Gå til innhold

Dater mann på 193cm


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er en viss korrelasjon mellom høyde og størrelse, men ikke kausalitet. Men det betyr ikke at en mann på 150 med en penis på 25 cm er noe bevis på at det ikke er korrelasjon.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dater for tiden en slank mann  på 193 cm :)Er det slik at jeg kan forvente at han har stor penis ? Noen her som har datet høye menn ,men som faktisk har hatt liten tiss ??

 

j 33 

Anonymkode: 46329...a48

Virkelig?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, O.G. skrev:

Du har datet ham lenge?

 

sikkert ikke 

Endret av Kenneth39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, jeg går alltid etter høye menn pga jeg tenker de har en fin shlong ;)  Men en av de hadde liten penis. Skuffende, for jeg trodde jeg hadde gjort et kjempe catch ut i fra høyden men pikken var både tynn og under gjennomsnittet lang. 

Den minste av alle jeg har hatt faktisk. Noen sier det er en myte dette med høyde og penisstørrelse, men at skostørrelse er en bedre indikasjon, så nå går jeg etter de med store føtter :fnise::yvonne:

Anonymkode: a29dd...c41

Må avkrefte indikasjonen din. 

Er selv over 190 cm, jeg har mikro-penis :)

Anonymkode: 80d9d...067

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Må avkrefte indikasjonen din. 

Er selv over 190 cm, jeg har mikro-penis :)

Anonymkode: 80d9d...067

høye slanke menn har som regel stor pikk ja :)

kvinne 26

Anonymkode: 46329...a48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

høye slanke menn har som regel stor pikk ja :)

kvinne 26

Anonymkode: 46329...a48

Er flere menn på over 190, enn menn du har pult på over 190. Just saying..:fnise:

Anonymkode: 6e31d...9d6

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er flere menn på over 190, enn menn du har pult på over 190. Just saying..:fnise:

Anonymkode: 6e31d...9d6

Ler og ler. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Stabeis skrev:

Det er en viss korrelasjon mellom høyde og størrelse, men ikke kausalitet. Men det betyr ikke at en mann på 150 med en penis på 25 cm er noe bevis på at det ikke er korrelasjon.

Fine ord, men tror du må ta statistikk-kurset ditt på nytt, eller få pengene tilbake..

Anonymkode: a2815...a6d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min (på 170) sier alltid til broren min (på 2 meter) at "det som ikke vokser ut i mann, vokser ut i pikk" :fnise: Nå er det svært mange år siden jeg så min brors penis sist (må ha vært i badekaret når vi var 2 år eller noe) - men min lave mann har den største jeg har vært borti 😍

Anonymkode: 8b1cf...4bf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

høye slanke menn har som regel stor pikk ja :)

kvinne 26

Anonymkode: 46329...a48

Jeg er rett under 2 meter. 198 cm. Penisen min er 12 cm stiv. Det er normalt. Men det er ikke noe mega penis som folk skulle tro jeg har

Anonymkode: 67980...263

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er rett under 2 meter. 198 cm. Penisen min er 12 cm stiv. Det er normalt. Men det er ikke noe mega penis som folk skulle tro jeg har

Anonymkode: 67980...263

Hvorfor skulle de tro det. Er du er naturlig langlemmet og tynn? Store ører og stor nese? Hvis svaret er ja? Da har du i puberteten vært påvirket av relativt mye HGH og relativt mindre TESTOSTERON. Hvis du er ung? Så kan rett behandling gjøre underverker.

Anonymkode: 162ef...d8a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min erfaring er at det heller er motsatt. De virkelig store har sittet på menn under 180, som også har hatt små føtter/hender. (16 cm+, og veldig tykke.) Har aldri møtt en mann over 185 som har noe særlig større enn normalt. (13-16 cm) Mindre peniser enn snittet virker for meg å være jevnt fordelt, uavhengig av høyde. (Statisk utvalg rett rundt hundre menn for min del.)

Anonymkode: a1020...574

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8/15/2017 den 2.22, AnonymBruker skrev:

Dater for tiden en slank mann  på 193 cm :)Er det slik at jeg kan forvente at han har stor penis ? Noen her som har datet høye menn ,men som faktisk har hatt liten tiss ??

 

j 33 

Anonymkode: 46329...a48

Tror ikke det der har noen sammenheng

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 15.8.2017 den 2.22, AnonymBruker skrev:

Dater for tiden en slank mann  på 193 cm :)Er det slik at jeg kan forvente at han har stor penis ? Noen her som har datet høye menn ,men som faktisk har hatt liten tiss ??

 

j 33 

Anonymkode: 46329...a48

En lang mann jeg desveeee hadde sex med en gang hadde mikropenis. Jeg kjente ingenting 👎🏻

Samboeren min er ganske lav,med stooooor kølle. Nam.

Anonymkode: fd33b...ac0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde sex med en på 194 for litt siden, han hadde kjempeliten penis :( 

Anonymkode: 41da0...19d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minste penis jeg har sett satt på en enda høyere mann enn du TS dater. Venninne trodde meg ikke, og hadde et ONS med ham. Fikk det bekreftet. :)

Største jeg har sett satt på en liten spinkel sørlending. 

Ikke bestandig at høyde samsvarer med størrelse nei! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvor mange ganger har dere vært på date? På tide å ha sex snart kanskje? 😉

Anonymkode: 3d633...46c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

og jenter klager på at gutter baserer seg på hvor flott kropp kvinner har, noe som man kan trene opp og jobbes for. mens kvinner selv baserer seg mest av alt på penis størrelse som er rent genetisk. 

etter min erfaring er penis størrelse det som betyr mest for kvinner når de søker kjæreste, det er prioritert over alt annet, en kvinne finner attraktivt.

konklusjon

kvinners priorteringsliste
1 penisstørrelse ( rent genetisk )
2 inntekt ( i stor grad styrt av hvor høy IQ og EQ du har )
3 personlighet

menns prioriteringsliste
1 utsende ( stort sett hvem som helst kan ende opp som super hotte om de jobber hardt nok for det )
2 personlighet
3 sosial status-inntekt
 

Anonymkode: 65286...778

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

og jenter klager på at gutter baserer seg på hvor flott kropp kvinner har, noe som man kan trene opp og jobbes for. mens kvinner selv baserer seg mest av alt på penis størrelse som er rent genetisk. 

etter min erfaring er penis størrelse det som betyr mest for kvinner når de søker kjæreste, det er prioritert over alt annet, en kvinne finner attraktivt.

konklusjon

kvinners priorteringsliste
1 penisstørrelse ( rent genetisk )
2 inntekt ( i stor grad styrt av hvor høy IQ og EQ du har )
3 personlighet

menns prioriteringsliste
1 utsende ( stort sett hvem som helst kan ende opp som super hotte om de jobber hardt nok for det )
2 personlighet
3 sosial status-inntekt
 

Anonymkode: 65286...778

I følge studier, betyr penis størrelse ingenting for 60% av kvinner. Så prioriteringen din er feil for de aller fleste kvinner. 
Selv går jeg for en mann jeg liker personligheten til, som jeg forelsker meg i. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...