AnonymBruker Skrevet 16. august 2017 #1 Skrevet 16. august 2017 Min er 10.5 cm stiv, er det mikropenis? Ville du dumpet meg om jeg traff deg? Tørr ikke møte damer pga jeg har så liten, vet ikke hva jeg skal gjøre. Legen anbefalte ikke operasjon Anonymkode: 9d3a4...798
Kenneth39 Skrevet 17. august 2017 #2 Skrevet 17. august 2017 tja. Ikke for å være slem ,men dem fleste kvinner vil nok se på det som mikropenis ,eller i alle fall veldig liten . Dem fleste ville nok dumpet deg også på grunn av det ,men ikke absolutt alle .Forstår at du ikke tør å møte damer ,men jeg anbefaler deg allikevel å prøve du kan jo være heldig ...men jeg fraråder deg å treffe damer i ditt nærområde ,spesielt om du bor på en liten plass /liten by der "alle kjenner alle " pga av baksnakking.Dater ,eller har du ONS med ei dame som finner din penis liten /veldig liten ,så vet garantert også hennes venninner det , og plutselig er du kjent som "han med den lille tissen" over hele bygda ,og det kan være jævlig kjipt når du faktisk må omgås disse menneskene i større eller mindre grad ,,,og det fremmer i alle fall ikke dine tjangser hos resten av bygdas kvinner ...men kjør på utenbys ,da spiller det ingen rolle. ingen vet hvem du er uansett ,og du treffer dem mest sannsynlig aldri igjen ..hvis ikke det er den "rette" da ,da skåner hun deg kanskje ...i alle fall så lenge forholdet varer lykke til 3
AnonymBruker Skrevet 17. august 2017 #3 Skrevet 17. august 2017 Det er ikke legen din som skal bestemme om du bør ta operasjon eller ikke. Har man et kosmetisk problem tar man det med de som jobber med akuratt det. Send mail til Akademi klinikken å be om en konsultasjon for penisforlengelse så vil kirurgene der bedømme om penisen din er egnet eller ikke til det. Alle bør få ha retten til å være fornøyd med sin egen kropp. Feite har fettsuging, damer med tynne lepper eller små lepper har fillers og silikon , og det er ingenting feil å fikse på underlivet sitt heller Anonymkode: c73c8...5d9 4
AnonymBruker Skrevet 17. august 2017 #4 Skrevet 17. august 2017 Jeg ville sagt den var veldig liten iallefall. For meg hadde det vært uaktuelt. Så langt har jeg bare vært i forhold med en som hadde 22 cm og en som hadde 24 cm. Regner med konemor der nede ikke blir fornøyd med 10 cm da Anonymkode: f09cc...032 1
Kenneth39 Skrevet 17. august 2017 #5 Skrevet 17. august 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke legen din som skal bestemme om du bør ta operasjon eller ikke. Har man et kosmetisk problem tar man det med de som jobber med akuratt det. Send mail til Akademi klinikken å be om en konsultasjon for penisforlengelse så vil kirurgene der bedømme om penisen din er egnet eller ikke til det. Alle bør få ha retten til å være fornøyd med sin egen kropp. Feite har fettsuging, damer med tynne lepper eller små lepper har fillers og silikon , og det er ingenting feil å fikse på underlivet sitt heller Anonymkode: c73c8...5d9 Er nok litt forskjell på pupp og pikk . risikoen ved penisoperasjon er mye større ,og han vil uansett få kun en cm eller to mer. 1
AnonymBruker Skrevet 17. august 2017 #6 Skrevet 17. august 2017 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg ville sagt den var veldig liten iallefall. For meg hadde det vært uaktuelt. Så langt har jeg bare vært i forhold med en som hadde 22 cm og en som hadde 24 cm. Regner med konemor der nede ikke blir fornøyd med 10 cm da Anonymkode: f09cc...032 Regner med konemor var fornøyd når hu blei pult men misfornøyd når han var blakk og ikke tok oppvaska Anonymkode: 80de3...887 6
AnonymBruker Skrevet 17. august 2017 #7 Skrevet 17. august 2017 14 minutter siden, Kenneth39 skrev: Er nok litt forskjell på pupp og pikk . risikoen ved penisoperasjon er mye større ,og han vil uansett få kun en cm eller to mer. Nei det er det faktisk ikke. Risiko ved penisoperasjon med fett injeksjon er omtrent null. Risiko ved silikonimplantat er nedsatt følelse i pupp og brystvorte, deformerte bryster, lekkende implantater, ilende smerter i brystet pga den er lagt feil eller lekker, dama mi fikk ryggsmerter og hengehud helt fra nederst på halsen så ikke bra ut så hu tok dem ut til slutt og tok hudoppstramming. Anonymkode: c73c8...5d9 2
