøy, fingre og tunge. Det hadde ikke plaget meg så lenge mannen var inneforstått med at leketøy m.m handler om kompatibilitet og tilfredsstillelse og ikke hans "mangler". Selvtillit og trygghet mellom partene er det viktigste. Så hvis mannen hadde vært stor hadde han ikke trengt å kompensere med leketøy, fingre og tunge? Anonymkode: 8e2b7...6a0 1
AnonymBruker Skrevet 17. august 2017 #25 Skrevet 17. august 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Så hvis mannen hadde vært stor hadde han ikke trengt å kompensere med leketøy, fingre og tunge? Anonymkode: 8e2b7...6a0 Med stor og flink med leketøy, fingrer og tunge er ikke noe kvinner kaller en mann. Det kaller de en sexgud. Anonymkode: 6f90c...b6a 4
Sphere Skrevet 17. august 2017 #26 Skrevet 17. august 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Beklager, men dette stemmer faktisk ikke. Vaginaen trekker seg tilbake etter rimelig kort tid etter sex. I løpet av et par timer. Psykisk kan jeg absolutt være med på. Anonymkode: 9b390...976 De jeg har vært med som har kommet rett fra å være aktiv med en stor, har tilpasset seg meg etterhvert. Og det har tatt flere uker. Fantastisk egenskap. 1
Norre Skrevet 17. august 2017 #27 Skrevet 17. august 2017 Penisstørrelse, penissform, innoverpupper og fitter store som togtunneler... DET ER BARE SÅNN DET ER! Mennesker er ulike. Noen har kanskje så stor tunge at prating blir science fiction, en annen kan f.eks ha så korte legger at han må gå med skoa på knærne. Flåsete sagt. En dame som har "stygge pupper" kan ha et fortryllende vakkert ansikt, en flott og veltrent mann kan ha fæle føtter. Vi ser forskjellige ut, men alle har noe dårlig og noe bra ved seg. Og det finnes noen for alle! Togtunnelfitta hadde ikke likt pikken din, TS, men en dame som er trang vil be deg ta henne forsiktig. Det hele er bare snakk om å passe sammen. Noen i tråden her foreslo å reise bort, og det er kanskje en god ide? Ta deg en langhelg et sted og kos deg! Dette går bra! 👍🏻🙂 2
AnonymBruker Skrevet 17. august 2017 #28 Skrevet 17. august 2017 Sånn tråd igjen........😴 Sånn oppfatter jeg de fleste trådene i seksualforumet nå: "Penis penis penis, Jente 18 16 14 penis Penis omkrets penis lengde Unge tenæringsjenter Penis" Anonymkode: 09b6d...bee 1
AnonymBruker Skrevet 17. august 2017 #29 Skrevet 17. august 2017 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg ville sagt den var veldig liten iallefall. For meg hadde det vært uaktuelt. Så langt har jeg bare vært i forhold med en som hadde 22 cm og en som hadde 24 cm. Regner med konemor der nede ikke blir fornøyd med 10 cm da Anonymkode: f09cc...032 Er du virkelig så dårlig i senga? Anonymkode: 018ba...276 5
AnonymBruker Skrevet 17. august 2017 #30 Skrevet 17. august 2017 Opperasjon for penislengde gjør den kun lengre ved slapp tilstand. Fettinjeksjon for tykkelse var det en i Sverige som døde av for noen uker siden. Finn den rette du, da er det du har mer en nok👍 Husk at en del kvinner har lav livmorstapp og for vondt av dyp penetrering, så det er kvinner som setter pris på kort penis også🙂 Anonymkode: 3a4ea...7a1 1
Rotemor Skrevet 17. august 2017 #31 Skrevet 17. august 2017 3 timer siden, Sphere skrev: De jeg har vært med som har kommet rett fra å være aktiv med en stor, har tilpasset seg meg etterhvert. Og det har tatt flere uker. Fantastisk egenskap. Igjen; deler den opplevelsen. Det tar noen uker for å bli mer kompatible. Det innebærer da å kutte ned på størrelsen på dildo i tillegg. 1
AnonymBruker Skrevet 17. august 2017 #32 Skrevet 17. august 2017 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Trodde de fleste kvinner over 15 hadde lært at en manns penis ikke utvider underlivet. Klart det tilpasser seg der og da, men slutter du å ha samleie med en med stor penis vil vaginaen din "bli som før". Anonymkode: b750c...027 Det var jeg ikke klar over nei. Jeg kjenner når jeg stikker inn fingrene f. eks. at det kjennes annerledes ut enn før. Kan ikke skjønne hvordan 9 år med stor penis mange ganger i uken ikke kan utvide ting? Damer blir jo slappere der nede med årene - det har gynekolog sagt til meg. Når jeg var 15 fikk jeg jo ikke inn fingeren en gang.. (var ikke jomfru da) 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvis du hadde hatt bare to partnere som hadde 22 og 24 cm, så hadde du hevet deg over å skryte av det i en tråd som omhandler et sårt tema for ts.. Tror heller du er ei bitter dame som er ute etter å lage kvalme.. Anonymkode: c5802...11b Jeg har hatt to KJÆRESTER med den størrelsen. Har hatt sex med en som bare hadde 8,5 cm (ifølge han selv) bl. a. Men jo, det stemmer at de jeg har vært i forhold med har hatt store begge to. Ikke andre partnere som du refererer til. De fleste ligger vel rundt 15-16 cm. 1 time siden, AnonymBruker skrev: Er du virkelig så dårlig i senga? Anonymkode: 018ba...276 Er jeg dårlig i sengen fordi kjærestene mine har hatt store peniser? Eller hæ? Anonymkode: f09cc...032 2
Sphere Skrevet 17. august 2017 #33 Skrevet 17. august 2017 4 minutter siden, Rotemor skrev: Igjen; deler den opplevelsen. Det tar noen uker for å bli mer kompatible. Det innebærer da å kutte ned på størrelsen på dildo i tillegg. Og jeg som liker å leke med langt større leketøy Men du har nok rett.
