Gå til innhold

Dater mann på 193cm


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

og jenter klager på at gutter baserer seg på hvor flott kropp kvinner har, noe som man kan trene opp og jobbes for. mens kvinner selv baserer seg mest av alt på penis størrelse som er rent genetisk. 

etter min erfaring er penis størrelse det som betyr mest for kvinner når de søker kjæreste, det er prioritert over alt annet, en kvinne finner attraktivt.

konklusjon

kvinners priorteringsliste
1 penisstørrelse ( rent genetisk )
2 inntekt ( i stor grad styrt av hvor høy IQ og EQ du har )
3 personlighet

menns prioriteringsliste
1 utsende ( stort sett hvem som helst kan ende opp som super hotte om de jobber hardt nok for det )
2 personlighet
3 sosial status-inntekt
 

Anonymkode: 65286...778

Undersøkelser viser jo at størrelsen ikke engang er det viktigste ved penis, så dette drar du ut fra et visst sted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

13 timer siden, Sphere skrev:

Undersøkelser viser jo at størrelsen ikke engang er det viktigste ved penis, så dette drar du ut fra et visst sted.

Absolutt ikke .Er penis for liten ,og spesielt om den er for tynn ,så betyr det alt ! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Kenneth39 skrev:

Absolutt ikke .Er penis for liten ,og spesielt om den er for tynn ,så betyr det alt ! 

Does size matter? Not really as it turns out.

It's not something you necessarily want to bring up at the dinner table with your parents, but the subject of the male penis will always raise interest, amongst men and women alike.

So much interest in fact, that the University of Zurich went to the bother of publishing a study based around the question 'What is a beautiful penis?

For the purposes of the study, a group of 105 women, aged between 16 and 45, were asked to rank the importance of various factors in relation to a man's crown jewels.

The women in question were shown a number of penises and asked to rank everything from girth to the appearance of pubic hair in order of importance, while also commenting on whether they thought the penises were normal or not.

Pay careful attention to the rankings below lads; it could make a serious difference to your sex lives... or lack thereof.

1. Importance of general cosmetic appearance
2. Importance of appearance of pubic hair
3. Importance of penile skin
4. Importance of penile girth
5. Importance of shape of glans
6. Importance of penile length
7. Importance of appearance of scrotum
8. Importance of position and shape of meatus (urethra)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.8.2017 den 2.26, AnonymBruker skrev:

Ja, jeg går alltid etter høye menn pga jeg tenker de har en fin shlong ;)  Men en av de hadde liten penis. Skuffende, for jeg trodde jeg hadde gjort et kjempe catch ut i fra høyden men pikken var både tynn og under gjennomsnittet lang. 

Den minste av alle jeg har hatt faktisk. Noen sier det er en myte dette med høyde og penisstørrelse, men at skostørrelse er en bedre indikasjon, så nå går jeg etter de med store føtter :fnise::yvonne:

Anonymkode: a29dd...c41

Målte du den? Å hvet du hva gjennomsnittet er?

Anonymkode: 2f039...d72

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 8/15/2017 at 2:26 AM, AnonymBruker said:

a, jeg går alltid etter høye menn pga jeg tenker de har en fin shlong

At de har hvafornoe?

Anonymkode: c0c97...0e4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 15.8.2017 den 2.26, AnonymBruker skrev:

Ja, jeg går alltid etter høye menn pga jeg tenker de har en fin shlong ;)  Men en av de hadde liten penis. Skuffende, for jeg trodde jeg hadde gjort et kjempe catch ut i fra høyden men pikken var både tynn og under gjennomsnittet lang. 

Den minste av alle jeg har hatt faktisk. Noen sier det er en myte dette med høyde og penisstørrelse, men at skostørrelse er en bedre indikasjon, så nå går jeg etter de med store føtter :fnise::yvonne:

Anonymkode: a29dd...c41

Min kjære er 169 høy og har 42 i sko og har en mye større penis enn han jeg datet før han på 205 med flytebrygger som bein. 

Nå skal det sies at jeg trodde penisen hans skulle være liten pga høyden. Han trodde jeg skulle være vid grunnet høyden (175). Vi ble begge positivt overrasket ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, Inwe skrev:

Min kjære er 169 høy og har 42 i sko og har en mye større penis enn han jeg datet før han på 205 med flytebrygger som bein. 

Nå skal det sies at jeg trodde penisen hans skulle være liten pga høyden. Han trodde jeg skulle være vid grunnet høyden (175). Vi ble begge positivt overrasket ;)

Hvor er logikken i å være vid pga høyden? 😄 Man drar skjeden oppover, så blir den bredere sidelengs??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Cronosgjesten skrev:

Hvor er logikken i å være vid pga høyden? 😄 Man drar skjeden oppover, så blir den bredere sidelengs??

Aner ikke, men andre damer på min høyde var visst videre. Av de to andre han hadde prøvd vel og merke :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Inwe skrev:

Aner ikke, men andre damer på min høyde var visst videre. Av de to andre han hadde prøvd vel og merke :fnise: 

Jeg tror ikke den fysiske størrelsen på kroppen har noe å si der. Jeg har vært sammen med liten og tynn, men det var ikke spesielt trangt. Nå har jeg ikke hatt mange, men "for vid" er ikke et uttrykk jeg bruker. Har liksom ikke vært med noen som var for vid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Cronosgjesten skrev:

Jeg tror ikke den fysiske størrelsen på kroppen har noe å si der. Jeg har vært sammen med liten og tynn, men det var ikke spesielt trangt. Nå har jeg ikke hatt mange, men "for vid" er ikke et uttrykk jeg bruker. Har liksom ikke vært med noen som var for vid.

I følge han har det visst mye å si, jeg vet ikke. Renger med at det kan ha noe å si med størrelse, men tranghet vil vel ha mer med hoftestørrelse enn lengde å gjøre. Jeg har vel store hofter også, har dog som vane å stramme mye når jeg sitter så trangheten kommer nok fra det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Cronosgjesten skrev:

Hvor er logikken i å være vid pga høyden? 😄 Man drar skjeden oppover, så blir den bredere sidelengs??

Skjønner heller ikke den logikken. Mener å ha lest at det har en viss korrelasjon men den var så liten at det ikke kunne brukes som konklusjon. Uansett var det jo kun snakk om naturlig tranghet. Noe som egentlig er uinteressant når man vet hva muskelbruk og elastisitet også betyr. 

Kun ut fra egen erfaring var hun trangeste også hun laveste, men hun var også japansk. Mens hun nest laveste ikke var spesielt trang. Hun høyeste var egentlig ganske trang. Hoftene har heller ikke noe å si kun ut i fra min erfaring, men hvem vet? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Meline234 skrev:

9Men er det tilfelle at det er sammenheng med høyde og penis?  Jeg har erfaring med begge deler faktisk . Men som oftest er det de laveste som har minst penis. Huff ... nå høres jeg altfor erfaren ut... "jeg er ikke så billig". :fnise:. Har ikke hatt skikkelig sex på et år nå ;):P

Jeg må si at dersom jeg først blir forelsket i en person så er det ikke penisstørrelsen jeg faller for, men personen i seg selv. :rodmer:

Nei, penis har ikke bein og vokser derfor helt uavhengig av kroppen ellers. Noen undersøkelser har vist en veldig svak korrelasjon, mens andre ikke i det hele tatt. Så man kan ikke vite uten at buksa faller. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Inwe skrev:

Min kjære er 169 høy og har 42 i sko og har en mye større penis enn han jeg datet før han på 205 med flytebrygger som bein. 

Nå skal det sies at jeg trodde penisen hans skulle være liten pga høyden. Han trodde jeg skulle være vid grunnet høyden (175). Vi ble begge positivt overrasket ;)

positivt overrasket ? størrelsen på penis har vel ikke noe å si ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Kenneth39 skrev:

positivt overrasket ? størrelsen på penis har vel ikke noe å si ;) 

Joda, men så stor som mulig er ikke min greie. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Meline234 skrev:

Ja det er veldig rart at noen har en stor og noen har nesten ikke penis i det hele tatt. Jeg har ofte lurt på om det har med hormoner å gjøre. 

Slik som pupper det. Er mange små damer med ganske store pupper. Det motsatte fins også.  

Mest av alt handler det om gener. Genene til både mor og far er med på å bestemme penisstørrelsen. Derfor er det mulig at to brødre har totalt forskjellig penisstørrelse, selv om det mest vanlige er at de er ganske så like. Hormonpåvirkninger tidlig i graviditeten kan også ha en del å si for vekst, mens det finnes også stoffer man kan få i seg som hemmer veksten i puberteten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

27 minutter siden, Meline234 skrev:

Må ærlig si at jeg liker store peniser. En ærlig sak men jeg har forelsket meg i menn med små peniser før og. Haha nå høres jeg meget erfaren igjen. :fnise:. Men jeg hadde en del sexpartnere etter at jeg kom ut fra et 16 års langt samboerskap. Men siste årene så har jeg roet ned altså. 

Hva hjelper det med en stor penis om vedkommende er en idiot? Ingenting. Menn har mye å vinne på med å være omtenksomme, og ha en fin høflig adferd. Det er faktisk viktigere enn penisen. 

 

slapp av ....Du er som det store flertallet av kvinner . Så en mann med liten penis kan kun bli ansett som likeverdig ,hvis mannen med den store er en idiot ? Takk ,det var positivt :) Jeg trodde faktisk at også idioter ,så sant dem har stor penis gikk foran en mann med liten .

Endret av Kenneth39
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, Meline234 skrev:

Må ærlig si at jeg liker store peniser. En ærlig sak men jeg har forelsket meg i menn med små peniser før og. Haha nå høres jeg meget erfaren igjen. :fnise:. Men jeg hadde en del sexpartnere etter at jeg kom ut fra et 16 års langt samboerskap. Men siste årene så har jeg roet ned altså. 

Hva hjelper det med en stor penis om vedkommende er en idiot? Ingenting. Menn har mye å vinne på med å være omtenksomme, og ha en fin høflig adferd. Det er faktisk viktigere enn penisen. 

 

Jeg skjønner godt fascinasjonen selv, jeg. Men nå tenner jeg på sammenligningen med en større også. Det vi menn ser ut til å misforstå er vektingen av viktigheten. Det at noen sier de liker store peniser, vil ikke nødvendigvis si at små ikke duger. Og vi overser ofte gjerne at størrelsen som oftest er et stykke ned på preferanselistene til de fleste. Om de nå skulle sette opp en slik liste. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slapp av dere med liten. Vi med stor blir også avvist fordi vi er for store.

Med 23/18 har en opplevd flere ganger at damene opplever det for stort. 

En ekte mann klarer å stå oppreist uansett hva årsaken til avvisningen er. Han aksepterer at han fysisk er den han er. 

En ekte mann skal ikke akseptere sine manglende evner som medmenneske, som far, bror, sønn, venn, kollega eller medborger. 

En mann sin storhet veies ikke i centimeter med pikk.

Endret av innsats
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for avsporinger, brukerdebatt og spekulasjoner, samt svar til dette. 

Dark Angelina, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...