AnonymBruker Skrevet 17. august 2017 #8 Skrevet 17. august 2017 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg ville sagt den var veldig liten iallefall. For meg hadde det vært uaktuelt. Så langt har jeg bare vært i forhold med en som hadde 22 cm og en som hadde 24 cm. Regner med konemor der nede ikke blir fornøyd med 10 cm da Anonymkode: f09cc...032 Oversettelse: Jeg ser på meg selv som så overdrevent bedre enn alle andre, at jeg kan bedømme dem som uaktuelle, basert på noe de ikke kan noe for. Anonymkode: 5f9e7...416 8
AnonymBruker Skrevet 17. august 2017 #9 Skrevet 17. august 2017 56 minutter siden, AnonymBruker skrev: Regner med konemor var fornøyd når hu blei pult men misfornøyd når han var blakk og ikke tok oppvaska Anonymkode: 80de3...887 Hæ? Jeg skjønner ikke helt hva du snakker om, men så du har det avklart har begge kjærestene mine jobbet fulltid og aldri vært blakke og begge vasket opp når de hadde spist - slik de fleste voksne gjør i min verden. 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Oversettelse: Jeg ser på meg selv som så overdrevent bedre enn alle andre, at jeg kan bedømme dem som uaktuelle, basert på noe de ikke kan noe for. Anonymkode: 5f9e7...416 Nei, det gjør jeg overhodet ikke. Men jeg vil anta at jeg er blitt utvidet nedentil av to lange forhold med unormalt store (spesielt siden jeg var til lege flere ganger for smerter, rakning og problemer i underlivet i starten av det første forholdet), slik at jeg ikke vil kjenne så mye til en så mye mindre penis. Anonymkode: f09cc...032
AnonymBruker Skrevet 17. august 2017 #10 Skrevet 17. august 2017 Ja det er altfor lite............... Anonymkode: c73c8...5d9 3
Sphere Skrevet 17. august 2017 #11 Skrevet 17. august 2017 Det er litt under normalen, men selvsagt ingen krise. Ikke hør på dommedagsprofetene her inne. Joda, du kan møte på noen kvinner som vil synes du er for liten, men de aller fleste bryr seg ikke om størrelse. Det går fint an å ha et godt sexliv som liten, om man ikke graver seg ned i usikkerhet, slik flere her inne ser ut til å gjøre. Finner du rett kvinne, vil hun ta deg for totalpakka di. Antall cm er kun en liten del av denne totalpakka. Det er mange langt viktigere kvaliteter en kvinne ser etter. Og det er mange kvinner der ute som klarer å ha god sex med en liten penis. Operasjon anbefales ikke pga risikoen. Mange rapporterer om manglende følelse, svekket sexliv, noen har til og med rapportert om impotens. Penis er et veldig komplisert organ, så best å ikke utfordre skjebnen for en skarve cm eller to. For det er det mange opplever. Kun en liten økning. Og mest slapp. 3
AnonymBruker Skrevet 17. august 2017 #12 Skrevet 17. august 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Hæ? Jeg skjønner ikke helt hva du snakker om, men så du har det avklart har begge kjærestene mine jobbet fulltid og aldri vært blakke og begge vasket opp når de hadde spist - slik de fleste voksne gjør i min verden. Nei, det gjør jeg overhodet ikke. Men jeg vil anta at jeg er blitt utvidet nedentil av to lange forhold med unormalt store (spesielt siden jeg var til lege flere ganger for smerter, rakning og problemer i underlivet i starten av det første forholdet), slik at jeg ikke vil kjenne så mye til en så mye mindre penis. Anonymkode: f09cc...032 Trodde de fleste kvinner over 15 hadde lært at en manns penis ikke utvider underlivet. Klart det tilpasser seg der og da, men slutter du å ha samleie med en med stor penis vil vaginaen din "bli som før". Anonymkode: b750c...027 2
Gjest Epiphany Skrevet 17. august 2017 #13 Skrevet 17. august 2017 Størrelse for min del betyr svært lite. Det vil selvfølgelig gjøre saken lettere om mannen har litt å gå på, men for det meste handler det kun om hvordan han bruker det han har blitt tildelt. Har du en liten penis kan du kompensere på andre måter, prøve andre stillinger og bruke mye tunge/fingre. For min del hadde liten (mindre enn gjennomsnittet) penis vært en dealbreaker på ons, men er det en mann jeg ellers liker og deler interesser med, vil ikke størrelse ha noe å si.