Rotemor Skrevet 17. august 2017 #34 Skrevet 17. august 2017 6 minutter siden, Sphere skrev: Og jeg som liker å leke med langt større leketøy Men du har nok rett. På den annen side så er orgasmer med på å stramme opp, så da får man gjøre hva man kan på den fronten 1
Sphere Skrevet 17. august 2017 #35 Skrevet 17. august 2017 1 minutt siden, Rotemor skrev: På den annen side så er orgasmer med på å stramme opp, så da får man gjøre hva man kan på den fronten Jeg er veldig ivrig på den fronten, så det lover godt 1
Gravity Skrevet 17. august 2017 #36 Skrevet 17. august 2017 Jeg har aldri i mitt liv målt en penis eller blitt fortalt av en partner hvor mange cm penisen hans er. Er det virkelig vanlig å diskutere i et parforhold? Regner med de fleste menn måler, men snakkes det om med kjærestene? Hvordan måler man egentlig? Ovenfra, fra roten? Jeg merket at det ikke opptar meg så veldig, men det kan såklart handle om at de partnerne jeg har hatt, har hatt normalt store peniser, verken veldig store eller veldig små. Synes det er flere ting som er interessant dersom jeg skulle vurdert en penis som "for liten". For eksempel høyde og vekt på den som penisen sitter på. En veldig høy mann med kort penis vil visuelt se ut som om han er veldig liten, mens en lav mann kan ha samme penisen og se mer "normal ut". Samme vil en veldig overvektig mann med stor vom skjule halve penisen sin under magen, noe som kan bidra til at man ser ut til å ha mikropenis selv om den er ganske normal. For min del er kanskje penis noe som visuelt er en del av pakka, og mindre avhengig av antall cm. Og i forhold til nytelse spiller kanskje tykkelsen minst like mye inn som lengden. Det er vondt med for lang penis når man har sex i doggy.
AnonymBruker Skrevet 17. august 2017 #37 Skrevet 17. august 2017 Akkurat nå, Gravity skrev: Jeg har aldri i mitt liv målt en penis eller blitt fortalt av en partner hvor mange cm penisen hans er. Er det virkelig vanlig å diskutere i et parforhold? Regner med de fleste menn måler, men snakkes det om med kjærestene? Hvordan måler man egentlig? Ovenfra, fra roten? Jeg merket at det ikke opptar meg så veldig, men det kan såklart handle om at de partnerne jeg har hatt, har hatt normalt store peniser, verken veldig store eller veldig små. Synes det er flere ting som er interessant dersom jeg skulle vurdert en penis som "for liten". For eksempel høyde og vekt på den som penisen sitter på. En veldig høy mann med kort penis vil visuelt se ut som om han er veldig liten, mens en lav mann kan ha samme penisen og se mer "normal ut". Samme vil en veldig overvektig mann med stor vom skjule halve penisen sin under magen, noe som kan bidra til at man ser ut til å ha mikropenis selv om den er ganske normal. For min del er kanskje penis noe som visuelt er en del av pakka, og mindre avhengig av antall cm. Og i forhold til nytelse spiller kanskje tykkelsen minst like mye inn som lengden. Det er vondt med for lang penis når man har sex i doggy. Vi målte faktisk fordi jeg slet sånn med smerter, ubehag og rifter. Målte omkrets og lengde. Rett og slett fordi jeg ville spørre legen om det var farlig på noe vis (altså det kjentes ut som innsiden min var ødelagt i flere dager). Haha. Jeg var 15 år altså. Har også målt med nåværende fordi jeg fikk vondt med han og var redd den var enda større. Brukte penisring den første tiden pga ubehag. Går bra nå da. Anonymkode: f09cc...032
Nerine_ Skrevet 17. august 2017 #38 Skrevet 17. august 2017 Jeg mener at det ikke er størrelsen det kommer ann på, men hvordan man bruker den (jada, klisjé). Hadde valgt en på 10cm fremfor en på 25cm uten tvil. 3
Perle Skrevet 17. august 2017 #39 Skrevet 17. august 2017 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Regner med konemor var fornøyd når hu blei pult men misfornøyd når han var blakk og ikke tok oppvaska Anonymkode: 80de3...887 Hva er korrelasjonen mellom stor penis og dårlig økonomi og skitten oppvask? Enligthen me, please? 3
AnonymBruker Skrevet 17. august 2017 #40 Skrevet 17. august 2017 9 minutter siden, Nerine_ skrev: Jeg mener at det ikke er størrelsen det kommer ann på, men hvordan man bruker den (jada, klisjé). Hadde valgt en på 10cm fremfor en på 25cm uten tvil. Da har jo størrelsen noe å si da. Anonymkode: 9e37c...2b4 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå