Gå til innhold

Dater mann på 193cm


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dater for tiden en slank mann  på 193 cm :)Er det slik at jeg kan forvente at han har stor penis ? Noen her som har datet høye menn ,men som faktisk har hatt liten tiss ??

 

j 33 

Anonymkode: 46329...a48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, jeg går alltid etter høye menn pga jeg tenker de har en fin shlong ;)  Men en av de hadde liten penis. Skuffende, for jeg trodde jeg hadde gjort et kjempe catch ut i fra høyden men pikken var både tynn og under gjennomsnittet lang. 

Den minste av alle jeg har hatt faktisk. Noen sier det er en myte dette med høyde og penisstørrelse, men at skostørrelse er en bedre indikasjon, så nå går jeg etter de med store føtter :fnise::yvonne:

Anonymkode: a29dd...c41

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Datet/ons med små menn med stor tiss. Men min erfaring med lange menn er at høyde og størrelse går hånd i hånd

Anonymkode: e0f4d...76f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Penis størrelsen varierer fra mann til mann. Høyden har vel egentlig ikke så mye og si utenom at den er nok proposjonert ut fra størrelsen hans. Men gjennomsnitt størrelsen er den samme uansett hos menn, så han kan ha liten, normal eller stor. 

Men Såklart når han er 193 så vil jo en penis på 13cm se mindre ut på han enn en 13cm på en som er 170 feks?

 

Må nok bare kle av han og se. Uansett er det ikke den som er viktig. Er du glad i mannen og dere har det greit sammen bør det ikke bety noe om han har en stor eller ikke.

Anonymkode: cb607...36c

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, jeg går alltid etter høye menn pga jeg tenker de har en fin shlong ;)  Men en av de hadde liten penis. Skuffende, for jeg trodde jeg hadde gjort et kjempe catch ut i fra høyden men pikken var både tynn og under gjennomsnittet lang. 

Den minste av alle jeg har hatt faktisk. Noen sier det er en myte dette med høyde og penisstørrelse, men at skostørrelse er en bedre indikasjon, så nå går jeg etter de med store føtter :fnise::yvonne:

Anonymkode: a29dd...c41

hvor høy var han ? var han slank og hvor gammel var han da ? 

 

j33

Anonymkode: 46329...a48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Datet en på 198cm, ikke spesielt stor eller tykk kuk, men mannen min på.183 har svær og kraftig kuk på 20cm++

Anonymkode: 7119d...328

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min eks er 194, min næværende er 175-ish. Min nåværende har større pikk enn min eks. 

Anonymkode: ea766...cc0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde de fleste idag hadde fått med seg at størrelsen på kroppsdeler er individuell, og ikke avhengig av størrelsen på hverken andre kroppsdeler, eller kroppen i seg selv.

Det blir som å tro at noen har stor nese fordi vedkommende har lange bein..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg datet en mann på 170cm ish en gang, og jeg har datet menn rundt 200cm. Og han på 170 hadde den største pikken jeg har sett i mitt liv. Lang, tjukk og tung. Jeg hadde ikke sex med han for å si det slik. 

Anonymkode: 1a503...751

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skostørrelse og høyde er ingen garanti. Jeg er 190 og bruker 46-47 i sko, og er ganske gjennomsnittlig.

Anonymkode: 81d47...54a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den sikreste måten å vite hva penisstørrelse han har, er så faktisk se penisen.. ingen andre metoder er sikrere.. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg datet en mann som var 195 cm, og han hadde mikro penis, og da mener jeg virkelig mikro penis.

Og en mann på 200 cm, han hadde vel ca 14 cm penis, altså helt normal størrelse. Men så jo mindre ut på han, enn en mann på 170 cm.

Min erfaring er at høyde og skostørrelse, har lite og si. Sist mann jeg hadde sex med, brukte str. 42 i sko og var middels høy, og hadde stor og tykk penis.

Anonymkode: 90d95...d6e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er dessverre ingenting som vil gi deg en indikasjon på størrelsen til mannen før du faktisk ser ham naken og klar. Penis er svamp, ikke bein, og vil derfor ikke vokse i takt med resten av kroppen. Det er dessverre heller ingenting som vil gi oss menn en indikasjon på en kvinnes størrelsesmessig preferanser, uten direkte spørsmål, eller om hun er av dem som roper høyt om det. Det er jo noen av dem også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen meg rart at alle har menn med stoooore peniser på preferanselista. Å da spesielt på han supermannen de er sammen med nå. Skulle nesten tro det ikke var så reint lite sannsynlig at noen ikke har lest om normalfordeling og standardavvik. Tar vi utgangspunkt i at svært få menn har større penis enn 20 cm (95%) og at tilsvarende 95% ligger over 10 cm er det jo overveiende sannsynlig at vi har med en del løssluppende damer her inne :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg datet en mann på 170cm ish en gang, og jeg har datet menn rundt 200cm. Og han på 170 hadde den største pikken jeg har sett i mitt liv. Lang, tjukk og tung. Jeg hadde ikke sex med han for å si det slik. 

Anonymkode: 1a503...751

Redd ja. Flere av dere. Tips er å se etter menn med naturlig mye muskulatur og proporsjonal kropp der kroppen har slankt liv og betydelig kasse. Tegn på mye testosteron som sammen med gener kan gi resultat av en forholdsmessig stor penis. 

Er selv lav, kraftig og med mye naturlige muskler. Penis er i volum +2.5 ganger gjennomsnittet. Alle damer har blitt overrasket. At en lav mann har: Lengde 23 x Omkrets 18 cm. 

Skal en mann på 200 cm ha like stor i forhold til høyden må den være 26,3 cm lang. Ut og lett damer. Hvor mange menn på 200 cm har 26,3 cm lang?

 

Anonymkode: 162ef...d8a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Redd ja. Flere av dere. Tips er å se etter menn med naturlig mye muskulatur og proporsjonal kropp der kroppen har slankt liv og betydelig kasse. Tegn på mye testosteron som sammen med gener kan gi resultat av en forholdsmessig stor penis. 

Er selv lav, kraftig og med mye naturlige muskler. Penis er i volum +2.5 ganger gjennomsnittet. Alle damer har blitt overrasket. At en lav mann har: Lengde 23 x Omkrets 18 cm. 

Skal en mann på 200 cm ha like stor i forhold til høyden må den være 26,3 cm lang. Ut og lett damer. Hvor mange menn på 200 cm har 26,3 cm lang?

 

Anonymkode: 162ef...d8a

Kunne vært gøy det, men mangler litt på ene enden der gitt. 

Hva med høyden delt på ti ;) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg datet en mann på 170cm ish en gang, og jeg har datet menn rundt 200cm. Og han på 170 hadde den største pikken jeg har sett i mitt liv. Lang, tjukk og tung. Jeg hadde ikke sex med han for å si det slik. 

Anonymkode: 1a503...751

Så hvordan vet du at den var lang, tjukk og tung?

Anonymkode: 1bd6b...498

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dater for tiden en slank mann  på 193 cm :)Er det slik at jeg kan forvente at han har stor penis ? Noen her som har datet høye menn ,men som faktisk har hatt liten tiss ??

 

j 33 

Anonymkode: 46329...a48

Du har datet ham lenge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...