AnonymBruker Skrevet 17. august 2017 #14 Skrevet 17. august 2017 10.5 er litt liten. Men det er ikke mikropenis. Mikropenis 7 cm og under ifølge wikipedia. Sjekk ut wikipedias side. Der er det bildet av mikropenis også du har garantert ikke det Anonymkode: 1d3f5...021 6
AnonymBruker Skrevet 17. august 2017 #15 Skrevet 17. august 2017 4 minutter siden, Epiphany skrev: Størrelse for min del betyr svært lite. Det vil selvfølgelig gjøre saken lettere om mannen har litt å gå på, men for det meste handler det kun om hvordan han bruker det han har blitt tildelt. Har du en liten penis kan du kompensere på andre måter, prøve andre stillinger og bruke mye tunge/fingre. For min del hadde liten (mindre enn gjennomsnittet) penis vært en dealbreaker på ons, men er det en mann jeg ellers liker og deler interesser med, vil ikke størrelse ha noe å si. Bare vent litt før det hagler inn unnskyldninger om at du er en mann Anonymkode: 1d3f5...021
Sphere Skrevet 17. august 2017 #16 Skrevet 17. august 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Trodde de fleste kvinner over 15 hadde lært at en manns penis ikke utvider underlivet. Klart det tilpasser seg der og da, men slutter du å ha samleie med en med stor penis vil vaginaen din "bli som før". Anonymkode: b750c...027 Det er fakta. Men det kan ta litt tid. De gangene jeg har vært med noen som har kommet rett fra forhold med mye større, har det tatt litt tid for dem å tilpasse seg. Både fysisk og mentalt.
AnonymBruker Skrevet 17. august 2017 #17 Skrevet 17. august 2017 2 cm økning er for en penis på 10 cm en økning på 20%. Hvis han også får fettinjeksjon som øker omkretsen kan mannen sin penis totalt øke med 50 til 100 prosent. Det er betydelig. Søk på Akademiklinikken du og konsulter deres kirurger hvis du i det hele tatt vurderer å søke å endre noe. Din penis, din kropp. Anonymkode: 6f90c...b6a 3
Persephone Skrevet 17. august 2017 #18 Skrevet 17. august 2017 For å si det sånn så vil jeg heller vært med en mann med penis på 10 cm enn en med penis på 25 cm. Hadde den vært for stor ville jeg tatt klærne mine og stukket av. 5
AnonymBruker Skrevet 17. august 2017 #19 Skrevet 17. august 2017 2 timer siden, Sphere skrev: Det er fakta. Men det kan ta litt tid. De gangene jeg har vært med noen som har kommet rett fra forhold med mye større, har det tatt litt tid for dem å tilpasse seg. Både fysisk og mentalt. Beklager, men dette stemmer faktisk ikke. Vaginaen trekker seg tilbake etter rimelig kort tid etter sex. I løpet av et par timer. Psykisk kan jeg absolutt være med på. Anonymkode: 9b390...976 1
AnonymBruker Skrevet 17. august 2017 #20 Skrevet 17. august 2017 Jeg ville ikke brydd meg om mannen var god ellers. God sex har ingenting med penisstørrelse for meg å gjøre. Anonymkode: 3edee...283 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå