Gå til innhold

Dater mann på 193cm

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ingen garantier, er selv 1.90. Men kun 42 i sko. Penis er over snittet. Så er nok ikke så enkelt. 

Skrevet

Ingen garantier her heller. 190. Kun 45 i sko. 19x14.4.

Anonymkode: 92631...cb0

Skrevet

Er du ute etter en stor en, så sjekk skostr og str på hendene. Det henger sammen...

Anonymkode: 4aef2...cc9

• Liker 1
Skrevet
19 timer siden, Meline234 skrev:

Jeg må ærlig si at penisstørrelsen er ikke alt. Om man finner en idiot med stor penis ( noe jeg har tendens til å gjøre)... så blir man ikke lykkelig av det. Det er hva jeg mener. Man får god tilfredstillelse med kuken sexuellt men ikke noe god følelse etterpå. Det er som å være stygg mot seg selv. Det som jeg setter mest pris på er mannfolk som vil behandle meg med verdighet. 

Jeg kan gi et eksempel på at jeg ikke bare er opptatt av penisstørrelsen selv om jeg liker store peniser. Jeg traff en mann en gang som jeg forelsket i meg (før jeg så penisen hans). Jeg kom på å tenke at om han hadde en bitteliten penis så kom jeg til å elske han uansett. Jeg ville ikke ha noen andre!. Vi havnet i sengen. Penisen var bitteliten. Jeg var allikevel forelsket. Overraskende nok så var penisen stor på neste treff ( mulig fordi at ereksjon ikke var der første gangen..  ). Men han ble ikke en større forelske hos meg pga at penisen var faktisk stor!  Jeg hadde elsket han like høyt om den var bitteliten. 

Men blir du sammen med en mann som har liten og er veldig bra ellers, så kan man jo bruke sleeve eller dildo/vibrator sikkert? Bare å smette på sleevet før penetrering så blir du vel fornøyd?:)

Anonymkode: 6e31d...9d6

Skrevet (endret)
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er du ute etter en stor en, så sjekk skostr og str på hendene. Det henger sammen...

Anonymkode: 4aef2...cc9

Bullshit! Det ER funnet en sammenheng mellom stor forskjell på lengden til ringfinger vs pekefinger og ditto størrelse på penis, men det er også den eneste forskningsbaserte indikatoren som eksisterer.

Endret av Aalo

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...